Prečo hlupák a jeho peniaze sa lúčia

V diskusií pod týmto článkom som použil ako argument tento článok v ktorom sa hovorí, že Číňania nakupujú u Rusov za Yuan ropu a uhlie (ostatné energetické nosiče a suroviny z Ruska sú len otázkou možno mesiaca), a že čo kecá ten “expert” mňa nezaujalo, lebo som vedel, že jeho tvrdenie “tento obchod neovplyvní celosvetový obchod ” je lož a pasca na hlupákov, ale myslel som si, že môj oponent má dosť rozumu, že odhalí kde ten “expert” klame a začne rozmýšľať, lebo ten článok uvádza pravdivé fakty. Nestalo sa tak, namiesto toho mi preložil článok aby ostatným dokázal, že ja som ten článok nečítal. Ja som mu na to povedal, že síce dušuje, že sa nenechá klamať a robiť zo seba hlupáka a debila, ale predsa sa nechal nachytať klamárom a ten “expert” klame tak, že obchádza otázku:

Čo urobia Číňania tými dolármi, ktorými doteraz kupovali od Rusov uhlie, ropu, plyn a ostatné zdroje?

Dal som mu a Jarovi čas na ZMYSLUPLNÚ odpoveď do dnes 20:00 lebo po 21:00 príde odpoveď. Jaro využil právo mlčať a Mireček nechal ZAS zo seba urobiť hlupáka podvodníkmi a to dvakrát resp. trikrát, a poviem aj prečo.

Prvá vec je, že nerieši kam pôjdu tie US$, ktoré Číňania doteraz používal na nákup Ruských zdrojov (asi mu to nahovorili ostatní experti, ktorí kreslia trendové čiary). Totiž odpoveď na otázku je:

Takým či onakým spôsobom pošlú tam, kde ten US$ vznikol.

Čo je obrovský problém nielen pre Američanov, ale aj pre zbytok svetového finančného systému lebo na elimináciu takého množstva US$ finančné inštitúcie nie sú pripravené.

Druhá vec je, že UnionPay sa nebojí sankcií, ale buď je pod kontrolou močiara alebo dostal príkaz aby počkal kým sa vyrieši ako a kam poslať tie zbytočné US$, lebo ak na UnionPay uvalia sankcie, tak v tom momente Čína zahlási, že nech Američania platia za ich tovar drahými kovmi alebo Yuanom podľa kurzu Šanghajskej  burzy a ak to neurobia, tak ten tovar pôjde inde napr. do Ruska aby sa vyrovnala obchodná bilancia. Dodávam, že ako reakcia na vyhrážky bolo to, že nenakladajú nákladné lode v Šanghaji. Dodávam, že obchody s Africkými krajinami buď robia v Yuanoch alebo je tam klauza, že to môžu robiť.

Tretia vec je, že si myslí, že nákupná cena zlata centrálnej banky je aj predajná cena zlata, to sa nestane skôr ako cena zlata v € nebude v parite s tým ruským.

Poviem aj čo bude prevádzať krach resp. zánik US$ a na ňom založenom systéme:

  • Index US$ vyletí do stratosféry (dopyt po US$bude obrovský), ale kúpyschopnosť bude nižšia ako juhoslavského dínaru počas hyperinflácie (bankovky ale zachovajú svoju nominálnu hodnotu) t.j. za svoj zárobok možno kúpite tri vajíčka.
  • Dôjde k likvidácií mnohých derivátov a krachu finančných inštitúcií (dôvod prečo je dopyt po US$ obrovský). Dodávam, že niektoré deriváty môžu byť nastavené tak, že privedú do krachu trh s kryptomenami a stlačia dole ceny drahých kovov na PRECHODNÉ obdobie t.j. niektoré kryptomeny za tie ceny na burzách kúpite, ale drahé kovy u obchodníkov nie.
  • € v tejto podobe sa neudrží a Rusi ju budú držať, kým im to bude výhodné resp. kým neuzavrú dohodu s Nemcami a Nemci nezavedú Zlaté €/Severanské €/Zlatú marku, lebo nikto v Európe nemá dosť silnú ekonomiku aby € v súčasnej podobe udržal (a Nemci nemajú vôľu na to aby to robili).

S pozdravom

Oracle 911

Výzva: prosím začnite čítať hrubé knihy (je to fuk s ktorými začnete), ktoré môžete zakúpiť aj u vydavateľstva Torden v nadchádzajúcom období znalosti v nich obsiahnuté budeme potrebovať všetci.

Príspevok na chod: Finančne môžete prispieť tu.

Poznámka: Diskusia je nižšie a je otvorená a Jaro a Mirecek majú právo naďalej robiť zo seba hlupáka na verejnosti.

79 thoughts on “Prečo hlupák a jeho peniaze sa lúčia

  1. Zdravia všetkým.
    Dávam sem jednu scénu z filmu Vlk z Wall Street. Presne popisuje ako funguje burza.

    To čo film ukazuje je iba špička ľadovca.
    S pozdravom Peter.

    Páči sa mi

    • ,,money making~money taking”
      Nie som burzový maklér, nemám také znalosti v oblasti tejto pyramídovej hry nazvanej ,,doláre”…. no Pamätám si však , že pri krachu v 1929, zazobanci v USa páchali samovraždy …. živo si pamätám a mám to pred očami ako vlci z wall street , nie z filmu,ale tí naozajstní plakali a tiež páchali samovraždy v 2008 pri páde burzy…. niečo sa momentálne deje s Deutsche Bank, jeho wisthleblower bol nájdený mŕtvy…. Intuitívne to vnímam ako nie samoVraždu….
      Možno od veci…. Ale silný pocit ma sem doviedol…
      Stále neviem,kde je pravda a tuším,že v tom vylúsknutí je Pes zakopaný…. Niekde zákulisie tvrdí,že za dôvod je zodpovedná Čína, čo by pri momentálnom koncentračnom nádychu v Shanghai dávalo zmysel NWO…. Na 2.str. tvrdia,že zodpovednosť berie Darpa( us. )…. To by dávalo zmysel mocensky…. Tu sa to akosi prelína s dolármi…. Alebo sa mýlim ? Alebo sú obe strany dohodnuté…. ?
      Skúste to( ma) nasmerovať chlapci…. ďakujem Ori.
      PS: Neveriacich Tomášov aj tak nikdy nepresvedčíš….

      Liked by 2 people

  2. Peter Peto, ten filmový brak nie je špička ľadovca, ale propaganda burzy. Nedokázal som to dopozerať do konca.
    Realita je taká, že propagandou ovečky pritiahneš a oberieš.
    Propaganda je aj to, keď napíšeš “geniálny”, spisovne dokonalý článok, z ktorého sa nič nedozvieš.
    Keď ale napíšeš dnes, čo bude do týždňa, do mesiaca, do roka a ono to tak je, tak to už nie je propaganda, ale realita.
    Máš pocit, že sme sa z tohto článku niečo dozvedeli ? Ja teda nie.
    Súhlasím, že burza je podvodná a zákerná, preto som ju nikdy priamo nepropagoval, iba so msa snažil poradiť tým, ktorí tam už namočili noštek. Niekoľko ľudí som odradil aj na tejto platforme, aby sa radšej venovali rodine a nešli do toho.
    Tak že keď do cca 7 mesiaca začne výrazne oslabovať BTC a celkovo oslabí pod 10 000, posilní USD, bude to realita, alebo konšpirácia ?
    Samozrejme, že ten dolár reálne musí voči niečomu posilňovať, on bude posilňovať minimálne voči 95% hlavných mien. Je seriózne, keď to vravím dopredu ? Je taký problém neodsudzovať už dopredu a počkať si na naplnenie mojej predpovede ?

    Páči sa mi

    • Akákoľvek predikcia vývoja hodnoty meny či hodnoty akcií je iba predpoklad. Nikto nevie či pôjde cena hore alebo dole, možný je aj absolútny krach zo dňa na deň. Vieš čo je to predikcia? Je to predvídanie pohybov na základe čiastočných informácií. Predikcia môže byť veľmi presná či nepresná. Hollywood púšťa filmy k tvorbe informačného povedomia. Nemusíš chápať aký je cieľ stačí že o konkrétnych informáciách vieš aj bez porozumenia. Ak si tento film nedokázal dopozerať znamená to že ho nedokážeš priať do konceptu chápania súvislosti. Oslabenie hodnoty BTC nie je posilnenie hodnoty USD. Ak to považuješ za posilnenie, konáš tak na základe zlých predpokladov. Znova ti opakujem dolár môže stratiť svoju hodnotu zo dňa na deň, stačí ak sa naplnia kritické podmienky, ako extrémny rast cien pohonných hmôt, potravin, služieb spojených s hyperinfláciou. Extremný rast cien započal v USA a Eú. Čas ti možno otvorí oči. Preniesť čas úspor do drahých kovov, do lokálnej meny a elektronickej meny je diverzifikácia zdrojov. To nepoznáš príslovie : Nedávaj všetky vajíčka do jedného košíka?
      Hlavne si pamätaj žiadna rezervná mena nie je stálica, najdlhšie ňou bol španielsky zlatý dublon.
      S pozdravom Peter.

      Liked by 2 people

      • Opäť tvrdíš, čo som nikdy nepovedal/nenapísal. Ja som nepovedal/nenapísal že BTC má súvis s USD. Ja so povedal, že BTC oslabí a keď chceš hľadať súvis, tak potom sme sa nepochopili. Súvis môže mať s párom EUR/USD, nie iba s USD.
        Forex má nekonečný počet kombinácií. Všimol si si to slovo kombinácie ? Pokiaľ poznáš kombinácie, ktoré sa 20 rokov dejú a nedejú, môžeš si byť skoro istý tým čo dávaš dopredu. To že sa niečo môže nečakane stať je pravda, ale aj na to musíš byť pripravený a ver mi, že som. Aký koľvek veľký pohyb USD by bol zachytený, nie len mnou, ale tisíckami špičkových obchodníkov. Existuje algoritmus, ktorý zachytí všetky obrovské pohyby na burze a pokiaľ k nejakému prišlo ver mi, že to je to čo zločinecké banky nechcú a nedovoľujú.
        Tu je príklad z roku 2015 USD/CHF. Tento príklad je jedinečný a výnimočný, ale to je príklad, ktorý by sa mohol udiať aj na EUR/USD, alebo inom menovom páre. Demonštroval som to v teste
        Kvalitný robot takéto pohyby zachytí a poradí si s nimi.

        Páči sa mi

        • Stále odmietaš viať do celkového obrazu infláciu a tlačenie peňazí bez krytia. To môže fungovať krátku dobu, krátku z pohľadu dejín. Na burze nie je isté už nič. Mnohé operácie na burze dnes vykonávajú počítačové algoritmy bez zásahu človeka. Len ty stále odmietaš vziať na vedomie že burza nič netvorí, nič nevyrába, je to v podstate hra kto koho a ako veľmi okradne. To tiež nevydrží večne. Veľké krachy na burze boli v roku 1929, 1987, 2008, ak to sleduješ určite si si všimol ako veľmi sa skracuje doba rast a krach.

          Liked by 1 person

          • PETER PETO
            Ja tu predsa nehovorím o inflácii. Nedokážeš pochopiť, že ja viem kam ten kurz pôjde ? Je to také nepochopiteľné ? Pozri si moje videá rok dozadu a uvidíš realitu. Nevravím že som sa nepomýlil v termíne 1-3 týždne, ale predpovede sa vždy naplnili a nebolo ich málo. Pochop ma a už som to niekoľko krát písal, že ja sa riadim štatistickým kombinačným vzorcom, ktorý sa minimálne 22 rokov neporušil !!! Neporušil sa ani cez krízu 2008, ani v čase brexitu. Nevravím, že sa nemôže niekedy porušiť, ale na to mám iné nástroje, ktoré by to s najväčšou pravdepodobnosťou ukorigovali. Ak by nie, tak ti poviem. Až nebude niečo tak ako som povedal vo videu dopredu, potom ma môžete písomne ukameňovať. Mal som na YouTube cez 4 000 videí, boli mi minulý rok vymazané, preto som si urobil nový účet a nepropagujem ho, len tam dávam veci dopredu, aby v budúcnosti neboli pochyby.

            Páči sa mi

            • Vážne sa neporušil? Ty tomu veríš? Iba predpokladáš že sa nemyslíš. Tu nejde o tvoje ukameňovanie. Len sa ti snažíme vysvetliť že momentálne sa deje naraz viacero kritických procesov ktoré sa už udiali aj v minulosti. Tie má za následok dramatické až extrémne straty. Na základe týchto skutočností a skúsenosti je veľmi pravdepodobné že sa to isté udeje aj teraz. Tu nejde len o teba. Tu ide o životy miliónov ľudí. Ak si myslíš že Čína, Rusko, India a mnohé ďalšie mocností nevyužijú možnosť poraziť USA bez priamej horúcej vojny si na omyle. Devízové rezervy tieto štáty odpíšu vrtov stal to pes ak vďaka tomu ekonomický zničia USA a ich systém vyciciavania zdrojov z celého sveta.

              Liked by 3 people

              • Vidím že to je opäť nekonečná debata. Ja ti nič nevyvraciam, ja tvrdím že USD ešte výrazne posilní a ty je nie ? Veď si stačí počkať nie ?
                Prečo ma chceš poúčať a nepoučíš sa sám ?
                Ja tvrdím už minimálne 6 mesiacov, že USD bude posilňovať voči väčšine hlavných mien.
                Aká je zatiaľ realita iba v tomto roku ?
                EUR/USD -9,8% cca 5 ročné minimum
                USD/CHF 6,3% cca 2 ročné maximum
                GBP/USD -8,8% cca 2 ročné minimum
                USD/JPY 15,5% cca 20 ročné maximum
                Až to bude opačne môžeš ma poúčať.

                Liked by 1 person

                • Jaro
                  Posilní v tvojom ponímaní znamená, že index porastie, ale index nemá so súčasnou ekonomickou realitou nič spoločné.
                  Že ťa to nezaujíma? Nuž, tak po tom sa nečuduj, že za ten zárobok v US$ či v iných menách kúpiš tak akurát tri vajcia…

                  Liked by 1 person

                  • USD posilní voči ostatným menám, okrem niekoľkých výnimiek. Tou výnimkou môže Rubeľ (keď sa nezmení menová politika, ktorú nastolil Putin). O kúpnu cenu USD nejde. Kúpna sila USD sa za 100 rokov znížila zo 100 USD na cca 4 USD. To je asi každému jasné. Ja stále hovorím o menovom, alebo medzi-menovom posilnení USD.
                    Čo sa týka medzi-menového porovnávania, tak tu som presvedčený, že USD je iba na začiatku posilňovania, voči ostatným menám, vrátane Čínskeho Yuanu. USD/CHN je iba na začiatku posilnenia USD. Vzorkou je pár EUR/USD, ale najväčší prehľad v objeme poklesu získam až po dosiahnutí úrovne 1,035 EUR/USD. Momentálne sa všetko sa odvíja od termínu a objemu kurzov.

                    Páči sa mi

                    • Jaro
                      Teba nezaujíma kúpna sila do tej doby, kým svoj zárobok nepretavíš do reálnych veci (predpokladám, že nežiješ z toho, že lížeš čísla na obrazovke).
                      A opíšem ti situáciu ku ktorej smerujeme:
                      Máš 50000% (nie je to preklep a možno chýba ešte pár núl) profit z nárastu indexu US$, ale keď to chceš užiť, tak zistíš, že kúpna sila € alebo US$ či inej meny okrem ruského rubľa je taká, že stačí tak akurát na jednu teplú pizzu.
                      Čo vtedy urobíš?

                      Uži si to…

                      Páči sa mi

                    • Problém je v tom, že neriešiš seba ale iných. Ja viem čo urobím. Pochop, že nemôžeš poúčať všetkých, iba tých čo sa dajú. Ja som sem na tvoj portál prišiel, zhodnotil niektoré tvoje články za skvelé a zostal som tu. Časom som chcel prejaviť svoj názor, ktorý mimochodom nebo konfrontačný s témami, ktoré si dával, ale niečo mi nesedelo, tak som sa vyjadril. Ty si označil tieto moje vyjadrenia nedôstojne. Poviem to takto slušne. Pokiaľ chcete vedieť kam pôjde kurz USD, pýtajte sa a neútočte, lebo zostanete v rozprávkovej ríši nevzdelancov. Prečo mám opakovať stále dookola to isté ? Veď to aj Popolvár pochopil a kvalitne vysvetlil. Ja mám robotický komplex systémov, kde ma neprekvapí nič. Nie som podvodník, som obchodník s menami, tak ako niekto z autami. Možno tomu rozumiem viac ako tí tvoji poradcovia, Tak sa ma niečo opýtaj, možno ti poradím a zarobíš aj na tom BTC, ale neútoč, lebo v oblasti menovej politiky si naozaj vedľa. Popolvár, tebe sa ospravedlňujem, ale sám vidíš, že sa inak nedá.
                      Všetci zistíte že som si nevymýšľal, keď padne BTC a posilní USD, ale keď nič pred tým neurobíte, stanete sa iba štatistami.
                      .

                      Liked by 1 person

            • prosim Vas vy “a” či “pro” “gnostik”.

              Pred 5timi rokmi som sa nášho CEO, ktorý bol v board of directors jednej medzinarodnej finančnej skupiny, spytal…Xxxx, nevie Vás BoD predikovať aspon na 3 mesacnej báze vyvoj dolara? Ved maju obrovske analytické oddelenie, vlastnú banku etc…Odpoveď? Jox, ak by som vedel predikovat kurz dolára, sedel by som s BoD na Bahamách a pil mojito…

              Takže pán Sereš, ako ste predikoval, ked viete, kurz dolara? Pán Sereš vedel, náš Džordžito, predikovat kurz libry, však? Zevraj pomocou obrovskej machinacie…

              Takze pane este raz, aj Vy nam pišete z Bahám?

              Liked by 2 people

              • Vieš v čom je tvoj problém ? Že sa stále obraciaš na tých, ktorí to nevedia a možno sú vo väčšine. Ja netvrdím, že sa niečo nezmení a nestane. Možno mám iné informácie ako ty a nakoniec sa budem mýliť. Teraz sa nemýlim a verím tomu čo dávam dopredu na 90%. Myslím si, že je to dosť veľké percento, či nie ?
                Ja viem a tiež tvrdím je Amerika v prdeli, to mi nemusíš pripomínať to ale neznamená, že USD oslabí skôr ako ostatné meny. USD oslabí, veď to je charakteristické pre grafy, ale treba vedieť kedy to bude voči čomu.
                Nepoučuj ma prosím ťa a keď nemáš predstavu čo sa bude diať zajtra, tak nemá význam hádať sa s niekým, kto hovorí veci dopredu a zatiaľ sa to tak chová ako hovorí. Keď to nedokážeš, tak to nerieš poúčaním, že to čo tvrdím je náhoda. Americký dolár ešte výrazne posilní voči väčšine mien, to je moja predpoveď. Je to odvážne? Možno, ale hovorím to včas a rieš to až sa to nenaplní, nie teraz nejakým poúčaním.

                Liked by 1 person

                • Nuž mladý cloveče, koľko ste to uz zarobil predikovanim kurzu petrodolára? A pišete nam z Bahám? Ja hovorim o realnych veciach, kde dokonca majitelia bánk su len hráči, toť moja osobná skusenost…Ale samozrejme, zasypete ma aj ostatnych recami, v jednom komentári hovorite ze predikujete a v druhom zasa, ze nie. Gratulujem, naozaj Oracle blog a jeho čotatelia s Vami stracaju drahocenný čas.
                  Ja idem do zahrady poliať zasadené stromceky a kríky, aby bolo ovocie a les o pár rokov

                  Liked by 2 people

                    • mladý môže byť vekom sle aj spravaním a znalostami. Nechcem Vam vrať iluzie, no aj ked vedma v Soli nad zlato povedala, kde sú sedy, byvavajú aj vedy, no nie je to imperatív, šediny sú jednym z predpokladanych, nie nevyhnutne podmienených predpokladov pre mudrosť

                      Páči sa mi

                • Každý má nejaký problém. Ten Tvoj je, že neviem čo s tými informáciami. Ako to zlepší veci. Máme začať kupovať doláre či čo? Aby sme ešte nachvíľu podržali USA? Myslím že my sa tu už dlho bavíme a riešime fundamentálne zmeny vo svete. Kde sme, kam spejeme. Toto je úplne iná rovina.

                  Liked by 2 people

                  • No veď v tom je problém vás viacerých, aj oracle911. Nechcem nikoho uraziť, ale keď niečo chceš konkrétne vedieť, tak sa ma opýtaj konkrétne, ja sa pokúsim odpovedať. Keď ti odpoviem nesprávne, zistíš to a môžeš ma tu kritizovať.

                    Liked by 1 person

                    • Jarojr, mňa váš názor zaujíma a rád si ho vypočujem, možno ho ocení aj nieko z ďalších čitateľov, ktorému to pomôže sa zariadiť.
                      Čo, kedy a ako je podľa vás vhodné spraviť preto, aby sme neboli len štatistami v nadchádzajúcom období turbulentných zmien, ale ani neprešpekulovali finančné rezervy? Vďaka.

                      Páči sa mi

                    • Som rád, že môj názor niekoho zaujíma. Musím ale pripomenúť, že Popolvár to napísal dosť zrozumiteľne. Neodsudzujem tu nikoho a vážim si názory všetkých, aj keď niektorí nie sú moc korektní. Možno si myslíte, že ja a mirecek sme v jednom koči, ale to tak nie je. My možno máme podobné pohľady, ale veľa krát sme sa pokosili navzájom. Nie vždy som mal ja pravdu, preto si jeho názory vážim. Tak isto si vážim aj ORACLE911, ale vždy budem argumentovať. Pre mňa je najväčšou komoditou voda, jedlo a zlato. Neodporúčam nakupovať certifikované zlato v tehličkách ! Ani to, čo predáva banka !!! Odporúčam zháňať zlaté 24 karátové mince vydané pred rokom 1970 a šperky (zlaté retiazky) s puncom pred rokom 1970. Odporúčam sa zbaviť drahých kameňov (diamanty a podobne),

                      Páči sa mi

                    • Mňa zaujíma každý názor, ktorý je smerovaný nadčasovo a vážim si tých, ktorí takéto údaje dokážu povedať dopredu. Je jedno, či sa predpoveď potvrdí, alebo nie. Samozrejme, keď sa udalosť stane, ako niekto dopredu predpovedal, začnem si jeho názor všímať detailnejšie. To je práve ten boj dotyčného s egom. Keď mu predpovede vychádzajú, môže sa zdať že jeho ego stúpa a naopak. Mne nejde o ego, preto dávam veci dopredu. Keby sa nenaplňovalo to čo dopredu dávam, nikto by si to nabudúce ani nevšimol, prestal by som byť aktívny a vrátil by som sa do školy. Burza má nekonečný počet kombinácií a možností, preto sa musí človek stále učiť.
                      Pod videom si pýtate indikátor N3, tak tu ho posielam.
                      N3:
                      https://drive.google.com/file/d/1ut4KEh74rI7UhQFvnGPKx19gHhji5ZE9/view?usp=sharing

                      BTC/USD
                      4.5.2022

                      BTC/USD
                      5.5.2022

                      Páči sa mi

          • Jojojo a zabuda sa, ked cez reddit sa minuly rok kopec malych investorov zobral a urobil utok na jeden z fondov do takej miery, ze tusim stratili 14 mld usd a burza zastavila obchodovanie bezprecendentne..
            Pretoze ak to robia fondynje to “v poriadku”, ak to robia fondom “je potreba zastavit obchodovanie”…

            Toľko ku téme burza

            Liked by 4 people

  3. “že sa nenechá klamať a robiť zo seba hlupáka a debila” – treba začať vážiť slová. Debil – človek postihnutý debilitou, pozri ľahká duševná zaostalosť. Ako moja babka hovorila – Debil debilovi do debilov nakladá. Tým som chcel povedať, že ako človek znalý, by si mal vedieť pochopiť ľudí neznalých a nenakldať im do debilov. Ten Mireček je nevedomý, neznalý, ale nie hlupák/debil. Medzi tými slovami je obrovský rozdiel. Ak skonštatuješ druhej strane, že je nevedomá, neznalá, tak debata môže ďalej pokračovať. Ale ak odsúdiš druhú stranu, že je hlupák, debil, tak druhá strana sa akurát naštve a tam skončí akákoľvek vecná diskusia. Tiež odsúdením druhej strany za hlupákov akoby sa povyšuješ nad nich. Chceš sa povyšovať nad ľudí?
    Napríklad ja by som tu teraz tebe mohol napísať, že si debil, lebo si neuviedol podstatnú vec a to že “Každé platidlo má len takú hodnotu akú jej dávajú ľudia, tým že ho používajú. Takže ak ty začneš používať Rubeľ namiesto dolára pri obchode, tak dávaš hodnotu Rubľu a znehodnocuješ dolár”. Ale ja tebe nenapíšem, že si debil, lebo si to neinterpretoval tak ako ja, že si nečítal to čo ja, že si to nevyjadril tak jednoducho ako ja … ja považujem moj výrok ako doplnenie, tvojho výroku, ktoré možno poznáš a možno nie. Na svete je dneska veľmi veľa neznalých ľudí….. treba mať s nimi strpenie. Po každom emocionálnom výbuchu sa treba 4X zhlboka nadýchnuť a potom odpísať bez urážok. Tiež aj v osobnej komunikáci to isté – stále sa zastaviť, pred explóziou emócií.
    Takže žiadny debil ale
    – myslím si že ti chýba iný pohľad na vec
    – myslím si, že máš rezervy v tejto oblasti
    – nevieš tieto a tieto fakty
    – si neznalý v tejto oblasti
    – prejavuješ svoju nevedomosť
    Všetky tieto veci budú prijaté druhou stranou, pretože reálne má nedostatky v oblasti. Ale keď len napíšeš “Debil” tak už ťa druhá strana počúvať nebude, zhoda nebude už nikdy, lebo si druhú stranu urazil, a druhá strana sa už ani nebude snažiť pochopiť tvoje slová.

    Liked by 5 people

    • Feri dovoľ mi dať komemtár o hovne..
      Ked Ti nabudúce pride pred dom expert, vyserie sa Ti na predložku vitajte a zacne Ti držkovať, ze más nasrane nielen smradľave hovno na predložke, ale aj v dome, vyhoď ho a pomenuj ho tým, cim je, aby sa nemohol jednoducho vysrať na predložky Tvojim susedom.
      To je rada, po ktorej budes mat v dome čisto a vonavo za predpokladu, ze nerobíš nieco podobne, ako expert…

      Nás narod nechal takychto expertov obsadit štátnu spravu a samosprávu a teraz sa cudujeme s byvalym expertom ľavice na čele, ze sme po krk v hovnách. Na expertov na sranie na predložku pred domom musime začať reagovať presne tak ako si zaslúžia. Ako na hovnoserov.

      A ak Ta urazi môj text, holt je mi to ľuto, ale daj si otazku, ako ubraniš svoju rodinu?

      Liked by 4 people

  4. ak som spravne pochopil tak papieriky sa vratia do krajiny svojho zrodenia a tam si budu moct uzivat ich hodnotu, minimalne nejake teplo vyprodukuju, pri ich dlhu by to pre usa mohla byt ekonomicka neutronova bomba, americania pozabudli ze byt teroristom je rizikove povolanie, chaos v usa asi cina a rusko nechcu, ako to budu regulovat?

    Liked by 2 people

    • Chaos už tam je, počujem o prázdnych regáloch resp. o tom, že niektoré veci začali chýbať lebo sú výpadky v zásobovaní. Isté je, že príde prepad v životnej úrovni, ale na druhú stranu znova vybudujú priemysel v priebehu 5-7 rokov…

      Liked by 1 person

      • Nie som si tým tak istá……jednak deagel.com prerokoval už niekedy v roku 2017 predpoveď populácie v USA po 100 mil.ludi ( kedysi som si myslela, že im šibe, SR a CR mali úbytok rádovo do 10%), jednak už 20 rokov ich inžinieri končia buď na burzách, krypty a pod. Nestačí postaviť fabriky, potrebuješ ľudí, ktorí aj chápu aj vedia a aj sú schopní vydržať tu prevádzku. A predsa len nieco ine je obsluhovať ako čašník a nieco ine vysoky pec. Sám šéf Apple povedal Trumpovi že keď postaví fabriky v Číne, ma na výber z miliónov inžinierov, keď v USA nevie nájsť ani 20.

        Páči sa mi

      • podla vsetkeho je to len zaciatok, ak sa dedolarizacia rozbehne tam moze vypuknut peklo, urcite sa to odrazi na velkosti populacie, chudoba je tam vo velkom a zvacsa su to ludia neschopni sa o seba starat, to je ten americky sen o vytahovani penazi z ludi za drogy, riesenie situacie vlastnou depopulaciou by ma u tych zvierat co to tam kontroluju neprekvapila, uz to bezi a zalezi ci sa to budu snazit obmedzit alebo to nakopnu, kazdopadne to nedobacuju a zrejme to ostane na trumpovi, preto si myslim ze svet ich v tom samych pre vlastnu bezpecnost nenecha, iba im navzdy amputuju kridla, mozno sa dockame aj ekonomickych utecencov, lud usa ma potencial podobne ako europa a kontrolovani sme z jedneho miesta s ktorym sa svetovi kostlivci pomaly a isto lucia, ukazovatel dobre vykonanej prace ruska bude rusenie usa zakladni vo svete

        Liked by 1 person

        • numero
          Rozprávala som sa s týmto pánom (možno,poznáš možno nie – pôsobil aj v Televíznych novinách v 80.rokoch)
          Leopold Moravčík – jeden z najvýznamnejších slovenských zahraničnopolitických novinárov sedemdesiatych až deväťdesiatych rokov 20. storočia. Narodil sa v Lúčkach, okres Ružomberok, vyštudoval žurnalistiku na FF UK a postgraduálne medzinárodné vzťahy a právo na PF UK v Bratislave a zahraničnopolitickú žurnalistiku na Fakulte žurnalistiky UK v Prahe.
          Aktívne pôsobil v Československej televízii do roku 1990 ako moderátor a komentátor, neskôr v denníku Pravda. Po roku 2000 bol činný predovšetkým ako pracovník štátnej správy (Ministerstvo školstva SR a Kancelária prezidenta SR) a zároveň ako autor literatúry faktu.
          …a pri podpisovaní svojej knihy mi povedal, že v Amerike to skončí “na krvavo”. Bohužiaľ.
          Tento rok v lete (ak to vyjde) tak je naplánované v obci Lúčky pri Ružomberku beseda s pánom Moravčíkom. Už sa teším. Pre mňa osobne je to osobnosť.

          Liked by 1 person

          • mima ,zdravim,pan moravcik leopold -pan novinar,to dnes uz nenajdes,to je ako za davnych mojich cias kulturny zivot a roman kalisky,ale chcem ine-minule si mi odporucila -bol to film-financie,prave ten dolar a dianie okolo ,mam len polovicu,pretoze som to dokladne vypozerala,a to ,co povedal pan moravcik o usa-aj tak bude,aleto si sami predvarili,mam rodinu-2 sestry a svagra s rodinami-ako emigrantov

            Páči sa mi

  5. Jarojr Ja síce nie som odborníčka na financie, ani komodity, ani nič podobné,ale ak už neveríš Oraclovi, Joxovi a Popolvárovi, tak ver aspoň astrológii (napríklad Tatjana Micic – srbská astrologička – filozofická fakulta v Prahe, lektorka na univerzite cudzích jazykov v Číne) a Rumen Ivanov bulharský jasovidec, vizionár pôsobiaci v Prahe. Poznal sa a pracoval s Vangou (osobne som s týmto pánom hovorila). Že Pax Americana KONČÍ !!! Do budúceho roku je po Amerike (len médiá nám to pravdepodobne neohlásia, lebo nie sú na takéto pravdivé veci nastavené.

    Liked by 1 person

    • prečo by mi mal veriť, ja sa nepasujem za autoritu, ja len píše svoje názory a každý si musí zhodnotiť sám, čo sa blíži k pravde a čo sa od nej príliš odkláňa. Celý problém nepochopenia dvoch táborov je v tom, že jedni rozprávajú o dolári ako takom, a druhí o systéme, ktorý dolár predstavuje. A to je rozdiel. Viac v novom článku…

      Liked by 3 people

      • my všetci @popolvar67 články publikujeme preto, aby sa cteny čitateľ zamyslel a aby, ako kedysi proGnostické ústavy, sme dali možnosť výberu. Moje, tak ako aj ostatnych články sú sice predavane nami , ako hovorcami, no sú vysledkom kolektivnej subornosti viacerych ľudí.
        Viera v čokoľvek je nezdrava, viera čomukoľvek, v tomto Verim Bohu, že ma vedie a aj akákoľvek katastrofa je len preto, aby cloveka posilnila, @MIG preto som pochopil to, co sa deje u nás, lebo sa zmanifestovala cesta, ktora mi pred rym ani len nenapadla.
        Takže verte svojmu svedomiu, verte Bohu, vsetko ostatné sú len criepky do mozaiky videnia sveta.
        Ad diskusia. Snažil som sa priviesť ju, neuspesne, otazkami ku podstate. No prave tie boli ignorované. Pretože tu sa nejedná o dolar, ale systém za ním. Zvyšok si ozrejmil v článku a platí aj 8 rokov potom, čo si ho napisal…

        Liked by 2 people

    • Alebo ver horoskopom…
      Používajte aj svoju hlavu a zároveň buďte prístupní aj iným informáciám.
      My tu nie sme na to, aby sme verili/neverili, ale “vedeli, ktorá bije”, skladali si mozajku a vedeli sa správne rozhodnúť. Pre mňa osobne sú rovnako nesmierne cenné názory/predikcie Oracla aj profi traderov. Len tomu treba dať určitú formu tu na blogu.

      Liked by 1 person

  6. Ak chceme poznať odpovede, musíme vedieť položiť správne otázky. Prečo sa to deje a hneď na to nadväzuje otázka Cui bono? Súčasné problémy vo svetovej ekonomike nie sú systémovým zlyhaním, ale sú sériou premyslených krokov na dosiahnutie stanovených cieľov. Akurát, že tieto ciele chceli dosiahnuť trochu inak, a ktoré močiar musel meniť za chodu. Ekonomika a financie, tak ako ich poznáme teraz končia.To čo potom z toho vzíde bude záležať kto vyhrá – močiar alebo patrioti.

    Ak sa však pozrieme na aktuálnu situáciu v ekonomike, hospodárstve a financiách, zistíme, že z prirodzeným vývojom nemá nič spoločné. Ak by sme túto situáciu chceli riešiť pomocou ekonomických vied, zistíme, že sa to nedá. To čo však jasne vidíme je otvorený výsmech elít a politikov jednotlivých krajín. Najprv to boli prihlúple výhovorky typu “nevedeli sme, že masívne tlačenie peňazí môže vyvolať infláciu”. Tieto boli doplnené vyhláseniami “znížime teplotu vody na kúpaliskách o 2°C” a alebo “v bytoch sa budú deti učiť pri sviečkach” a doporučeniami napr. “keď pečieme v rúre, tak dvierka majú byť zavreté”. Ľudia sa nad tým zasmiali a hovorili akí sú hlupáci. Aj u mňa doma sa nad tým zasmiali a hovorili akí sú hlupáci. No a ja som im na to povedal, že oni nie sú hlupáci, ale z ľudí robia hlupákov a ľudia sa nad tým ešte smejú.

    Pôvodným zámerom močiara (a myslím, že aj GP) bolo nastolenie NWO, čiže totálna krádež majetku ľudí a nastolenie totálnej kontroly nad spoločnosťou. Lenže covid pre nich dopadol zle a tvrdý úder pre nich znamená aj ruská špeciálna operácia na Ukrajine. Tu už všetko vsadili na jednu kartu a zo zúfalstva vystúpili proti Putinovi a Rusku otvorene. Ich jedinou možnosťou čo im ešte zostala je vyprovokovanie vojny v Európe, ktorá s prenesie do celého sveta. Ak sa pozriete na činnosť vlád (hlavne EÚ), tak zistíme, že na jednej strane svojou činnosťou posúvajú štáty bližšie k sociálnym výbuchom a kolapsom, tak na druhej strane aktívne provokujú Rusko k vojenskej odvete.

    Svet aký poznáme končí a s ním aj všetky jeho súčasti. Ak vyhrá močiar, tak peniaze už potrebovať “nebudeme”. Ak vyhrajú patrioti, uvidíme čo príde.Tak či onak je lepšie mať doma pre istou hotovosť.

    Liked by 1 person

  7. Financny Poradca: “oracle911blog“ 30.4.2022 vo vlakne: https://oracle911blog.wordpress.com/2022/04/28/preco-vlastne-rastie-dolarovy-index/
    radi Ronimu zamenit EUR na HUF bez toho aby vopred upozornil na Mozne Rizika a Naklady spojene s Transakciou aby si Roni dokazal predstavit co podstupuje a podla toho sa rozhodol. Roni mi pride ako neznaly preto sa aj pyta, skusim to vysvetlit. (Nie som Financny poradca a toto INFO nesluzi ako Financne poradenstvo)
    Zakladna Urokova Sadzba CB na EUR = 0,00 %, na HUF = 5,40% uz na prvy pohlad je viditelne, ze v Madarsku je Vacsia Inflacia. Ked menime EUR na HUF menime Menej Inflacnu Menu za Viac Inflacnu Menu (co by mal byt presny opak, teda menit HUF na EUR pre zisk).
    Ak sa Roni rozhodne zamenit EUR na HUF v Banke, tu su Aktualne Kurzy: https://openiazoch.zoznam.sk/meny/profil/MEHUF/5
    pouzije Kurz Valuta Predaj, pri spätnej vymene HUF za EUR pouzije Kurz Valuta Nakup, Najvyhodnejsi Kurz je v Zelenom policku.
    Predpokladany Mozny vyvoj Kurzu EUR-HUF, EUR: 1. posilni, 2. nezmeni sa, 3.oslabi,
    Prakticky vypocet: pocitane s 5 % rastom a 5 % poklesom (zaokruhlene cisla a vypocet pre 1 EURo) Nakup HUF (z pohladu Banky Valuta Predaj) Kurz 1 EUR = 361 HUF
    Pre vypocet som pouzil priemerne Kurzy: Slovenska Sporitelna, Tatrabanka, UniCredit, VUB, napriek tomu ze najlepsi Kurz ma CSOB ale ten dlho nevydrzi a prisposobi sa tym 4 Bankam, mozno to je chybny udaj, samozrejme v Reale treba vybrat najlepsi Kurz.

    Spätna vymena HUF na EUR (z pohladu Banky Valuta Nakup)
    1. 5% narast Kurz: 361/415=0,87 EUR strata 13 centov z 1 EURa
    2. nezmeni sa Kurz: 361/395=0,91 EUR strata 9 centov z 1 EURa
    3. 5% pokles Kurz: 361/342=1,05 EUR zisk 5 centov z 1 EURa

    V linku v Grafe mozno preklikat rozne casove obdobia,
    Zmena Kurzu za 1 rok 5,1% (posilnenie EUR oproti HUF)
    Zmena Kurzu za 3 roky 17,1% (posilnenie EUR oproti HUF)
    Zmena Kurzu za 5 rokov 21,6% (posilnenie EUR oproti HUF)
    Zmena Kurzu za 10 rokov 31,4% (posilnenie EUR oproti HUF)

    Z vypoctov je vidiet ze sanca na STRATU je 2:1 (ako pri skrupinkach a Kurzovych stavkach),
    2 krat Prehra (pripad 1. a 2.) a 1 krat Vyhra (pripad 3.), pri Nezmenenom Kurze je Strata 0,09 EUR cize 9 % pri Raste EUR oproti HUF strata este viac narasta, Zisk 0,05 EUR je az pri poklese EUR oproti HUF o 5 % z Nakupneho Kurzu HUF.
    Mozno si niekto povie vsak to nic neni strata -9%, -13%, -20%, -30%.
    Pri danej Transakcii Banka uz ma zarobene 9% ked Predala 1 EUR za 395 HUF a Nakupila 361 HUF za 1 EUR, (zisk 34 HUF alebo 0,09 EUR) v dany den. Vsak aj BANKSTERS potrebuje z niecoho Zit.

    Ak uz Roni vykonal danu Transakciu, vymenu EUR za HUF, mal by sa aj zacat 2 krat modlit aby EUR voci HUF NErastlo a aby EUR voci HUF zacalo Klesat, pochybujem ale ze mu modlenie pomoze.

    PRECO HLUPAK a JEHO PENIAZE SA LUCIA.

    Páči sa mi

      • Citaj poriadne a nemiesaj Urokove sadzby s Inflaciou
        napisal som: Zakladna Urokova Sadzba CB na EUR = 0,00 %, na HUF = 5,40%

        https://www.ecb.europa.eu/press/pr/date/2022/html/ecb.mp220203~90fbe94662.sk.html
        Kľúčové úrokové sadzby ECB
        Úroková sadzba hlavných refinančných operácií a úrokové sadzby jednodňových refinančných a jednodňových sterilizačných operácií zostávajú nezmenené na úrovni 0,00 %, 0,25 % a -0,50 %.

        https://www.nbs.sk/sk/statisticke-udaje/financne-trhy/urokove-sadzby/urokove-sadzby-ecb

        ECB určilo výšku informácie pre EÚ na úrovni 5,10% co to je ??? co je vyska informacie ???

        Páči sa mi

        • Tak ti odpoviem tak aby si to aj ty pochopil, ECB nemá 0,00% úrokovú sadzbu má ju zápornú čiže každý kto si uloží vklad do ECB. prichádza o peniaze. Tu dávam časť tvojho príspevku. Ty na základe úrokovej sadzby tvrdíš že euro je menej inflačná mená ako euro. Tvoj príspevok slovo od slova : Zakladna Urokova Sadzba CB na EUR = 0,00 %, na HUF = 5,40% uz na prvy pohlad je viditelne, ze v Madarsku je Vacsia Inflacia. Ked menime EUR na HUF menime Menej Inflacnu Menu za Viac Inflacnu Menu (co by mal byt presny opak, teda menit HUF na EUR pre zisk).
          Lenže je je to presne opačne ak vložené peniaze v banke netvoria zisk znamená to že inflácia je väčšia ako predpokladaný rast. Odporúčam ti vypočuť si zhodnotenie Prof Peter Stanek csc o ekonomických následkoch pre Eú a USA. Sankcie postihujú eú trikrát viac ako Rusko. Paradoxné sankcie napomáhajú ku krachu dolára.

          Páči sa mi

          • > Ty na základe úrokovej sadzby tvrdíš že euro je menej inflačná mená ako euro.
            to tvrdis TY, tvrdis to co som nenapisal
            Ked menime EUR na HUF menime Menej Inflacnu Menu za Viac Inflacnu Menu
            EUR – Menej Inflacna Mena, HUF – Viac Inflacna Mena
            > ECB určilo výšku informácie pre EÚ na úrovni 5,10%
            nevysvetlil si co je vyska informacie , este raz co je VYSKA INFORMACIE ???

            Kolko ti da Banka urok na HUF ? a aka je v Madarsku Inflacia ?
            Kolko ti da Banka urok na EUR ? a aka je v EU Inflacia ?

            uz ked vidim vysoke Zakladne urokove sadzby, tak hned mi bije do oci, ze za tym sa skryva vyssia INFLACIA, alebo chces povedat, ze Banksters ti da vacsi urok len tak z DOBROSRDECNOSTI ? ked ti da tak si mozes byt isty ze je to viac Inflacna Mena a k danej transakcii si pripocitaj Kurzove poplatky, tie su vacsie nez Inflacia.

            Zakladna urokova sadzba na CHF = -0,75% (Minus), tak urcite je vo Swicarsku mensia Inflacia nez v EU,

            Ale nepochopil si podstatu: radsej si zamenim EUR na CHF nez EUR na HUF
            EUR za 10 rokov posililo o 30 % oproti HUF. !!!

            Ked v jeden den urobis vymenu v Banke EUR na HUF a HUF na EUR tvoja strata je 9%
            Ked v jeden den urobim vymenu v Banke EUR na CHF a CHF na EUR moja strata je 6%
            poriadne si to rozmyslim ci urobit takuto transakciu, prekonat Kurzovo 6% niejaky cas zaberie, mas vobec predstavu ako to vyzera na Kurze rozsah 6 % ? niekedy ani za 1 rok Kurz neurobi taky pohyb, a to nehovoriac o tom aby to bolo v pozadovanom smere, a to uz nehovoriac o 9%. o takych transakciach ani neuvazujem.

            >Lenže je je to presne opačne ak vložené peniaze v banke netvoria zisk znamená to že inflácia je väčšia ako predpokladaný rast.
            – Ukaz mi len 1 Banku, ktora ti da vacsi Urok nez je INFLACIA.

            Neplet do toho Staneka, ked tak mu daj to co som napisal a co na to povie.

            Tak si pockajme kedy ta transakcia EUR na HUF a spatne bude ziskova, ze aspon vykryje Kurzove poplatky. Posleduj to a potom daj vediet kedy uz zo ziskom sa da urobit vymena HUF na EUR, pri vcerajsom KURZE 1 EURO = 361 HUF

            Je to Parada, lehnout si na zada a cist.
            Vcera vo vypocte som uvazoval s Valuta Nakup (z pohladu Banky) o 395 a dnes uz to je nad 397 az 399.
            https://openiazoch.zoznam.sk/meny/profil/MEHUF/5
            takze EUR oproti HUF stuplo, a Transakcia ide PEKNE do Straty. SUPER to NEMA CHYBU.
            NAJKRAJSIA RADOST = SKODORADOST 🙂

            Poznamka na zaver este sa naucte rozlisovat Co je Valuta Nakup a Valuta Predaj z pohladu Banky a z vasho pohladu.

            Banksetrs ma z vas velku radost ked na Valutovych Transakciach zaraba 9 % a vam to vobec nevadi.

            Páči sa mi

            • Ak by si čítal pozorne videl by si že pod príspevkom kde porovnávam euro a euro je napísaná aj oprava. To si nevidel asi iba náhodou. Môžeš písať čo len chceš , predpokladaná inflácia Eura sa odhaduje na dvojciferné číslo. Naproti tomu inflácia forintu ostane viac menej tak ako je. To čo tu predvádzaš je už tupá propaganda. Je zaujímavé že súbežne s tým čo píšeš aj ty sa objavili desiatky reklám propagujúcich investície do akcií v USA. Je to čisto marketing ktorý má dať ďalších pár mesiacov životnosti doláru a euvru. No obe meny vďaka sankciám idú do krachu

              Páči sa mi

              • Nevidel som tu opravu, tak prepac.
                Predpoklady Inflacie ma nezaujimaju, hlavne nie ta Madarska, nezijem v Madarsku a nechystam sa nic nakupovat z Madarska, nepotrebujem HUF.
                Ani nepropagujem Investicie do USA akcii (neinvestujem do Akcii a uz vobec by som neinvestoval do US Akcii, nezaujimaju ma)
                Slo len o obycajny priklad co som ukazal, ukaz kde som urobil chybu v priklade ? Tento priklad je mozne pouzivat vo vseobecnosti na vsetky Meny. Kurzove Spekulacie.
                Oki zamenil si EUR na HUF mas Forinty co dalej s nimi ? za co ich zamenis ?

                > marketing ktorý má dať ďalších pár mesiacov životnosti doláru a euvru
                – cize menej ako 1 rok ? pockame a uvidime

                Mozes byt bez obav, uz tu dlho nebudem, idem sa radsej vzdealavat v Rustine, skor sa zhodnem s Rusom, nez so Slovakom.

                Páči sa mi

              • Dal si mi Like, za co som si ho zasluzil ? nepomylil si sa nahodou ? Mal by si ho co najskor zrusit aby ta so mnou nespajali,
                Myslel som, ze uz necitas moje vyplody a na to ma zabijes Likeom 🙂

                Páči sa mi

                • Nevšimol som si že by som ti dal like, ak niečo bolo tak neviem prečo. No mám na teba otázky. Koľko miliárd bolo ukradnutých z bánk? Keď sa tu oháňaš nezmyslom že bolo ukradnutých veľa kryptomien. Nepopieram to, len ani klasické banky nie sú bezpečné. Koľko mien už zbankrotovalo a investori prišli o svoje peniaze? Ja ti neradím čo máš robiť, len ťa upozorňujem, nedávaj všetky vajíčka do jedného košíka. Ak nerozumieš nechaj to tak.

                  Liked by 1 person

                  • Tak si sa pomylil s tym Like. Nevediem statistiku kolko Biliard bolo ukradnutych z Bank, Banke som doveroval len do 90 rokov. Mna pred Bankomatom a Bankou v rade neuvidis stat ako to bolo v Grecku Zazil som Kcs, Skk, DEM aj ine Europske Meny, ktore tu uz nie su. Investor by mal pocitat aj so stratou, horsie to je s Beznymi Ludmi ked prichadzaju o svoje Uspory a Vklady.

                    > Keď sa tu oháňaš nezmyslom že bolo ukradnutých veľa kryptomien.
                    – ak je u teba nezmysel kolko bolo ukradnutych kryptomien a to ma byt Argument na ochranu Krypta pred Bankou, tak u mna to vychadza na stejno Zlodej ako Zlodej len ktory ukradne viac, ale kludne si do nich investuj kolko len chces, ked ich tak Chranis.

                    radsej to nechajme tak, k nicomu to nevedie, JA sa zariadim podla seba a Ty tiez podla seba

                    EUR voci HUF zase posililo: Valuta Nakup (z pohladu Banky) uz je na 398 az 400, takze ide Pekne do straty Investicia
                    https://openiazoch.zoznam.sk/meny/profil/MEHUF/5

                    Páči sa mi

                    • To máš zažite peniaze v madraci ak ich nemáš v Banke? Ja si tiež pamätám 1KČS, aj tu socialistickú a aj tie neskoršie. Nemyslol som to tak že krádež kryptomien je hlúposť, ale že je to hlúpy argument. Krádeže finančných prostriedkov sú na dennej báze. Nedá sa tomu zabrániť, najväčší zlodej je Banka a druhý je štát a až potom mafia a korupcia. HUF mám desiatky tisíc možno aj niekoľko stotisic ešte z čias návštevníkov kúpaliska v Maďarsku. Čas ukáže či a koľko ešte výdrži dolár či euro.

                      Liked by 1 person

  8. Oracle911, pochop že mirecek sa nebude lúčiť s peniazmi. To je jedna vec. Ja sa nechcem zastávať žiadnej strany, ale to čo mirecek píše, nie je o tom že bude na niečom tratiť. On určite HUF neobchoduje, lebo sa to proste neoplatí k vôli poplatkom na Forexe. On sa iba odborne vyjadril a s tým čo napísal sa nedá nesúhlasiť. Skúste sa obaja odosobniť, lebo toto nemá význam. Tak ako písal Popolvar, snažte sa neurážať. Karma už neexistuje, ale útokmi sa dostávate do pozície, z ktorej nepríde nič iné iba spor a nezáujem reálne zmýšľajúcich ľudí. Skúste niečo konštruktívne, bez upozorňovania čo kde kto kedy napísal. Dajte niečo dopredu, nejakú víziu a poďme spolu ďalej tvoriť niečo konštruktívne.

    Páči sa mi

    • Bude sa lúčiť a nebude v tom sám, ale nebude môcť použiť výhovorku poviem aj prečo:
      -Prvá vec je, že Roni sa pýtal na HOTOVOSŤ, takže jeho príspevok je tak vecný, ako predvolebné sľuby Matelka o nekradnutí.
      -MF Global ošklbal všetkých svojich zákazníkov a vedenie odkráčal z toho beztrestne, a je veľká šanca, že tie bankové formy, ktoré sú na burze v prípade krachu urobia to isté (aspoň keď príde na šklbanie).
      -Jedna jednotka zlata, striebra a kryptomeny vo vlastnej peňaženke je jedna jednotka zlata, striebra a krytpomeny bez ohľadu na momentálnu cenu.
      -Keď príde krach je neskoro na prípravu na krach.
      -Odstrel súčasného finančného systému bol naplánovaný na teraz.

      Takže skutočne nie je dotyčný hlupák?

      Páči sa mi

      • Keď sa smiem opýtať, odkiaľ máš tú informáciu o jednotkách ?
        Ten proces bude trvať dlhšie, ako sa očakáva. Viem že to príde, ale nebude to určite tento rok. S tými jednotkami súhlasím, ale používať slovo hlupák ? Nechápem, ako sa môžeš takto vyjadrovať.

        Páči sa mi

      • Ked by som mal vymenovat, vsetke tie Krypto Burzy, ktore skrachovali, tak je ich omnoho viac, nez FX Brokerov, o kolko krypta a kolko Milionov USD a EUR ludi pripravili, tolko ich je ze uz to ani neregistrujem.
        OK, povies, ze mas v penazenke, neviem ako ich potom spenazis, pardon ty nepotrebujes peniaze, ty HODLujes.
        Ked by prezradili krypto burzy kolko im bolo krypta ukradnuteho, o com sa mlci, to by bol poprask.
        Je vypisana odmena 100.000 $ ked Hacknes niejakeho FX Brokera.
        Skus doplnit zoznam okrem MF Global, FXCM a mimo Americke co urobili podvod, poznam len IRON FX, ostatne do 1 roka aj po krachu vyplatili, ako ked by krachla Banka.
        FX Broker ma menej dovodu podvadzat, ked ma 80 % stratovych klientov.

        https://online.sktorrent.eu/video/22384/trust-no-one-the-hunt-for-the-crypto-king-2022-cz

        Spadol som z Jahody na Hlavu a vsetko mam na jednom mieste 🙂
        Dam vediet ked krachne moj Bruker, urcite to nebude vacsia strata ako 9%.

        Páči sa mi

    • To isté sa robí aj s cenou zlatá a striebra. Tlačí sa cena dole aby boháči nakúpili za drobné. Také podvody sa cyklicky opakujú. Taký J.P. Morgan nakúpil za polovicu svojho majetku fyzické striebro. To je iba náhoda však.

      Liked by 1 person

      • V madraci nie vsetko 🙂 nerad by som prezradzal svoje skryse, niekomu ale aj pomahaju.
        Okradanie – na prve miesto by som dal Stat a po nej Banky.
        Mohol si ponuknut HUF Ronimu, za vyhodnejsi Kurz, boli by ste obaja spokojny a nepodporovat Banksterov ked mas tolko HUF, aspon ja tak zvyknem, prv obtelefonujem Kamaratov a vzdy ziskam lacnejsie nez v Banke. V minulosti sa viac takychto transakcii prevadzalo osobne medzi Ludmi, Banka bola az to posledne.

        Bohaci nakupuju za drobne a Plebs sa rozhadzuje, tak Nakupuje Draho a potom musi Lacno predat so stratou, ked surne potrebuje peniaze.

        >Také podvody sa cyklicky opakujú.- takyto cyklus moze byt DLHY aj niekolko Rokov, mame niekolkorocne rasty a niekolkorocne poklesy

        Mirecek 29. APRÍLA 2022 O 09:38: ani Putin nechce Drahe Zlato, uvidime kolko stanovy cenu k 1.7.2022. Do konca juna by mal byt vypredaj aby mali Menejzeri na dovolenky, po Dovolenkach potom rast do Vianoc.
        Mirecek 28. APRÍLA 2022 O 10:25: JA byt na mieste Rusov, tak Dnes je Ropa za 500 $/1 barel a Kurz USD/RUB (1$= 730 RUB) a Zlato 1000 $/tr. unca. Ropa Long, USD/RUB Short, Zlato Short a mozte si lamat Hlavicky, Male Mozocky preco tak.

        Takze po tyzdni Ropa stupa, USD/RUB oslabuje, Zlato oslabuje – takze vsetke 3 tipy podla mojho predpokladu: Ropa Long, USD/RUB Short, Zlato Short

        Da sa stavkovat na obe strany, zarabat aj na Poklese aj na Raste. Takze Banksetrs VZDY zaraba 2 krat viac, raz ked klesa a raz ked stupa.KURZ.

        >Taký J.P. Morgan nakúpil za polovicu svojho majetku fyzické striebro.
        – lenze aj Aktivne obchoduje na Burze

        Páči sa mi

  9. Zaujimava Arbitraz na Zlate, toto sa len tak nevidi, vyslovena RARITA:

    Podla NAKUPNEJ Ceny stanovenej RUS CB 5000 RUBlov/gram = 155 500 RUBlov/tr.unca
    Aktualny Kurz USD/RUB 65 vychadza Zlato na 2392$/tr.unca (Fiktivna Cena) Aktualna cena Zlata na Burze 1900$/tr.unca. pripadnym dalsim posilnenim RUB voci USD, (Fiktivna Cena Zlata) narasta, oslabovanim RUB voci USD klesa. V niejakom bode by sa mali k sebe priblizit Aktualna + Fiktivna Cena, to je mozne dosiahnut samotnym narastom Aktualnej Ceny Zlata a oslabovanim RUB voci USD.

    Ak sa k sebe nepriblizia do 1.7.2022 kedy ma byt stanovena nova NAKUPNA Cena RUS CB bude zaujimave sledovat aku Cenu stanovi RUS CB, zvysi alebo znizi oproti 5000 RUB/Gram ?

    Hypoteticky priklad:
    A – 6000 RUBlov/gram x 31,1=186 600 RUBlov/tr.unca / USD.RUB 65 = 2870$/tr.unca (Fiktiv Cena)
    B – 5000 RUBlov/gram x 31,1=155 500 RUBlov/tr.unca / USD.RUB 65 = 2392$/tr.unca (Fiktiv Cena)
    C – 4000 RUBlov/gram x 31,1=124 400 RUBlov/tr.unca / USD.RUB 65 = 1913$/tr.unca (Fiktiv Cena)

    Pri Aktualnom Kurze USD/RUB 65 a Aktualnej Cene Zlata 1900$/tr.unca = 123 500 RUB/tr.unca = 3971 RUB/gram by mala byt NAKUPNA Cena RUS CB.

    Pasuje niekto zo Zapadu do Ruska Zlato ? nosi Drevo do Lesa ? 🙂

    Kupite Zlato za 1900$/tr. uncu, nasledne Predate RUS CB za 155 500 RUBlov tie zamenite pri Kurze USD/RUB 65 za USD dostanetete 2392$ – 1900$ pociatocna investicia Nakup Zlata = 492$ Zisk.

    Takovy vobchody delaj jenom VELKY Ko…., sam se do toho nepoustej, musime se domluvit.

    Páči sa mi

      • Na to je vselijake vysvetlenie, obavam sa,ze presne opacne, Zvedavy som na Nakupnu Cenu 1.7.2022.
        Aj ked by som nakupil FYZICKE ZLATO tak do Ruska sa urcite nedostanem a medzi tym sa aj mozu zmenit podmienky na trhu, Rast USD/RUB a aj Rast Zlata na Burze v $,
        Takovy vobchody delaj jenom VELKY Ko….,
        Ale uz som stavil na Zlato Rast, 1890 $ prvy Long a budem aj pri poklese dalsie Longy aj do straty – Nech Nezeriem, uvidime co z toho bude ci to streli smerom Hore do 1.7.2022.

        Pri takych som velmi opatrny…, Velmi Pekne to vyzera na to aby z toho bol Zisk, nakoniec vsak mozno len strata bude.

        Páči sa mi

        • Ja by som asi nešiel do tabličkového zlata. Informácie ktoré mám sú, že jediné bezpečné zlato je zlomkové s puncom, šperkové s puncom a mince s puncom. Všetko zlato by malo byť odliate pred rokom 1971. USA doviezli Číne zlato a Čina im ho vrátila, lebo bolo cinknuté. Kto dnes zaručí bežným ľuďom, že certifikát vydaný na tehličku je v poriadku ? Certifikát je platný iba pri neporušení obalu na zlate. Ako skontrolujete zlato, keď ho nevybalíte ? Keď to zločinci skúšali na tak vysokej úrovni, ako je Usa/Čína, prečo by brali ohľad na bežných obchodníkov. Ja investujem krátkodobo a beriem zisk. Dlhodobo odporúčam držať trvácne potraviny a horskú vodou. Voda vydrží niekoľko rokov aj v plastovej nádobe, na ktorej vytlačíte vzduch. Mala by sa skladovať v tme pri teplote max 18st.C.

          Páči sa mi

        • Taká kontrolná otázka. Na základe čoho má rásť usd voči rubľu. Na základe želaní elít USA? či na základe čoho? Hospodárske výsledky USA sú každý mesiac horšie ako z predchádzajúcich mesiacov. Tiež sa každý mesiac zmenšuje objem platieb dolárom v medzinárodnom obchode. Skús to vysvetliť tak aby tomu porozumel aj laik.

          Liked by 1 person

          • Bol ste menovany za Financneho a Ekonomickeho Riaditela Rosneftu to Ruskej Ropnej Spolocnosti, pred mesiacom ste dostal Zaplatene za predaj Ropy do Zahranicia 100$/barel Ropy tie vam Banka vymenila pri Kurze USD/RUB 100 x 100$/barel Ropy = 10.000 Rublov, Dnes ste obdrzal platbu 100$/barel Ropy, Banka vam zamenila $ za RUBle pri Kurze USD/RUB 65 x 100$/barel Ropy = 6.500 RUBlov t.j. o 3.500 RUBlov menej, t.j.(-35%) odkial vezmete na vyplaty chybajucu ciastku 3.500 RUBlov ??? RUBel posilnil oproti $ o 35%. kedze RUSka Ekonomika (RAKETOVO posilnuje, co ma byt videt na KURZE USD/RUB, podla vas). A co Buduci mesiac ked RUBel posilni na USD/RUB 50 x 100$/barel Ropy po zamene $ na RUBle obdrzite uz len 5.000 RUBlov a ked to tak pojde do konca Roka a Kurz USD/RUB bude 1 x 100$/barel Ropy = 100 Rublov obdrzite z Banky. Dvihnete cenu Ropy na 500 az 10000$/barel Ropy ? Prepustite Zamestnancov ? Znizite Mzdy Zamestnancom ?

            Ak sa ti toto podari mi vysvetlit, potom JA sa ti pokusim vysvetlit “Na základe čoho má rásť usd voči rubľu.” tak aby tomu porozumel aj laik, na pomoc si mozes zobrat aj svojich odbornych poradcov prof. Staneka atd.

            Neviem odkial beries tu istotu ze “každý mesiac zmenšuje objem platieb dolárom v medzinárodnom obchode” len dnes $ trhal Rekordy v dennom objeme a Volatilite a posiloval voci VSETKYM Majors Parom (AUD, EUR, CAD, CHF, GBP, JPY, NZD) a dokonca aj voci CNY posilil zo Vcerajsich 6,61 na Dnesnych 6,66. (2 tyzdne posiluje), Cinania su taky HLUPaci, ze sa budu zbavovat slabeho $, to chces povedat ?

            Mirecek 16. APRÍLA 2022 00:54 https://oracle911blog.wordpress.com/2022/04/14/spravy-a-clanky-zo-sveta/#comments 2 Like (teraz som si vsimol) jeden od oracle911blog a druhy od 1frank100, obaja pani sa zrejme pomylili 🙂

            Páči sa mi

            • Neodpovedáš mi na otázku. Pýtam sa ťa na hospodárstvo USA a ty tu vypisuješ o zmennom kurze dolár rubeľ. Čítaš vôbec odborné ekonomické hodnotenie hospodárskych výsledkov jednotlivých štátov? Asi nie. Momentálne má Rusko prebytkový rozpočet, do fondu národného blahobytu momentálne putujú miliardy rubľov. Rusko neviaže cenu ropy na dolár, od Mája sa cena určuje v rubľoch, takže svoje peniaze za ropu dostanú v nezmenenej výške v rubľoch. Tiež ti najskôr uniklo že všetky nepriateľské štáty voči Rusku musia platiť za energetické zdroje v rubľoch. Síce môžu poslať platbu vo vlastnej mene no to sa hneď transformuje na ruble. Istotu že každý mesiac klesá objem platieb dolárom v medzinárodnom obchode mám zo zverejnených informácií. Napríklad taká Čína nakupuje ropu zo Saudskej Arábie po novom za Yuany a nie za doláre ako doteraz. Touto zmluvou poklesli platby v dolároch. Nie v žiadnom prípade sa to nerobí tak že za Yuany sa kupuje dolár a až následne sa platí Saudskej Arábii, platby idú priamo. Vytlačovanie dolára v medzinárodnom obchode je fakt, prebieha to už tridsať rokov. Skôr skús odpovedať čím plánuje USA kryť hodnotu všetkých dolárových aktív? Uvedomuješ si vôbec že všetky doláre o ktoré nie je záujem v medzinárodnom obchode musia USA vložiť do svojho vnútorného obehu? Vieš vôbec koľko krát viac dolárov je v medzinárodnom obchode ako na vnútroštátnej úrovni? Uvedomuješ si vôbec čo to spôsobí s hodnotou dolára v živote bežných ľudí?

              Liked by 1 person

              • Peter Peto
                Všetko čo tu píšeš sú známe fakty. Nechcem sa sporiť s ničím, čo si tu napísal.
                Myslíš si že Rubeľ nepatrí do globálnej mašinérie menového systému ?
                Rubeľ môže padnúť spolu s USD. Ja viem, alebo som si istý, že sa to chystá po roku, alebo už v roku 2023. Menový systém, aký dnes poznáme spadne celý a pravdepodobne aj s Rubľom. Záver bude celkový pád skoro všetkých svetových mien. Nemôže sa to stať naraz, ale definitívna príprava, začala už v jan-feb 2022. Nechcem ešte hovoriť, čo menový systém nahradí, lebo je zatiaľ iba jeden variant, ktorý je prijateľný. Myslím že do konca roka ich bude viac.
                Momentálne je v hre systém zavedenie jednotiek, ale nebudem o tom ešte písať, lebo ako sa vraví, čo sa povie dopredu, dáva návod nepriateľom, aby to zmenili. Ja si myslím, že ešte príde záverečný menový boj o Petro dolár.
                Myslím si, že v USA sa niečo strašné udeje a obvinia z roho nejaký štát. Je to ich primitívna prax. Otrasie to nie len s menovým systémom, ale celým svetom.

                Páči sa mi

                • Momentálne poradie katastrof je viac menej nemenné. Zástieracích manévrov bude viac. Aj boje na Ukrajine sú zástierací manéver. V hre je ešte stále falošný útok mimozemšťanov na istý štát, ktorý sám seba prehlasuje za najmocnejší na Zemi. Pôvodca útoku bude falošný, samotný útok už nie, je jednoduchšie vykonať skutočný útok ako ho sfalšovať. Zmeny vo finančnej sfére sa posúvajú rôznymi smermi, viac menej sú tu tri realistické výsledky. No jedine zmena systému prinesie stabilitu, reštart či zavedenie čisto digitálnej finančnej správy neprinesú žiadnu zmenu a už vôbec nie potrebnú stabilitu. Armageddon je už tu, otázna je iba cena za zmenu.

                  Páči sa mi

                  • Trošku vysoko si zarúbal, ale dajme tomu. Všetko bude riešiť pozemská aliancia, prečo by tu zasahovali mimozemšťania.
                    Je veľa neprebudených a ako sa hovorí, na Slovensku stačí 5% obyvateľov aby padla vláda, tak to platí aj opačne. Oni majú stále v rukách médiá a stačí, keď nejaký republikán vyfacká, alebo skope prodemokratickú novinárku, alebo redaktorku CNN a zaočkované mŕtvoly od Bidena, urobia opačnú revolúciu. To môže byť tá skaza, ktorú pripravujú. Občianska vojna v USA, by bola skaza pre celý svet a tam to speje. Podobne sa to môže udiať aj u nás na Slovensku, alebo niekde v EU. Mimozemšťanov, teraz nechajme bokom.

                    Páči sa mi

                    • Občianska vojna v USA by nebola žiadna katastrofá pre celý svet. Len pre anglosaských chazarov (sionistov). Vojna v samotných USA by konečne zarazila ich plány. Písal som falošný útok mimozemšťanov nie že budú útočiť samotný Mimozemšťania. Jediný kto má pôvod tu na tejto zemeguli je vyvolený národ ktorého prapredkov vytvoril boh. My ostatní sme z iných hviezdnych sústav.

                      Liked by 1 person

                    • Ty rozoznáš Sionistov od Chasídov ? Vieš pod akou vlajkou sa bojuje na Ukrajine ?
                      Občianska vojna v USA by znamenala v poradí : krach kryptomien a pád všetkých svetových mien, v rátane Rubľa, pád indexov, pád USD a prestalo by platiť medzinárodné právo. Či že tvrdiť, že ťa to netrápi, považujem za nedostatok informácií, alebo tie informácie ti niekto zle interpretuje.
                      Ver mi, že občianska vojna v USA by bola pre svet katastrofa, keď nie konečná stanica.

                      Páči sa mi

                    • Ak neroznávaš judejci, chazari, chasidi a ďalšie skupiny sú rôzne etnické skupiny. Sionisti to je záujmová skupina ktorá sa skladá prevažne z chazarov. Tvoja predstava o USA je zbytočne dramatická. Zánik USA neznamená zánik civilizácie na Zemi. Občianska vojna v USA nebude znamenať celosvetovú katastrofu. Len terajší model sveta zažije svoj Armageddon. Ostatné štáty prežijú aj bez USA a ich dolára. Zasiahne to celý svet? Áno zasiahne no nie tak ako to píšeš ty. Dokonca ani atómová vojna nemusí znamenať absolútny koniec len ďalší reštart civilizácie ako sa to už niekoľko krát stalo. USA sú impérium pred kolapsom, svet zažil kolaps imperii o ktorých sa tvrdilo že bez nich zanikne celý svet. Zbavenie sa burzy a jej systému svetu iba prospeje, nebude možné otvorené parazitovať na činnosti iných. USA idú na odpis, je tiež niekoľko možností ako to prebehne. Prvá možnosť je postupná degradácie kôli nízkej vzdelanosti s následným úpadkom celej spoločnosti na úroveň cca pred druhou svetovou. Málo pravdepodobné. Druhá možnosť rozpad USA na niekoľko menších celkov, každý celok bude na inej úrovni viac menej to prebehne s minimom preliatej krvi. Tretia možnosť keďže sa rozpadávajú vnútorné putá spojujuce jednotlivé štáty USA do jednotného celku kôli hnutiam a ideológiam ako LGBTIQ, BLM, GRENDER, GREEN DEAL a ďalším nezmyslov dôjde kôli vnútorným pnutiam k vojne priamo v USA. USA momentálne drží pokope nenávisť voči vonkajšiemu nepriateľovi. To nevydrží večne, práve preto sa v poslednom období opakuje scenár vojenských intervencii. To síce upustí vnútorný tlak no len na krátky čas. Pripočítaj k týmto problémom aj podvod kovid19 a máš prúser ako svet. Nie nie je možné zachrániť USA v dnešnej podobe. Otázka znie iba ako veľmi krvavý bude kolaps USA.
                      Najväčšia hrozba pre budúcnosť sú momentálne USA.

                      Liked by 2 people

Napísať odpoveď pre jox13 Zrušiť odpoveď