Dve zaujímavé videá

Nechcem byť princ Amdrew a ani jeho dvojník, vystáť takýto verbálny útok nie je pre slabé nervy:

Potvrdilo sa to, čo sa dávnejšie kolovalo na internete, menovite Američania bojujú na Ukrajine:

Buď toto, alebo ukrajinský vojaci majú americký prízvuk keď hovoria anglicky. Snáď strážcovia pravdy nám nebudú tvrdiť, že tam Američania a iný anglicky hovoriaci nie sú.

S pozdravom

Oracle 911

Výzva: prosím začnite čítať hrubé knihy (je to fuk s ktorými začnete), ktoré môžete zakúpiť aj u vydavateľstva Torden v nadchádzajúcom období znalosti v nich obsiahnuté budeme potrebovať všetci.

Príspevok na chod: Finančne môžete prispieť tu.

Poznámka: Diskusia je nižšie a je otvorená.

20 thoughts on “Dve zaujímavé videá

        • Prešmátral som zapisnice z rokovaní. Nema tam takuto zmienku, ze by to pripravovali.
          Starosta si nechal zvysit plat o 20% a obec si zaroven vzala 50 000 eur pozicku na cestu. pre mna nepochopitelne, ale budiz, nezijem tam…
          je tato sprava (povodne bol zdrojom Signal, co som videl) overena? Lebo inde, ako na ksb spravach, ako povodnom zdroji, som to nenasiel

          Páči sa mi

          • Dakujem Jox, ja som si doteraz myslela, že na Telegrame, konkrétne na ruskom kanáli: “Putin v Telegram” (samozrejme v azbuke), a na slovenskom “Blog investigatívnej žurnalistiky” sú veci overené, nemala som doteraz pocit, že by tomu mal byť opak, ale môže sa stať, ozaj ma dvihlo zo stoličky..čakala som na “KSB Správy”, či tiež neprevezmú túto informáciu, zatiaľ nič, ale dávali ju von na spomínaných oboch kanáloch včera večer, tak možno o tom budeme ešte niečo počuť..

            Páči sa mi

            • Ja som sa pytal na overenie, lebo som nic nenasiel. Bohuxial to vyzera tak, ze sa to potvrdilo, pretoze v tej správe z TASS sa hovorí o tom, že už MID RF zaslal nášmu MZV nótu, takze průser to je.

              Páči sa mi

                • Ak vám vyhodí, že stránka sa nenašla, tak vyjadrenie je v sekcii Aktuality na stránke obce. Starosta to dementuje a pripája aj aktuálnu fotku.
                  Bolo by dobré to overiť na mieste, pretože obec priznáva, že tam robila úpravy a že chcela aj prizvať na doriešenie rekonštrukcie ruského veľvyslanca aj kvôli peňažnej podpore rekonštrukcié to znamená, že zásah tam bol, no fotka z 15.9.2022 nenesie žiadne stopy zásahu. Ak by aj bol, tak stav trávnika tomu nenasvedčuje, je to viacročný porast. Takže? Aká je pravda?

                  Liked by 1 person

                  • ak je vyjadrenie starostu o renovácii cintorína pravdivé, začínam mat z toho pocit, že tu niekto naschval hrotí emócie u ľudí a do informačnej pasce skočilo práve Veľvyslanectvo RF..ja som mala až zimomriavky, že by niekto v slovenskej obci bol takéhoto činu schopný (samozrejme, ak nerátam čvargu vo vláde – ale kto by už týchto ťuťmákov počúval…) ospravedlnujem sa, ak som dostala niekoho z čitateľov touto info do pomykova, ale včera vecer som sa ešte nevedela dopátrať k žiadnemu inému vyjadreniu..dúfam, že došlo k omylu, v najhoršom prípade k “informačnému podrazu”

                    Liked by 1 person

                    • Vyjadrenie GP SR Maroša Žilinku k uvedenej situácii hovorí, že bude predmetom prešetrenia, či nedošlo k naplneniu trestného činu hanobenia miesta posledného odpočinku…totiž k rozsiahlej generálnej rekonštrukcii cintorína došlo v r.2014. Ale som mimo témy stanovenej od Oracla, Ori ospravedlnujem sa, že som “odtrhla” od “ Dvoch zaujímavých videí” ,bola to pre mna na vstrebanie prisilná káva

                      Páči sa mi

                    • Prečo v úvode tej spràvy TASS je uvedené v úvode PRAHA?
                      Podľa tej spràvy ten zásah mal byť pred dvoma mesiacmi, t.j. v júli 2022. Ak si však pozorne pozriete fotku na stránke zastupiteľstva, tak takto v žiadnom prípade nevyzerá trávnik po dvoch mesiacoch po zrovnaní buldozerom, a zvlášť nie za tak suchého počasia. Toto je viacročný trávny porast prerastený už aj inými rastlinami, než sú trávy, takže neprichádza do úvahy ani položenie trávneho koberca.
                      Sú len dve možnosti:
                      1. tá fotka je podvrh – nie je aktuálna (je potrebné overiť na mieste)
                      2. tlačová spràva a reakcia Veľvyslanectva RF sa nezakladá na pravdivých informáciach

                      Ladomírova – neďaleko Stropkova – tam je to samý “Rusnak” – Rusínske obyvateľstvo, a to pochybujem, žeby sa tam niečo také udialo. Aj keby tam bol nejaký zásah, tak isto nie s úmyslom zhanobiť pohrebisko padlých ruských vojakov.
                      Ale ako vravím, bez overenia na mieste nemožno robiť žiadne smerodajné závery.

                      Liked by 1 person

                    • tu je to rozoberané aj s fotkami: https://ksbforum.info/discussion/289/cintorin-v-ladomirovej-spor-o-hroby-ruskych-vojakov#latest
                      Takže skutočne ten porast je viacročný, pretože o ten cintorín, ako je vidno na jednej z fotiek, sa nikto primerane nestaral – kamienkami vysypané chodníčky neudržiavané, zarastené… (pravdepodobne tá rekonštrukcia v 2014 bola urobená nekvalitne a pod kamienkami medzi hrobmi nebola daná žiadna netkaná textília, brániaca rastu buriny.
                      Nechcem robiť starostovi obce advokáta, ale pravdepodobne chceli zjednodušiť údržbu a starostlivosť o hrobné miesta – zrovnať terén a kosiť to ako lúku (anglický trávnik), tak ako sa to deje pri nových hroboch na civilných cintorínoch už pár rokov.
                      Pravdepodobne bol úmysel dobrý, no niekto nedohliadol na právne aspekty – či takýto zásah bol možný bez súhlasu Ruskej ambasády, ktorá na predošlú rekonštrukciu poskytla peniaze…

                      Liked by 2 people

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s