Ak veríte vlastným očiam, tak ste konšpiračný teoretik

Takže nad Arizonou nafilmovali štvorcový mrak:

A ak veríte v tom, že štvorcový  oblak nebola dielom prírody a bola dielom ľudskej ruky a vyspelých technolǵií, tak ste konšpiračný teoretik.

Ste konšpiračný teoretika aj v tom prípade, keď vidíte to, že rozprašovače na ľavej strane lietadla vypadli, lebo je celkom normálne, že kondenzačná čiara sa tvorí len na jednej strane lietadla:

LeftWingaparatus

Je celkom normálne tiež, že pilot je natoľko dezorientovaný, že nad územím preletí 12 krát a urobí pritom kruhy a kríže a ktokoľvek vidí v tom vzorce práškovania, tak je nebezpečný konšpiračný teoretik, ktorý patrí do ústavu a zvieracej kazajky:

Not a Lost Pilot

A samozrejme ktokoľvek tvrdí, že normálne oblaky nerobia čiary a len rozprašované aerosoly tvoria čiary na oblohe je ten najnebezpečnejší konšpiračný teoretik, lebo vedci a experti dokázali, že práškovanie aerosólmi je konšpiračná teória:

RealClouds vs AerosolLines

Samozrejme vysoký v lesnej pôde obsah oxidu hlinitého, hydroxidu hlinitého  a solí bária a stroncia je celkom normálne a je výsledkom priemyselného znečistenia aj v oblastiach, kde sa s hliníkom, báriom a stronciom sa vôbec nepracuje. Ak niekto tvrdí niečo iné, tak je konšpiračný teoretik, ktorý ide proti expertom, vedcom a vede, a preto by sa mal odborne vyšetriť. Samozrejme patent na GMO pšenicu a ostatné obilniny od Monsanto, ktoré sú odolné voči vysokým hladinám hliníka v pôde je výsledkom náhody a nech nikto nehľadá v tom hlbší zmysel, lebo ak niekto urobí opak, tak je naozaj konšpiračný teoretik.

S pozdravom

Oracle 911

Výzva: prosím začnite čítať knihy o riadení spoločnosti (je to fuk s ktorými začnete), ktoré môžete zakúpiť aj u vydavateľstva Torden v nadchádzajúcom období znalosti v nich obsiahnuté budeme potrebovať všetci.

Príspevok na chod: Finančne môžete prispieť tu.

Poznámka: Diskusia je nižšie a je otvorená.

26 thoughts on “Ak veríte vlastným očiam, tak ste konšpiračný teoretik

  1. By ma zaujímalo ako viete, že obrázok s trasou lietadla nie je nakresleny rukou? Vie dat niekto referenciu na ten let tipujem (RDD-CLM = Letisko odlet/prilet) v nejakom dátume a čase, ktory sa udial, a potvrdiť tak pravost toho obrázku? Zaujíma ma to aj preto, aby som vedel názorne demonštrovať, že nie som konšpirátor, za ktorého ma budú považovať.

    Liked by 1 person

  2. Hore sa spomína vlastný výskum, pridám sa aj ja:

    v BA zo záhrady sledujem južnú oblohu rovno z terasy:

    Niekedy sú čiary – to je jedno či je jasno alebo polojasno, polooblačno – po celej oblohe.

    A sú dni keď len v priebehu 5min som napočítal aj dvadsať lietadiel, ale s krátkymi, alebo dlhšími chvostíkmi ktoré ale nezostávali za lietadlom ale išli s ním…

    A keďže verím vlastným očiam, pripájam sa s radosťou do tohto zástupu košpiračných dezolátov…

    Mimochodom, moje subjektívne pozorovanie tento júm: častejšie, aj viac dní po sebe je obloha čistá s normálnymi obláčikmi ako majú byť… Navrávam si že už majú aj tu výpadky….

    Liked by 2 people

  3. Môj čas zatiaľ jednoducho nenakopírujem. Nebolo to, že lenivosť alebo hluposť. Jednoducho čas na čítanie príspevkov a komentárov neviem nafúknuť. Pravdou však je, že na flight radar som nedokázal overiť všetky lety, ktoré som videl na obrázku. Ďakujem však za nasmerovanie cteným čitateľom a aj tebe Oracle.

    Liked by 1 person

Pridaj komentár