Dnes sa budem v prvom rade obracať na ctené čitateľky. Na každú z Vás, ktorá ste priateľka, manželka, sestra, dcéra, či družka jedného z asi 2,5 milióna mužov u nás, v Slovenskej republike. Každá z Vás musí zvážiť nasledovné. Či chce potenciálne poslať svojho muža, otca svojich detí, brata, otca do vojny, ktorá by mohla začať čiastočnou mobilizáciou práve niekoho z Vašich blízkych. Na našich hraniciach už druhým rokom pokračuje to, čo začalo, ako občianska vojna, a teraz, po vyjadrení pani Merkelovej a pána Hollanda, že Minské dohody bol len zdržiavací manéver na zakopanie a prezbrojenie Ukrajinskej armády, pokračuje s celou vážnosťou, ako konflikt Ruskej federácie a NATO na území krajiny, menom Ukrajina. A Slovensko je súčasťou NATO a Slovensko je taktiež plne pod kontrolou síl, ktoré stoja za týmto konfliktom na strane NATO. Je to viditeľné v tom, že náš štát odovzdal “darom” nášmu východnému susedovi na tento konflikt naše samopaly, naše tanky, naše samohybné húfnice, naše systémy PVO vrátane systému S-300, ako aj naše lietadlá sovietskej výroby. Môj osobný názor je, že je to len otázkou času, kedy sa začnú snažiť o to, odovzdať pod velenie natovcov na Ukrajine aj našu živú silu, teda vojakov ozbrojených síl SR. A preto sa obraciam na Vás, ctené čitateľky s prosbou. Pretože dosť často sme my, muži tí, ktorí nechcú uhnúť a hovoríme o povinnosti voči svojej komunite a voči svojmu štátu. A je to tak dobre, pretože to vyvolalo povstanie rokov 1848, to vyvolalo masakre našich vojakov v Srbsku, kde sa postavili proti zabíjaniu Srbov, to vyvolalo Slovenské Národné Povstanie, to ale tiež pomohlo ku stavbe Liptovskej Mary, elektrifikácii a plynofikácii Slovenska, rozšíreniu sieti knižníc do každej dediny a veľa iného, dobrého, pre národ a jeho ľudí.
No dnes cítim, že sme na rázcestí. Ja nechcem a nebudem bojovať za NATO. Nechcem a nebudem bojovať za anglosaský spôsob vykorisťovania človeka človekom. Nechcem a nebudem bojovať za biblickú koncepciu úroku zotročovania. Nechcem a nebudem bojovať proti Rusom, Ukrajincom, Poliakom, ani inému národu. Nikto nás nenapadol. Napriek tomu tu máme a nie je to prvý rok, preverovanie a cvičenia. Keď sa blížil začiatok druhej fázy horúceho konfliktu u našich susedov, tiež úrady preverovali stavy telocviční a iných zhromaždísk, teraz tu je jeden za veľa príkladov:
Hlavné úlohy na úseku obrany štátu pre rok 2023
Okresný úrad BB 15. decembra. 2022
- Komplexné cvičenie k plneniu úloh po vyhlásení vojnového stavu a nariadení mobilizácie ozbrojených síl SR
Termín: september 2023 - Čiastkové cvičenie k plneniu úloh po vyhlásení vojnového stavu a nariadení mobilizácie ozbrojených síl SR v okresných úradoch v krajoch, v ktorých nebude vykonané komplexné cvičenie.
Termín: október – november 2023
Zdroj
https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=39&odbor=5
Mobilizácia a plukovník Vladimír Mečiar
A nie, nechcem strašiť nikoho. Keď otázku ohľadom mobilizácie zadal poslucháč včera Vladimírovi Mečiarovi v Hovoroch M, dosť sa rozčúlil, že koho chceme mobilizovať, pretože zbrane sú už úplne iné, ako cvičili oni a už pár desiatok rokov nemáme funkčné odvody.
Odpovede na otázky ohľadom mobilizácie V. Mečiarovi približne od 1 hodiny 55 minúty
Odoprenie brannej povinnosti alebo referendum o vojne
Do konca januára, ctená čitateľka, má Váš milovaný šancu, zúčastniť sa trocha iného referenda. Referenda nie o predčasných voľbách, ale referenda o pokračovaní vojny rukami a krvou slovenských mužov. Prosím pochopte jedno. Vojna je len predĺženie politického konfliktu inými prostriedkami. No každej vojne sa dá zabrániť. A stačí tak málo. Povedať NIE.
Chcem Vás požiadať, doleuvedený článok advokátskej kancelárie HHB advokátska kancelária s.r.o vziať a napísať tlačivo, Potom presvedčiť Vášho milovaného, aby šiel na matriku. Tam overil svoj podpis. Následne poslal na okresný úrad v sídle kraja, teda do krajského mesta, ktorému Vaše bydlisko prislúcha.
Podľa našich informácií už teraz sú niektoré úrady preťažené, pretože muži sa rozhodli posielať odmietnutie vo veľkých počtoch. A to je dobre, pretože takto naozaj spoločne povieme NIE vojne na našom prahu.
Taktiež rady a podrobný návod nájdete na diskusii ksb-csr.net, konkrétne na tomto link:
https://ksb-csr.net/threads/ako-sa-vyhnut-odvodu-v-ramci-brannej-povinnosti.435/
Odmietnutie brannej povinnosti tisícami mužov, bude tým najlepším referendom.
Odoberanie orgánov
A aby sme nezabudli. Je dôvodné podozrenie, že na Ukrajine funguje obrovský obchod s orgánmi. Kto z Vás milá čitateľka, či milý čitateľ viete ale, že orgány mŕtveho sa už tak ľahko nedajú použiť? A preto musí byť človek vyhlásený za mŕtveho, mozgovo mŕtveho, a potom ho v niektorých prípadoch doslova rozporcujú.
Na Slovensku je platná legislatíva, že telo mŕtveho nepatrí rodine, ale štátu a z každého je automaticky darca. Aj tomuto sa dá ale zabrániť a tým znížiť riziko toho, že bude Váš milovaný, drahá čitateľka, rozporcovaný omylom. Tu je https://www.badatel.net/wp-content/uploads/2022/07/Prehlasenie-o-nesuhlase.pdf formulár, ten je potrebné vypísať, podpis môžete overiť na matrike, alebo u notára a zaslať na adresu:
NTO
Národná transplantačná organizácia, Limbová 14, 833 03 Bratislava, SR
Budte zdraví a prosím pomôžte nám urobiť referendum, v ktorom povieme vojne spoločne NIE.
S pozdravom
Spoluautori materiálov MIG, UM a za spracovanie Jox
Tohle referendum má určitě smysl.
Páči sa miLiked by 1 person
Je ním riešené podstatne viac ako iba možnosť predčasných volieb.
Páči sa miLiked by 1 person
..jednoducho povedané.., zdvihnime všetci zadky a poďme sa zucastnit referenda. Ja za seba hovorim, ze urcite pojdem aj ked fúriky padat budu..a k tomu zoberiem vsetkych clenov rodiny, vsetkych priatelov, kamaratov a mozno prehovorim aj zopar neznamych.
..tu uz nejde o to kto bude vo vlade, ale o to ci my ludia budeme mat pravo vobec pravo rozhodovat o niecom a preto ucast v referende je ovela dolezitejsia ako kedykolvek predtym.
..neviem kolko ludi je na tomto blogu,ale ked kazdy so sebou zoberie vsetkych koho Len moze, nakoniec z toho moze byt zaujimave cislo.😉
Ja sa denne stretavam s mnozstvom ludi, ci uz su to obchodni partneri alebo priatelia, znami ci neznami..a vsetkych sa natvrdo pytam na politicke nazory , ci referendum a dookola vysvetlujem preco je to tak dolezite. Niektori ludia Len taraju a ked maju venovat polhodinu na volby, tak povedia, ze nemali cas alebo sa im nechce…Tak o com to cele je. Mam pocit, ze pekne slová alebo slusny slovnik nepomaha na niektorych zadubencov a preto nevaham obcas pouzit ovela kvetnatejsiu slovnu zasobu aj v podobe vulgarizmov..lebo ako hovori moj dobry kamarat Dodo, niektori ta zacnu pocuvat Len vtedy ked zacnes vetu sposobom..”tak a teraz pocuvajte vy kok..i. ”
Takze treba propagovat referendum ako sa Len da, dookola vysvetlovat vsetkym, na ktorych mame dosah, aby isli na referendum aj ked sa im nechce. Obcas sa veci nevyvijaju tak ako chceme, ale urcite mozme vystupit zo svojej komfortnej zony a dat okoliu vediet priamym sposobom co si myslime o politike dnesnych hercov alebo co si myslime o referende a preco je tak dolezite..Ved co sa nam moze stat..okrem toho, ze utrzime zopar skrabancov, nie?😉
P.S. jox skvely clanok, vdaka za vsetky odkazy 😉
Páči sa miLiked by 1 person
21.1. samozrejme idem,ale od zajtra každému zaočkovanému,a to aj z mojej rodiny,poviem,že toto je referendum,ktoré môže zabrániť mobilizácii a konečne zastaviť snahu tejto protislovenskej chamrade,na čele s Čaputovou zatiahnuť Slovensko do vojny proti Rusku,za záujmy západu.Poviem im to a pôjdem ďalej. Jox,ďakujem,máte pravdu,je potrebné im to povedať.
ps.Prečo zaočkovanému? Moja skúsenosť ,ktorú mám,jasne hovorí o trojčlenke. Zaočkovaný-proukrajinský-protireferendový
Páči sa miLiked by 3 people
Máš pravdu , akoby som počula svojho brata, a ešte aby sa nedostal do vlady Fico.
To je u nich referendum.
Páči sa miPáči sa mi
Mám otázku. Môžme odmietnuť vojenskú službu aj za súčasného trvania mimoriadnej situácie? Má to zmysel vypĺňať a posielať?
Vďaka
Páči sa miPáči sa mi
Dtačí si pozriet zakon, pise sa tam o niekolkych stavoch, mimoriadna situacia tam nie je citovana. Takže ano, plati to
Páči sa miPáči sa mi
Je nutné to posielať ak som si pred x rokmi odkrútil civilnú službu?
Páči sa miPáči sa mi
ano, poslite.
Páči sa miLiked by 1 person
Jox zdravim Ta, som rocnik 79, kratko po VS mi z dovodu tazkeho urazu praveho oka dnom 28.12.2002 zanikla branna povinost a od 29.12.2002 som vyradeni z evidencie. Referendum 21.1. chapem z vyssieho principu odmietnutie postavit sa proti bratom Slovanom. Ale kedze som vyradeni z evidencie, nebolo by moje podpisane odmietnutie kontraproduktivne? Diky za odpoved.
Páči sa miPáči sa mi
ked ste vyradeny, ste z toho vonku
Páči sa miPáči sa mi
Dik za info. Ale osud nasho Slovenska mi neni lahostajny. Bojujem s tym co mam na mieste kde stojim… Venujem sa KSB a DVTR od 2013…. Zlozitost situacie kam sme sa dostali je velka. Vysvetlujem, objasnujem vo svojom okoli, jak len mozem… Je to narocne, ale som optimista. Pozorujem vsak velke znalostne medzeri… Ludom staci mat co to v ustach… v kapse… Vyssi princip vlastneho zivota, preco som tu chapu pomaly, aj ked udalosti od 2020, ale hlavne posledny rok otvaraju oci… Budme vsetci zdravi…
Páči sa miLiked by 4 people
Poprosim vas viete mi povedat na ake odelenie krajskeho uradu sa to ma poslat
Liliana, upravil som Vam meno, z dovodov bezpecnosti.
Jox
Páči sa miPáči sa mi
odbor Obrana štátu
Páči sa miPáči sa mi
Jox to odmietnutie som podal v roku 2017 ten papier mám doma,platí to stále alebo to mám vyplniť znovu.
Páči sa miPáči sa mi
Čo som sa pýtal pravnikov, vraveli, že nie. Ja somnto posielal tiez už skôr, tušim este v 2015 , no ja to poslem znova. Prave kvoli tomu, aby to urobilo to, čo to má urobiť. Dat vediet tu a teraz, ze nesuhlasím.
Páči sa miLiked by 2 people
“Platne ho (vyhlásenie o odopretí výkonu mimoriadnej služby) môžete urobiť len v mesiaci január v príslušnom kalendárnom roku, pričom v tomto termíne musí byť písomné vyhlásenie úradu doručené. Výnimka platí pre rok, kedy Vám branná povinnosť vznikla. Bežne to teda bude kalendárny rok, v ktorom dosiahnete 19. rok života. POČAS VŠETKÝCH OSTATNÝCH ROKOV ŽIVOTA MÔŽETE ODOPRIEŤ VÝKON MIMORIADNEJ SLUŽBY IBA V JANUÁRI.”
Páči sa miPáči sa mi
Mne z toho znenia zakona vyplyva, ze ked podam odopretie, plati nafurt a stiahnut ho mozem raz za zivot…Ma niekto inu info? Ja mam oapier z OU uz dlho.
Páči sa miPáči sa mi
Na tom linku ministerstva obrany nie je sice nic o tych cviceniach k mobilizacii , ale je tam odpoved na moju otazku:
“”Občania, ktorí podali Vyhlásenie o odopretí výkonu mimoriadnej služby v minulom alebo predošlých rokoch, nemusia prekladať každoročne nové vyhlásenie. Podané Vyhlásenie, o ktorom bolo rozhodnuté bude mať platnosť po celú dobu ich brannej povinnosti (55 rokov fyzického veku).””
Páči sa miLiked by 1 person
Je to tam úplne dole v pdf.
Páči sa miPáči sa mi
Prosím, mohli by ste pridať presný link, kde je to uvedené? Ďakujem.
Páči sa miPáči sa mi
https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=39&odbor=5&subor=465463
Páči sa miPáči sa mi
Podľa paragrafu 7 branná povinnosť je od 19. roku veku do 55. roku veku
Páči sa miPáči sa mi
Áno, je potrebné to podať vždy každý kalendárny rok do 31. januára včítanie.
Páči sa miPáči sa mi
“odopieram výkon mimoriadnej služby pre Slovenskú republiku.” nevedia to obísť prejdením pod nejaký iný subjekt ako napr. potektorát?
Páči sa miPáči sa mi
Kuki ste obcanom SR? Ak áno, môže Vas vyzvat len SR, nik iný. V inej armade boj povoľuje len prezident. A nejde to.mirnix dirnix
Páči sa miLiked by 1 person
Mam otázku Jox, bude odopretie platné aj vtedy, keď dajme tomu, mesiac po podaní vyhlásenia o odopretí mimoriadnej služby, zmením trvalý pobyt? Nemyslím odsťahovanie zo SR ale len zmena okresu napr?
Páči sa miPáči sa mi
https://www.zakonypreludi.sk/zz/2005-569
nenasiel som tam nic o tomto
Páči sa miPáči sa mi
Super, ďakujem za odpoveď.
Páči sa miPáči sa mi
Pošlete dotaz na vojenskou správu a budete vědět najisto. Já taky poslal dotaz, abych se ujistil, že mě propouštěcí list zbavuje branné povinnosti.
Páči sa miPáči sa mi
chapem o co ide, len moja otazka znie.. toto predsa by platilo len v pravnom state, resp. v pirpade, ze statne organy budu respektovat zakonny stav.. ale ako vidime uz dost dlho, tu nic take neplati a stat (statne organy) si robia co chcu aj za cenu doneba volajuceho porusenia zakona/ustavy… takze moja otazka – myslite, ze odmietnutie bude niekto (statna mafia) v danej situacii respektovat?
Páči sa miPáči sa mi
A tí, čo nerespektovali slobodné rozhodnutia sa netesyovat, nezapichavat jedmi, ti, co tak tlačili a preklinali netest9vanych a nezapichanych jedmi… Ako dopadli? Sú ich už teraz bohužiaľ plne cintoríny…
Ľudia, berte si spät svojenindividualne slobody a do kelu a kapusty sa uz prestante bať, čo bude. Bude to, čo si rozhodneme sami. Verte Bohu a robte najlepsie možné rozhodnutia z dlhodobého pohľadu.
Páči sa miLiked by 5 people
tu nejde o srach, tu ide o to, ze ako si potom vynutis (aposob ako na to),, aby dodrzali/respektovali tvoje odmietnutie… sa pytam na nazor, ze ci uz vieme ake kroky by sme mali nasledne robit, ak by sa situacia zvrtla tymto smerom….
Páči sa miPáči sa mi
rieš to, čo vieš riešiť teraz. Zbytok sú len hypotetické predpoklady.
Páči sa miLiked by 1 person
Zdieľam tvoj názor jox13, musí si každý chrániť svoje práva a niečo preto aj urobiť.
„vigilantibus iura scripta sunt” t. j. „práva patria len bdelým” (pozorným, ostražitým, opatrným, starostlivým), teda tým, ktorí sa aktívne zaujímajú o ochranu a výkon svojich práv.
Páči sa miLiked by 1 person
Čo je toto za somarinu!!!
Žiaden Srb či Slavian nebol rozporcovaný na ND omylom, ale vedome, účelovo a zaživa.
Takže orakule tuto vetu si vo svojom príspevku uviedol prečo???
“”Na Slovensku je platná legislatíva, že telo mŕtveho nepatrí rodine, ale štátu a z každého je automaticky darca. Aj tomuto sa dá ale zabrániť a tým znížiť riziko toho, že bude Váš milovaný, drahá čitateľka, rozporcovaný omylom. “”
Páči sa miPáči sa mi
Pane, članok pisal Jox, to za prvé. Za druhé, omylom znamena, že clovek nie je mŕtvy a omylom ho za mrtveho vyhlásia, lebo biznis s orgánmi.
Budte zdravý a uz ste podal aj Vy?
Páči sa miLiked by 4 people
Môžem otázku?
Už dlhšie mi vrtá hlavou, čo s tými orgánmi robia? Netuším aké množstvo ich je, ale málo asi nie. To všetky sú použité na výmenu? Či sa mýlim?
Páči sa miPáči sa mi
Dobrá otázka, ja vám dám inú. Kde sa strácajú deti, ich číslo len v EÚ je +- 150 000 ročne v sša je ich niekedy do 350 000! Také množstvo detí! Čo myslíte co sa s nimi deje?
Páči sa miLiked by 1 person
Pracovná sila do D. U. M. B a iných zariadení?… Tých čo nevyužiju ped. a na sat na o řádné rituály
Páči sa miPáči sa mi
Výborný nápad s tým vyhlásením o odobratí služby, je to silný signál pre vedenie štátu.
Čo sa ale týka praktickej stánky, tak podľa odkazovanej stránky
“7. Ak človek to tlačivo pošle, tak to neznamená, že pri vypuknutí vojnovej situácie človeka nechajú doma. Znamená to, že ho povolajú na alternatívnu službu, kde nebude nikoho strieľať.”
je to vyhlásenie najskôr asi vstupenkou do novodobého pracovného / vyhladzovacieho tábora.
Páči sa miPáči sa mi
Vyhladzovacie/pracovné tábory? Ale veď to nie je tak. Treba si pozriet, co je alternativna služba. Plus, čo su nasledne podmienky toho aby clovek nenastupil na alternativnu službu. ste samoživiteľ? Spôsobilo by to veľké zmeny v rodine? veď ľudia už prosim pozrite si aj zákony…
Páči sa miLiked by 3 people
Neobracal by som sa len na matky,zeny,priatelly atd ale narovinu ked su odvedenci chyba ziva masa v priemysle v zpolocnosti ktora misi fungovat vo vojne kde je enormma spotreba.A kym si myslite,ze ta masa bude nahradzana?Ze by zenami a neplnoletymi a pod.To je za prve,ze druhe to co plati teraz vo vojne platit nebude,cize vyhrada vo avedomi ci civilna sluzba nebude mat vahu,jedine zdravotny stav a to len pre odvedenie na front.Modry budu nahradzat zlozky policie lebo policajti budu vojaci a nkekto bude musiet drzat steoj v chode.Staci sa pozriet tot na druhu sv vojnu ako sa menilo zastupenie s rastucimi obetami.A este jedno,netvrdim ,ze vojna nebhde ale polozme si otazku,kollo maju rokov posledny co absolvovali prezencnu?a kolko je takych ktory maju fakt nejake skusenosti?V akom stave je priemysel v europe? Va kom stave je manualna zrucnost populaxie a znalosti vo vyrobe a v polnohospodarstve?Ked chces viest vojnu musis nieco splnat a nejak to tu nevidim.Tak a teraz za akych podmienok sa upiekla europska plolitika a upevnilo nato?Na zaklade rozzirovania strachu z jadrovej vojny roky patdesiate sesdesiat az do nejakeho 75teho.A co sa robi teraz?Obdoba strach ma velke oci a pre tie velke oci nevidime realitu.Skor si myslim,ze niekomu nevychadzaju celkom plany,je sice pravda ze stojime nad priepastou vojny a na piescitej zemy,lebo ten komu plany nevychadzaju nemoze cuvnut a riskne aj konflikt.
Páči sa miPáči sa mi
Netreba zabúdať na tých všetkýc migrantov a Ukačka čo su v Európe… Čo bude s nimi?
A vlastne v akom stave sú ty všetci migranti po korone? Msm to neozvučuje a vyzerá to ako keby tu už neboli….
Páči sa miPáči sa mi
no tí predsa budú obrábať ženy tých, čo narukovali …
Páči sa miPáči sa mi
Ahoj Jox a co teda hovoríš na tuto pani? Ako si to mame vysvetlit teda ze nam ten papier nepomoze 🤷♀️🤷♀️
Poznamka Joxa: zmenil som Vám meno, kvoli vasej bezpecnosti
Páči sa miPáči sa mi
Lucia, video som ai ani nepozeral. Na fóre ksb-cer.net, som rozobral kratko video nejakéhobolukovnika z narodnej koalicie, mimochodom reagujuce nantento článok, keďže je nazvané Mobilizácia a referendum a to a tým referendom napadlo umovi. Pan plukovnik vo vyslužbe vravej že “papier nepomôže, že sa naň nebude prihliadať”. No pán plukovnik ignoroval:
– https://www.zakonypreludi.sk/zz/2005-570 zakon o brannej povinnosti, kde sa hovorí, prosim otvorit a precítať o mimoriadnej a alternativnej službe a samozrejme artumentoval, že v case vojny alebo krizovej situácie predsa žiaden papier nechráni, ignorujuc pritom zakon https://www.zakonypreludi.sk/zz/2005-569 zakon o alternatilívnej službe v čase vojny a vojnového stavu.
Huliakovci sa týmto neskutočne zdiskreditovali.
V článku máte vyjadrenie renomovanej advokatskej kancelárie, toto zdieľal s vyzvou aj JUDr. Weis, na zaklade toho a návrhov kolegov vznikol tento článok. Mám plnu dôveru ku pravnemu stanovisku horeuvedenych advokatov, prezentovaného verejne a po prečítaní oboch zakonov, aj ked ten o brannej povinnosti je hodne dlhý, no jednoznačne hovorím za seba. Zabitie iného človeka je proti môjmu svedomiu.a dá Boh, aby nebolo prilezitosti v živote, aby k takému prišlo.
Páči sa miLiked by 1 person
Ďakujem velmi pekne určite si to naštudujeme držte sa chlapy budeme to ešte velmi potrebovať aby ste nas mohli chranit hlavne tí ktorým to nieje jedno ako naša Slovenská vlasť dopadne.
Páči sa miPáči sa mi
no, mať takú babu doma, tak už som v Leopoldove za vraždu …
Páči sa miPáči sa mi
Náhodou celkom zlatá, ako sa tam išla skoro rozpučiť od jedu. Vyvoláva u mňa nutkanie vydráždiť ju ešte viac, ale to je asi môj osobný psychologický defekt.
Páči sa miPáči sa mi
Ešte doplním – v každom prípade má ten papier a hlavne jeho doručenie na adresu význam prinajmenšom v tom, že poľný admirál Dutá hlava zistí, koľko Slovákov mu kadí na jeho plešinu a nechce bojovať proti bratom. Ak ich bude priveľa, možno nebude chcieť riskovať vzburu.
Páči sa miPáči sa mi
Dobrý ,chcem sa opýtať ako to je s tými čo majú zdravotné problémy
?,napr. som na invalidnom dôchodku s problémami s chrbticou môžem byť povolaní ?
Páči sa miPáči sa mi
vyssie v komentaroch som dal predmetny zakon, prosim pozrite si tam sekcie posudenie zdravotnej spôsobilosti
Páči sa miPáči sa mi
Tak podľa toho sa po narukovani každý branec podrobí zdravotnej prehliadke doloží zdravotné záznamy a podľa toho sa posudzuje či je spôsobilý alebo není ,,,,čiže potom keď mám zdravotné problémy mi nemôžu vystaviť spôsobilý ??
Páči sa miPáči sa mi
tento clanok tu mal byt uz v polke decembra, aby prebehla dostatocna diskusia a aby kazdy mal dostatok casu zvazit, ci do toho pojde, alebo nie. vec sa ma tak, ze ak bolo mozne platne zakony obist pocas pandemie blbymi vyhlaskami, tak nemam najmensiu pochybnost, ze napodobne sa bude postupovat aj v pripade mobilizacie. upravia si co potrebuju a pojde sa na vec.
tym padom, mozeme sa tu ohanat analyzami petra weissa, pripadne aj platnymi zakonmi, budu uplne irelevantne, a budu s nimi vytierat zadok uplne na hulvata. nakoniec, pozrime si podanie petra weissa na europsky sud ohladom poruseni pocas pandemie, ani pes po tom nestekne a nie je to dane tym, ze by on a tim pravnikov okolo nemal sajnu, co podavali. jednoducho ich ignorovali a takto sa bude postupovat aj tuna.
nejdem dalej pisat, co zrejme to podanie znamena, pretoze je to tu urcite monitorovane a nebudem davat navody druhej strane.
Páči sa miPáči sa mi
pane, prosim povedzte mi, preco ste s tymto clankom neprisiel sam? Ved ocividne viete.Kritizovať je take pohodlné, ano Joxovi to nenapadlo, pokiaľ s tym neprišli advokáti. Holt, tak to chodí.
Druha vec je, ze ak ste si vypocul co pochybujem, aj vyjadrenie V. Mečiara, je mobilizacia málo pravdepodobna, lebo chyba výcvik a zbrane. ale buďiž. Dalšia vec je, že ak dostatok mužov, otcov od rodin povie NIE, nebude sa o tejto alternatíve uvazovať. Preco, to je nam všetkym jasné. Ak nie, spytajte sa v motlitbe brigádneho generála Jána Goliana popraveného nacistami v Nemecku. Vedia, ze pokiaľ svwdomiu naroda Slovenského niečo nie je v poriadku, narod reaguje. Dlho na nás môžu orať, no raz, ak ohrozia nasu podstatu, hrozne sa im narod oplatí.
Ad: podanie JUDr. Weisa za Slovensko a dalších advokatov A SUDCOV z dalsích krajin sveta na predbežné rozhodnutie zastavit celosvetovo tzv. vakcinaciu. A čo mal podľa Vás robiť. Tichúčko sedieť? Siel so svojou kožou na trh, šli po ňom následne zo.stavovskej organizácie. Všetci vedeli, že je to jed, OSN ktorej tento súd patrí, to zakryla. Hanba im za to, aj psi sa za nich hanbia.
No napriek tomu to vzali. Len nevytýčili pojednanie. Lebo covid opatrenia. No aj tak to aspon preniklo do informačného poľa. A nasledne trraz čo? Haniť ten tim za to, ze robili co mohli?
Prosím, urobte viac.
Páči sa miLiked by 3 people
k prvemu odstavcu, prosim ta, prestan byt stahovacny, nikto nic nekritizoval. fakt nepotrebujeme za tejto situacie, aby sme sa tu este urazali, alebo co. to ze ste na to prisli neskoro, je vas minus a minus vsetkych tych, ktori o tom nevedeli a teraz su v strese, co dalej.
“Druha vec je, ze ak ste si vypocul co pochybujem, aj vyjadrenie V. Mečiara, je mobilizacia málo pravdepodobna, lebo chyba výcvik a zbrane. ale buďiž.”
vypocul som si, nepochybuj. nepovedal nic, co by som uz nevedel.
“Dalšia vec je, že ak dostatok mužov, otcov od rodin povie NIE, nebude sa o tejto alternatíve uvazovať. Preco, to je nam všetkym jasné. Ak nie, spytajte sa v motlitbe brigádneho generála Jána Goliana popraveného nacistami v Nemecku. Vedia, ze pokiaľ svwdomiu naroda Slovenského niečo nie je v poriadku, narod reaguje. Dlho na nás môžu orať, no raz, ak ohrozia nasu podstatu, hrozne sa im narod oplatí.”
ano videl som, kolko otcov povedalo nie na vrazdne sparanie a pichanie. kolko decak si to odnieslo. to nebol utok na podstatu na deti???? mam pocit, ze vobec nechapete, co sa tu vlastne deje. tu sa cisti priestor od ukraincov, slovakov, cechov, poliakov a dokonca aj entickych rusov. to sa tu deje. orban tiez dal napichat svojich (ano aj oni su etnicki slovania), takze uz nemusia nikam chodit, do ziadnej vojny. ti su uz vybaveni. naopak, slovaci, rusi, poliaci sa nedali opichat, tak pojdu na jatky. spravia sa take zakony, ze ked niekto odmietne nastupit a niekam zdrhne, tak si to odserie cela rodina. vsetko podla nastrojov uz odskusanych v druhej svetovej. co sa tyka odplaty naroda, na to tu maju zastupnu armadu americanov a dalsich pozbierancov, aby narod ani len nemukol, ci si myslite, ze su tu kvoli rusom?
co som chcel som povedal, nech sa kazdy rozhodne podla svojho.
p.s.: neviem co vypisujes o weissovi, vsak som povedal, ze to bolo ok. kontext mojho prispevku bol o inom a sice, ze hocijake dalsie pravne analyzy budu na 2 veci a budu ignorovane aj z pohladu mobilizacie. poprosim nabuduce citat dokladne, a nepodsuvat, ze ja ho vlastne zhadzujem.
Páči sa miPáči sa mi
ak by som mal ist do naozaj konfrontacie, tak by som povedal nasledovné:
– tak koľko tých otcov, napriek propagande šparalo svoje deti? Povedzte císlo.
Ja viem minimalne o niekoľko stovkach, ktori robili všetko ostatné, len aby toho deri boli ušetrené, v ramci ich mozností.
Mate sam deti? Ak áno, čo ste urobil Vy pre ne a v okolí?
Len veľa z nichbto nekricalo do sveta, ale si to povedali v kruhu 5-10 ludo zo skolky/skoly, ktorym verili… To za prve. A stale ma udivuje, ako vyplavavaju v mojom okoli další a ďalší.
Neserte do ust narodu o ktorom jednym dychom najskor prehlasite to, co ste prehlasoval.
Po druhé jednym dychom poviete ze niekto nutil vlastne deti do sparania a tiez ze niekto vydrzal a potom musi iat na “jatky” ono tie dve veci sa vylučujú. Je to buď, alebo….
Ad: Peter Weis, nikto si s nikym nevytrel zadok na hulváta, naopak, nevedeli co s tym, pretoze to preslo na pojednavanie!
Tak a teraz ku téme:
– je veľká možnost povedať terajšej vlade, ze nechceme vojnu
– v pripade zmeny zakonov odstranujucich alternativnu službu, by bola porušena ustava, medzinarodné dohody a hlavne, fico by pohodlne vyviedol do ulic 2 miliony ľudí. A nie, ze nie. A to sa neodvážia a ak hej, nebude uz referendum potrebné. Je niečo iné na maslowovej pyramide bezpecnost a ekonomicka stabilita.
A ľudia az teraz zacali vnimat ihlu, ako nebezpečenstvo (mlady Kaliňák s myokarditidou by vedel rozpravat), no vojnu, po 1 a 2 svetovej vnimali ako hrozbu vždy….
Takže stale neviem, o com hovoríte. Ak chcete, napiste nam Vase pripomienky k tomu, preco mal clanok podla Vas vyjst este v decembri atď atď cez formulár, davam verejny prislub, ze bez vasho suhlasu to nebude zverejnene. A podme debatovat o faktoch.
Este jedno doplnenie: ak mi nieco ušlo, pretože aom to robil z materialov zozbieranych, plus somnsi musel prejst komplet zakon o brannej povinnosti a zakon o alt. službe v case vojjy a vojn. stavu, rad to doplnim.
Páči sa miLiked by 3 people
v poriadku, uzatvorme teda debatu s tym, ze ja hovorim, ze zakony sa prerobia tak, aby ludia mohli byt mobilizovani a ten papier im je tym padom na 2 veci, ty tvrdis, ze sa mozu spolahnut na sucasne zakony, nakoniec to potvrdzuje aj p. weiss. nech si kazdy spravi nazor sam. prajem vsetko dobre.
Páči sa miPáči sa mi
Ja si tiež myslím, že amíci, ukroši/mafiáni, migranti sú tu len na to aby sme držali huby a boli pomaly likvidovaní ako Slováci! Naše územie je veľmi vzácne pre vodu a lesy /banda budajova/! Potrebujú nás odstrániť a o tom som skalopevne presvedčená od kovidfašizmu. Naša “rodina” je chystaná asi pre ž.dov, tak ako na Ukrajine….
Páči sa miPáči sa mi
Už vypísané ,zajtra to idem poslať. Keď nič iné ,aspoň budú vedieť ,že ich mám na háku. Čím viac nás bude ,tým lepšie.
Páči sa miLiked by 3 people
Jedna vec je vyplniť a poslať (rovná sa rovno prihlásiť na “patričné miesta”) a druhá vec je vlastné svedomie a vnútorná mravnosť. Ako hovoria bratia Česi, že válka je vůl, tak sa k tomu treba aj tak postaviť. Skúsme takú malú úvahu : vojna je proti môjmu svedomiu a zabíjanie je v rozpore s mravnosťou, čiže vojna a zabíjanie by v ideálnom svete nemali existovať, no skutočnosť je iná. K ideálnemu stavu sa zatiaľ len blížime a to žiaľ veľmi pomaly, lebo nejako sa nikomu nechce veľmi študovať napr. aj tie hrubé knihy alebo iné, obdobné, ktoré učia o tom, ako si cepovať svedomie a nachádzať mravnosť a Boha. Takže pokračujem v úvahe : čo tak keď už bude nevyhnutné narukovať, tak sa zamyslieť nad tým, že kvôli komu a kvôli čomu to vlastne robím? Robím to kvôli mojej rodine, vlasti, deťom, ktoré sa budú ďalej rodiť a rozvíjať vlasť a preto budem s dokonalým rozmyslom sabotovať rozkazy tak, aby som v prvom rade neohrozil seba, lebo mŕtvy som už málo platný preto, prečo som sa rozhodol a ďalej, pri vhodnej príležitosti eliminoval tých, ktorí vydávajú protiĺudské rozkazy (nemusím ich rovno zabiť, ale len zajať alebo iným spôsobom eliminovať, aby sa neľudský rozkaz nerealizoval). Aj takto sa dá k celej tej záležitosti postaviť, ale to dokážu len silní jedinci a žiaľ, v spoločnosti je ich málo, no chcem veriť tomu, že ich bude pribúdať a spoločnosť sa ozdraví. Veľa šťastia vám prajem priatelia.
Páči sa miLiked by 2 people
A kde je to referendum??
Páči sa miPáči sa mi
Etymológia alova REFERENDUM vychádza z latinského REFERENDUS, teda NAHLÁSIŤ.
Holt tymto sa dá, ak si to budú ľudia želať, nahlasiť náš nesúhlas s vojnou. To je celé
Páči sa miLiked by 4 people
Niečo podobné sa deje v Poľsku nie? A sú tuším v predstihu… Vie niekto konkrétne veci? Vieme sa z toho poučiť?
Páči sa miPáči sa mi
Jox vynikajúci príspevok !!! 👍
A samozrejme aj úžasní ľudia čo na tento blog píšu. 🥰 Veľmi sa mi páči ako sa tu dokážeme vzájomne povzbudiť, poradiť, pomôcť a doslova vyburcovať k činom. Ste tu skrátka skvelí !!! 😍
Čo sa týka Joxovho príspevku, tak až mi trošku smiešne prišlo, keď som si predstavila ako by tí “18” a im vekove podobní išli bojovať. A s ostrými. Veď by pustili do gatí. Keď to vidím ako sa táto “omladina” u nás po Ružomberku potuluje bezcieľne po uliciach( občas s fľašou alkoholu v ruke), huláka (ako keby celé naše mesto oslobodili), slovník horší ako dlaždič,tak fakt si ich neviem predstaviť v takejto vážnej situácii. 🙄 Myslím si, žeby sa stali veľmi ľahkou “potravou” pre kanóny a delá (kanonenfutter). Bohužiaľ smutné,ale realita.
Páči sa miLiked by 1 person
no asi preto je na Ukrajine z novomobilizovaných až 50% do týždňa po smrti – zrejme sú tí mladí všade rovnakí …
Páči sa miLiked by 1 person
Jox, ak to správne rozumiem, keď som ostal do konca vojenskej služby len vojakom bez povýšenia, tak po 45 už ma nemôžu povolať?
Páči sa miPáči sa mi
tak to píšu v zakone, ale radsej by som sa spytal na okresnom urade
Páči sa miPáči sa mi
zaujímavá otázka. Ja som bol dôstojníkom, len som mal trolinku väčší prúser a skončil som ako vojak. A odvtedy žiadne cvičenia, povolávaky, nič. Tak si vyber.
Páči sa miPáči sa mi
Záležitosť sa celý čas točí okolo odopretia výkonu mimoriadnej vojenskej služby (ísť doslova priamo na front), ale nikde sa neuvádza, ako sa vyhnúť aj tej alternatívnej službe.
Prečo to píšem?
Padla mi do oka jedna veta zo zákona 569/2005, konkrétne z §6, bod 4a, kde sa uvádza, že (znenie len parafrázujem): občana, evidovaného na zozname pre výkon alternatívnej služby (po tom, ako odoprel vyhlásením mimoriadnu službu a bol teda automaticky zaradený do zoznamu pre výkon alternatívnej služby), je možné zaúkolovať aj … zabezpečovaním obrany štátu …
Inými slovami to chápem, že tak či tak dotyčnému môžu dať zbraň do ruky a poslať na front nakoľko dostal úlohu ísť brániť štát.
Aký máte na toto názor? Ďakujem
Páči sa miLiked by 1 person
No to asi nebude o poslaní na front so zbraňou v ruke aj tak lebo inak by sa to vylučovalo s prehlásením. Aký by dával zmysel ten zákon? Obrana môže byť rôzneho druhu, takisto si viem predstaviť čo všetko by sa dalo považovať za “obranu štátu”. Rozhodne nie poslanie na front mimo republiky ….
Páči sa miPáči sa mi
Treba vychádzať s terajšieho právneho stavu, čo sa udeje potom je hádanie. Teritoriálnej obrane UA tiež sľúbili niečo iné a ako nakoniec skončila. Mobilizácia je hraničná udalosť, v jedno-duchosti treba využiť každú možnosť na jej zabránenie. Ak by nastala, jej vyhlasovatelia sa stretnú s už inou odozvou.
Páči sa miPáči sa mi
Je lepšie urobiť niečo ako nič v tom súhlasím s autorom.
Radšej písomné odmietnutie a väzenie ako byť odvedený a podliehať vojenskému prokurátorovi a súdu a stannému právu.
Táto vojna, si myslím, že je posledná medzi vojskami svetla a globalistami – nacistami.
Co sa týka našich rodín, detí a občanov, tu skôr vidím iný problém do budúcna. Je životným záujmom Ruska aby Európa nebola Satanmi zničená do stredoveku a na stret sú už podľa mňa pripravení. Ten bude trvať len niekoľko hodín ak by nastal a rozsah bude nečakaný.
Ukrajina nie je v aliancii. Nie je legálny spôsob ako tam poslať odvedených.
Nášmu zatiahnutiu by musel predchádzať false flag impulz. Po ňom nevieme, kedy a ako by Rusi odpovedali. Čiastočne sa to dá vydedukovať podla ich komunikácie smerom k Srbsku vs aliancia – v boji o Kosovo.
Skôr sa obávam anarchie potom, čo Banderovci budú tlačení na západ, teda aj cez naše územie. Preto sa Rusi neponáhlajú s oslobodzovaním území, ale ich melú na jednom mieste.
Je ešte čas na vytvorenie lokálnej domobrany a zároveň modelu komunikácie pri výpadkoch prúdu atd. Krízový plán v obcii a meste. Zoznam “čo robiť ak….”
Musí to prebehnúť len u zainteresovaných prebudených ľudí.
Páči sa miLiked by 3 people
alebo ty jeho?
Páči sa miLiked by 1 person
Zdravím všetkých. Ďakujem autorovi článku za info. Vyhodnotím, zvážim a po svojom tie info použijem. Ďakujem. Nejdem sa tu pýtať na vedľajšie administratívne detaily. Článok je metaforicky venovaný hlavne ženám. Tak k nemu prikladám videjko, ktoré mám odložené od 27.2.2022. Rozhodujeme sa všetci individuálne. Je mi jedno, ako sa kto rozhodne. Som zodpovedný za seba. Ak niekoho partnerka, či muž zvažuje, ako použiť tieto info, tak odporúčam pozrieť tých cca 10 minút od neznámeho veterána.
https://t.me/cz24news/8091
Proste ja na rusov “strieľať” nebudem. A keď k tomu treba nejaké “trapne” papiere, tak také detaily hádam zvládnem. Držte sa. ✌️
Páči sa miPáči sa mi
To nie žiadny veterán ani Slovák z bývalej Juhoslávie. Kamarát ho pozná, je to obyčajný tlčhuba z Cífera, veď má aj taký prízvuk. Slováci z Vojvodiny majú krásnu starosvetskú slovenčinu, mäkkú. Tento tu sa vydáva za Slováka z Čiernej Hory … to by sa tam musel prisťahovať z Vojvodiny, ale aj tak by hovoril tou slovenčinou s mäkkým stredoslovenským prízvukom. A navyše si se..ie do vlastného hniezda, vraj sa hanbí že je Slovák …
Páči sa miPáči sa mi
Článok dal ten dokument, ktorý teraz rozobera alternatíva, kde vyslovene autor tphto článku piše, ze je to.cvičenie, ako po minulé roky, tiez nazor V. Mečiara a návod, ako ísť smerom ku alternativnej službe. Niektorí ini autori z toho urobili kovbojku, no v článku máme fakty. Cvičenie je, to je fakt. V. Mečiar povedal jasne,.že sa nebude dať, lebo nie je vycvik a chybaju skusenosti aj zbrane.
Autor tiez vyzval na zváženie, lebo ako píšem, nebudem bojovať proti nikomu. A verim a viem, že ani Slováci a Slovenky. Sme narod mieru a nie vojny. A tiež vyzval na zváženie vyradiť sa z databázy dsrcov organov, kde sú automaticky vsetci, kto sa nevyradia
No som rad, ze ste Vy aj dalsí napisali, ze zvažite. Je to na každom sa rozhodnúť, no ak tento článok, naozaj venovaný ženám, aby rozprudili diskusiu v rodine o teme, bude formou hlasovania, potom sa vojne vyhneme oblukom.
Lebo naozaj verim, ze mier je to, čo máme prinášať svetu, ako národ.
Páči sa miLiked by 2 people
Jox … a tým si povedal všetko. 🙏🏻✊🏻
Vďaka za to, čo robíš/te (spolu s ostatnými) pre blaho /hlavne neprebudených/ … 🕊️
Páči sa miPáči sa mi
Vďaka, tu sa mi to pisalo mimoriadne ťažko kvôli tomu, že tema je ťažká a potrebuje diskusiu.
MIG a UM dodali časti, kde to zapadlo dohromady a preto som to potom mohol zosumarizovať, ale ako hovorim, téma je to ťažká.
Páči sa miPáči sa mi
Bonzovat se nemá, ale hlásit se to musí…
Ví jox13, že tento článek převzal – počítám, že obskurní – web cz24.news?
(Jako autor je mylně uvedeno “Oracle”.)
Páči sa miPáči sa mi
Tento portál často preberá články tohoto blogu. Fajn. Väčšia publicita a informačný rádius 😉
Páči sa miPáči sa mi
Pozerám ten zákon tam je branné povinnosť do 45 rokov pre vojakov a do 55 rokov pre vyššie hodnosti. Ak bol niekto na výške na vojenskej katedre, má automaticky nejakú hodnosť?
Páči sa miPáči sa mi
absolventi voj. katedry mali min. hodnosť slobodník. Nepoznám prípad, že by absolvent skončil ako vojak. To by musel byť buď riadny degoš, alebo ignorant.
Páči sa miLiked by 1 person
No, katedru nas rocnik začal v 1 ročníku, potom sme si voj.službu zrušili v 1989. Takže si ani nepamätám že by sme niečo ukončovali … Hmmmm
Páči sa miPáči sa mi
No, katedru nas rocnik začal v 1 ročníku, potom sme si voj.službu zrušili v 1989. Takže si ani nepamätám že by sme niečo ukončovali … Hmmmm
Páči sa miPáči sa mi
Ja som ju absolvoval, písal som z vlastnej skúsenosti.
Páči sa miPáči sa mi
Jasné dík. Tak som ak myslel. To si asi na záver dostal nejaký výkaz o tom a tam si dostal aj potvrdenie hodnosti. Na začiatku predpokladám že človek nastúpil ako bežný vojak.
Páči sa miPáči sa mi
Hodnosť závisela od výsledku absolventských skúšok. Na konci záznam do katedr. dokumentov a potom to išlo asi na vojenskú správu. Myslím, že nám dali aj nejakú kartičku s pečiatkou – po vyhlásení výsledkov skúšky. Keď som nastúpil na VÚ, tak mi už automaticky dali koľajničky a frčky.
Páči sa miPáči sa mi
Aha… https://www.hlavnespravy.sk/blizi-sa-vojna-aj-k-nam-alebo-ide-o-bezne-cvicenie-co-znamena-pokyn-ministerstvo-vnutra-okresnym-uradom/3009245
Rezort obrany už “cvičenie” s možnosťou zatiahnuť nás do vojny považuje za hoax. 😤
Páči sa miPáči sa mi
Skvele že sa to ozvučilo. Toto už neni o”ochrane” pre zlým vírusom a “ohľaduplnosti” k spoluobčanom. Tu by poradovníky asi neboli …
Páči sa miPáči sa mi
Ja áno 🙂 Z čatára absolventa urobili vojaka absolventa s prievanom medzi koľajničkami. Degradoval ho jeden maličký podplukovník, ktorý sotva dosiahol na výložky toho čat.abs. Bolo to komické divadlo, ale tragické v toml, že ho natreli samotní jeho podriadení, že počúval cez kazeťák (ten bol zakázaný) Karla Kryla. A chudáka potom prevelili do Bechyně. Preto treba byť opatrný, lebo zlých ľudí je dosť. Trikrát premyslieť a potom s istotou konať.
Páči sa miPáči sa mi
Ja som sa základnej vojenskej službe vyhol, cez štúdium na VŠ… a budem mať 45 vo Februári… tzn. má význam pre mňa podávať tento dokument iný ako len referendový?
Páči sa miPáči sa mi
Zdá sa, že sa to deje aj v Nemecku
https://t.me/intelslava/43160
Autopreklad:
Nemci nechcú slúžiť v armáde pre konflikt na Ukrajine
Nemecké ministerstvo pre rodinné záležitosti a občiansku spoločnosť informovalo, že v roku 2022 sa 951 ľudí rozhodlo uplatniť právo odmietnuť vojenskú službu. To je o 750 ľudí viac ako v roku 2021.
Zaujímavé je, že podľa miestnych médií (RND, Spiegel) ľudia uvádzajú ako hlavný dôvod konflikt na Ukrajine, ktorí sa nechcú zúčastniť veľkej vojny v prípade hypotetickej eskalácie medzi Ruskom a NATO.
Páči sa miLiked by 1 person
https://t.me/intelslava/43174
Vo Švédsku sa obnovuje branná štátna služba – premiér Kristersson
Páči sa miPáči sa mi
Ešte jedna otázka v súvislosti s “mobilizaciou” v Poľsku a útekom mobilizovaných za hranice. Pokiaľ viem v Poľsku nebol vyhlásený vojnový stav. Takže prečo utekajú? Stále môžu ešte službu odmietnu nie?
Páči sa miPáči sa mi
Bol som na vojne. Naši dedovia z pod Moskvy to urobili rovnako a prezliekli uniformy – takže? Poriadne prečítaj, čo som napísal a zamysli sa sám nad sebou a skús nájsť svedomie a mravnosť v sebe. Keď ju nájdeš, tak sa nebudeš pýtať nevhodnou otázkou. A naši dedovia urobili správne, lebo dnes by som určute neexistoval rovnako, ako spústa iných.
Páči sa miPáči sa mi
Tondo, tak, tak, stačí si spomenúť na armádneho generála a neskôr prezidenta Československa Ludvíka Slobodu a jeho 1. československý oddiel /prepáčte prípadne zlé označenie, som nevojak/ ! Slováci a Češi sa zomkli a bojovali spolu s Rusmi za nás, našu budúcnosť !
Páči sa miPáči sa mi
Zase došlo na slová Oracla… Brazília si berie svoju krajinu nazad. 🙂
https://cz24.news/brazilie-videa-lide-si-sami-berou-zemi-zpet-zlocinec-lula-ktery-ukradl-volby-prcha-pred-davy-nastvanych-lidi/
Páči sa miPáči sa mi
Ja si pamätám Bolsonaro pri voľbách kým bol podporovaný. Žeby DS a Klintoni? Detto aj Talianka Melónová? Umenie herectva? Treba to dohľadať.
Ako to vraveli ruský cár Alexander III. Máme len dvoch spojencov – námorníctvo a vojsko. Po novom aj kozmické sily.
Satani sú všade.
Páči sa miPáči sa mi
Tu je článok o Bolsonarovi z roku 2018 (keď ho zvolili za prezidenta). Nejaký chlap ho pichol do brucha a ľudia ho zachraňovali. Takže je evidentné,že “niekomu” už vtedy vadil a chcel ho dať dole (pravdepodobne americká štátna elita). A keďže išiel (po jeho akože prehratých voľbách v minulom roku ) za Trumpom (on je finančník,kapitalista,globalista) tak Bolsonara pravdepodobne riadia tiež globalisti.
https://www.postoj.sk/37227/jair-bolsonaro-obdivovatel-vojenskej-diktatury
Páči sa miLiked by 1 person
Tak to vyzerá, že bude s Trumpom, proti DS. Už ho vyhadzujú z Floridy a scenár ako na Trumpa za utok na Brazílsky Capitol.
https://www.foxnews.com/politics/democrats-organize-bid-extradite-bolsonaro-florida-brazilian-capitol-attack
Páči sa miPáči sa mi
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/653037-mobilizacia-do-vojny-proti-rusku-panika-ktoru-toto-klamstvo-vyvolalo-je-pracou-ziskuchtivych-podvodnikov/
Už je aj protireakcia, avšak diskusia stojí zato.
Páči sa miLiked by 1 person
Jedno je isté. Uistenia tejto vlády o čomkoľvek sú bezpredmetné pre každého príčetného človeka. Táto banda hurápolitikov už porušila snáď všetky svoje sľuby a prísľuby, zákony. To nie sú konšpirácie, to sú skúsenosti. Treba ich už poslať do perdele.
Páči sa miLiked by 2 people
Akou zbraňou bojujú takou… Vidieť, že ľudia začínajú aj vtipne a skutočne rozmýšľať:
Z debaty na pravde:
Ale nie je jasné ako sa štát zachová, ak sa potenciálni odvedenci prihlásia napríklad k 49. pohlaviu :-))))))
Ono totiž podľa branného zákona majú brannú povinnosť iba muži. Aby vás súdruhovia nakoniec tá agenda LGBTIQ+ nedobehla a nepredbehla 🙂
Páči sa miPáči sa mi
Ja by som sa chcel prosím opýtať hlavne tých, ktorí už posielali odopretie vojenskej služby, aké ste tam konkrétne uviedli odôvodnenie?
Dali ste presne to isté, ktoré bolo v príklade od HBB?
Ďakujem veľmi pekne za pomoc. Ja som v písaní takýchto dokumentov úplný analfabet ;-(
Páči sa miPáči sa mi
Tu sa dá stiahnuť vzor. Je tam aj odôvodnenie. https://uloz.to/file/jlVTPp3rRtcz/tlacivo-o-odopreti-vykonu-mimoriadnej-sluzby-docx#!ZGVlLGR2AGSwAzDjMTAuZwqxZQAwBUcwqSWZESqvJHAmHGquBN==
alebo oficiálny dokument, vzor tlačiva je na konci stránky: https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=28&odbor=5&sekcia=kontakty
Páči sa miPáči sa mi
Zdravím, ja by som mala technickú otázku. Našla som, že to musí byť doručené do konca Januára. Znamená to, že keď to 31.1.23 podám na pošte nebude to akceptované? Pri predpoklade, že doručené by to bolo 1. alebo 2. Februára, závisí od fungovania pošty.
Vďaka za odpoveď.
Páči sa miPáči sa mi
Podla môjho názoru to bude neplatné. Definícia je doručenie na daný úrad, nie na poštu…
Páči sa miPáči sa mi