To ich všetko-si-dovoľovanie je úsmevné

Mám na mysli správanie sa korporátnych médií a novinárov v ich zamestnaní, ktorých bezočivosť a ideologická zaujatosť je už tak do očí bijúca, že si to nevšimne len ten, kto si to všimnúť nechce. A dôvod toho, že namiesto pobúrenia a hnevu cítim veľkú dávku zadosťučinenia a radosť je to, že veľmi dobre viem, čo ich čaká na kolektívnej a čiastočne aj individuálnej úrovni.

Čo konkrétne?

Začnem pri totálnej strate dôveryhodnosti a tým pádom aj sledovanosti, lebo veľká časť konzumentov ich programu bude natoľko pobúrená ich správaním, že radšej vypne resp. prepne televíziu a prestane kupovať nimi vydávané tlačené médiá. Skrátka, naplní sa ich najhoršia nočná mora t.j. irelevantnosť. Lenže, to nebude priamočiary prepad sledovanosti a tichý odchod do zabudnutia.

Čo mám na mysli?

Istý trend na Západe, ktorý podľa predpovedí obsiahnutých v ALTA reportoch (Clif High) sa rozšíri po tom, čo nielen zmlátia amerického novinára počas živého vstupu za bieleho dňa a útočník ujde, pričom ho nikto neudá, ale nadobudne to aj taký masový charakter, že novinári nebudú môcť vyjsť na ulicu natáčať. Skrátka, prídu o štatút privilegovaných a ich nariekanie nezíska nikoho sympatie. A mám ten dojem, že ani slovenskí novinári nebudú ušetrení tohto osudu. Lenže toto neskončí u novinárov.

Kde to skončí?

U cirkevných organizácií, ktoré časy apokalypsy t.j. vyjavenia Božej pravdy neprežijú, resp. neprežijú v tejto podobe. Ide totiž o to, že existencia cirkevných organizácií je založená na polopravdách a lžiach, a síce cirkvi budú existovať, ale nebudú mať štruktúry a budú skôr nástrojom hľadania pravdy cez diskusiu o učeniach napr. Ježiša, Mohameda a Budhu, než rituálov, kázaní, ovládania a mocenských hrátok. Dobrým príkladom na toto je Mormónska cirkev, ktorej príjmy klesli na tretinu z maxima, alebo Rímskokatolícka cirkev, kde pápež žehná LGBTI+ komunite napriek všetkým učeniam cirkevných otcov a aj preto prichádzajú o veriacich. Skrátka bude tu síce renesancia viery, ale nie cirkevných organizácií s tým, že roly korporátnych médií prevezmú jednotlivci resp. iné inštitúcie a organizácie.

FreeYourMind

Osloboď svoju myseľ, zabi svoje TV.

 

S pozdravom

Oracle 911

Výzva: prosím začnite čítať knihy o riadení spoločnosti (je to fuk s ktorými začnete), ktoré môžete zakúpiť aj u vydavateľstva Torden v nadchádzajúcom období znalosti v nich obsiahnuté budeme potrebovať všetci.

Príspevok na chod: Finančne môžete prispieť tu.

Poznámka: Diskusia je nižšie a je otvorená.

13 thoughts on “To ich všetko-si-dovoľovanie je úsmevné

  1. Mozno sa niekto urazi,ale nemyslim,ze to tak dopadne.To ake su media je jasne nejakemu percentu ludi to ano ale vacsina je zasubena nezije vkastne zivoty ale zivoty inych,prahnu po podpriemernych senzaciach zo sukromia,radi sa nechavju klamat.lebo podavanu loz su lenivy konfrontovat s vlastnou pametou.Toto vsetko zavisi od vzdelania vseobecneho rozhladu co uz vacsina generacie nema.Preto staci mediam dookkola verklikovat loz a ludia si ju osvoja ako si ju osvojili ked sa robil hon na Meciara,potom na Scmognerovu za Dzurindu neskor na Fica.Preto nezdielam optimizmus ale radsej striedmejsie uvahy.Skor treba zacat aktyvne pracovat s ludmi aby sa nieco zmenilo

    Páči sa mi

    • Ak je pravda to, čo píšeš tak mi povedz:
      -Prečo je dôveryhodnosť RTVS okolo 25% a ostatných televízií okolo 15-20%?
      -Prečo napriek ohlušujúcej propagande pre PS, ktorá doteraz na nás valí z TV a tlačených médií nielen nezabrala pred voľbami a nezaberá doteraz, ale skôr máva opačný účinok?
      -Prečo napr. Danny Kollár a Mimi Šrámova väčšiu sledovanosť a dôveru ako korporátne médiá?

      Liked by 5 people

  2. Médiá skapínajú a už sa to nedá zastaviť. Neviem,z čoho žijú…veď tie noviny a časopisy už nikto nekupuje. Spolužiačka mala malú trafiku pri žel.stanici. A to je už 30 rokov,po novembri,keď mi hovorila,že ju živí predaj cigariet. Stánky padajú jeden po druhom, časopisy mesačníky stoja 4 až 7 eur,kvalita papiera a hlavne obsah otras,do toho už nikto peniaze nenaleje a printové média sú minulosťou. Ešte spomeniem jednu perličku zo života,vlani v lete v jednom známom motoreste pri Hrone,kde robia guláš z jahňaciny. K stolu oproti si sadla jedna herecká osobnosť,muž- žije v Ba . Videla som,ako sa hostia,čo sedeli oproti zdvihli zo stoličiek,zobrali taniere a presunuli sa k inému stolu. Aby sa nemuseli na neho dívať pri jedle. Takto sa to stalo,nič som nepridala , pohŕdanie tzv.novinármi a hercami,bývalými celebritami sa ešte len rozbieha na pol plynu…

    Liked by 7 people

  3. Ja nehovorim,ze pises zla to co si napisal.je.pravda.To,ze doverihodnost je taka aka je je fakt.Ale odpovedz si kolko ludi ajhlada info na alternarive a pod.Poznam mnoho ludi co dookola pozeraju polit debaty nadavaju a tonje vsetko.Hlbsie do problemu nevstupuju a ani z hystoriou a to aj nedavnou nekonfrontuju len konzumuju co im je dane.Ich nazor je lahko formovatelny a ovplivnitelny.To si myslim preto som napisal co som napisal

    Páči sa mi

  4. V mojom okolí pozorujem že väčšina stále potrebuje ten “podmas” z tzv. správ vrátane reklám. Ma napadlo: za cca 20 rokov v “demokracii” keď sa spočíta koľko času niekto vedome a podvedome absorbuje zvuk a obraz (a možno aj niečo zakódovane čo zmysly priamo nevnímajú) len z reklám v tv tak je to napr. pre nejaku babičku a dedka možno viac ako strávili v kostoloch na omšiach a pobožnostiach…(len hrubé ironocké porovnanie, štatistiku som nerobil)
    Tele – Vision – videnie – je to sofistikované predstavovanie videnia, ako majú konzumenti pred tv vnímať a chápať svet a dianie v ňom….
    Toto je základný pilier ovladánia v tomto matrixe na čele s tu spomínanými tzv. “novinármi”.
    Súhlasím – jediná cesta ako to poraziť je odvyknúť si od tohto plytkého obsahu, prestať to jednoducho konzumovať.
    Našťastie dajú sa nájsť aj hodnotné veci – napr. naša obľúbená Farmárska Revue na STV…

    Liked by 1 person

  5. Presne tak, túto bezočivosť korporátnych médií a novinárov nevidí len ten, kto to nechce vidieť. Sú ako supy a už aj na Slovensku bola v minulosti napadnutá reportérka pri vytváraní tzv. reportáži, keď sa vypytovala pozostalých obetí tragédie rôzne dementné otázky… Sú od začiatku úplne plytký.

    Páči sa mi

  6. Spoluobčania do nej hodili detský kočík, keď opakovane parazitovala na ich tragédii a len vďaka rýchlemu zásahu polície nepochodila horšie. Nebol to priamy prenos.

    Páči sa mi

Pridaj komentár