Pjakin ako imitačno-provokačný projekt

Dnes sa chcem s cteným čitateľom podeliť o pohľad na dielo, ktoré začal konať pán Buzek z Prahy. Jeho dielo sa opiera o, v slovenskej komunite známeho človeka, ktorý v minulosti patril ku veľmi vyhľadávaným zdrojom informácií. A Jox sa pozeraním jeho videí naučil po rusky. Aj chápať aj hovoriť.

No nastal problém. Problémom bolo, keď procesy, videné z Joxovej strany, neboli ani zďaleka totožné s videním tohto analytika z Ruskej federácie. Až som vytesnil, kvôli nekompaktibilite Joxovej mozaiky s jeho výkladom, jeho seriály úplne.

No potom sa stalo niečo, čo som nečakal. Jedného dňa z komunity na fóre vypadlo video Pjakin otázky a odpovede pre Československú komunitu.Prvá reakcia bola, prečo nie pre kanadskú, lotyšskú, estónsku, alebo bieloruskú?A prečo sa používa pojem československá, keď tento štát zanikol? A ani pjakinove otázky a odpovede nie sú sovietske, ale ruské?

Fajn, pozeral som si tieto otázky a odpovede na ceste z nemocnice od kamaráta. A po dlhej dobe som musel neveriacky odstaviť auto, keď som počúval niekoľko mesiacov pred slovenskými kľúčovými voľbami, že sme národ bez minulosti, že riadenie sme nikdy nemali v národe, že riadenie sme sa učili od Čechov, že sme len umelo skonštruovaný štát a je potreba Československo….

A nie, nenechám kadiť na hlavu ani na svoj Národ, ale ani na tých, čo začali prekladať do Slovenského jazyka knihy VP SSSR, v ktorom Pjakin nikdy nebol, len mimochodom, a ktorí začali šíriť koncepciu riadenia iným spôsobom do slovenskej spoločnosti.

Tu je prepis toho dielu, ušetrím vás afektovaného prednesu tohto analytika. Stačí si prečítať.

No a dnes ráno nám ctený kolega Ňoňo preposlal video. Pán Buzek z Prahy sa tam pýta analytika z Ruska na voľby na Slovensku. Odpoveď? Prirovnanie Slovenska ku malému psovi, ďalej invektívy typu nevýznamný štát, voľby nič neriešia, pretože všetko bolo povolené z vrchu… Tu je tá “skvelá” informácia s titulkami pre tých, ktorí si to chcú pozrieť.

Tak a teraz sa vráťme do rokov minulých. Analytik z Ruska tvrdil, že ak by na ukrajine prišlo dostatok ľudí ku voľbám a ak by dostatok ľudí odmietlo čokoládového kráľa porošenka, nedošlo by ku proti teroristickej operácii. Je to dohľadateľné, no na tohto analytika nebudem strácať toľko času.

Takže v prípade, že Národ, ktorý už v minulosti ukázal, že sa vie postaviť za spravodlivosť, Slovenským národným povstavím, ktorý sa dokázal postaviť svojim bratom, keď mu chceli vziať reč a kultúru v devätnástom storočí, Národ, ktorý objektívne na svojom území mal najviac palatínov v Uhorsku, ktorého hlavné mesto bolo korunovačným, tento Národ, ktorý porodil básnikov svetových kvalít, tento Národ, ktorý sa postavil voči vojne na Ukrajine a nielen pomáhal, ale aj povedal činmi jasné NIE, ktoré zaznelo po celom svete, tak tento Národ keď prišiel v počte 70%, teda váčšinovo, neodignoroval rozhodovanie o tom, kto dostane od Národa poverenie na zmenu kurzu, ktorý sa Národu nepáčil….

Tak v tomto prípade už analytik vidí len pôsobenie globálneho zákulisia a bezvýznamný štát pre spojené štáty americké. A jedným dychom začína hovoriť o POTREBE POTRESTANIA SLOVENSKA.

Obraciam sa týmto článkom na Jana Buzka a ľudí z Prahy, ktorí stojíte za šírením tohto. Ak ste doteraz nepochopili, ako funguje matrično-egregoriálne riadenie sociálnych supercelkov a čo týmto páchate, skúste si ešte jeden krát prejsť knihy nie od tohto analytika z Ruska, ale od VP SSSR. A odporúčam vám aj videá gen. Ratnikova a knihy z vydavateľstva Torden na túto tému.

Prestaňte škodiť. Prestaňte škodiť Slovenskému národu a jeho egregorom. Nie sme ani Česi, ani Rusi. Sme Slováci a aj keď patríme do jednej haploskupiny R1a, napriek tomu máme svoje záujmy. Chceme mier, chceme rozvoj, chceme spravodlivosť, chceme , aby sa naše deti nemuseli báť o to, či bude chlieb, napriek tomu, že máme dar Boží, zem, ktorá je úrodná a krásna, aby sa naše deti nemuseli báť o vodu, ktorej máme dosť a je chutná. A chceme, aby sa naše deti nemuseli báť hovoriť svoje myšlienky, našim jazykom. To všetko chceme.

Odmietam, za seba, aj za Národ, ktorý s týmto rezonuje, rozoštvávanie, ktoré robíte. Otázka Hozno je takáto. Prečo to robíte? Prečo v každom jednom diele, ktorý vyprodukuje, musí analytik z Ruska kopať do Slovákov? Prečo musí rozprávať faktologicky nekorektné tvrdenia? Viete, že je to vojna, ktorú podporujete voči vašim bratom na Slovensku na 2. priorite zovšeobecnených prostriedkov riadenia?

Posledná vec. Ak si prečítate copyright na začiatku každej knihy autorského kolektívu VP SSSR, je tam jedno upozornenie.

Každý, kdo tyto materiály použije v podobě jejich částečných citací, úryvků nebo odkazů, ponese osobní odpovědnost, pokud to povede ke změně jejich smyslového kontextu, tedy k překroucení jejich celkového smyslu, a vystaví se tak možnosti střetnout se s „mystickou“ odplatou přesahující hranice právní vědy.

Nechal som vám to v českom jazyku, aby ste zvážili, čo táto veta znamená pre vás.

Buďte zdraví a prajem vám všetko najlepšie.

Jox

21.11 2023

93 thoughts on “Pjakin ako imitačno-provokačný projekt

  1. Pri tom malom psovi som to vypol. Je to akoby vam navsteva z velkeho mesta pri prestretom stole kritizovala maly a zle rieseny byt. Ciastocne ma pravdu v tom, ze my nic nerozhodujeme a vzdy sme boli v podruci mocnych . A dalsia vec je taka , ze Moskva ma viac ludi ako cele SK. Pjakina vsak dlhsie nepocuvam. Vnasa dost vela rozporov aj do diel KSB ked upozornoval na nejaky datum( tusim od 2018) odkedy su diela ovpyvnene. Jeho diela su vsak vzdy genialne. Je to taky Len-on.
    Mozno je dolezite to Ceskoslovensko aj ked sposob prezentacie je divny. Myslim si ze z pohladu riadenia a prezitia oboch narodov je logicka cesta k zjednoteniu,

    Liked by 4 people

    • Milan, tá návnada, že citujem: ” Čiastočne ma pravdu v tom, že my nič nerozhoduje me a vždy sme boli v područi mocných” je na rozprúdila ďalšej debaty nejakým smerom? Radšej sa pýtam takto na rovinu, aby sme si ušetrili dlhé vlákno, ktoré nie je cieľom článku.

      Liked by 3 people

      • Zdravim Jox, takze vysvetlim tu “provokaciu”. Beriem to pekne zvrchu. Od Pjakina sa mi paci niekolko pohladov, zdaleka nie vsetky. Napr. Stat je system na prezitie naroda. Je treba splnit zakladne poziadavky ako zdrojovu stabilitu , pocet obyvatelov, technologicku vyspelost, priemysel, potravinovu sebestacnost, historia a podobne. S tym nazorom, ze na to aby bol suverenny stat a pretlacal svoju nezavislu zahranicnu politiku( inymi slovami,aby ho brali vazne) je treba velkost aspon Madarska. Preto si myslim, ze rozdelenie Ceskoslovenska bolo v zmysle rozdeluj a panuj a niekomu vadilo, ze sa tu vyrabalo vsetko od zapaliek po bojove stihacky s vlastnym technologickym know how. A teraz mame my aj Cesi nie know-how ale iba how-no. Akurat sa nam tu nastahovali”investori” a vykoristuju nas( rozumej spomaluju prirodzeny vyvoj) za vydatnej pomoci vlad( bez rozdielu). Zasrali sme si podu halami a miesto toho aby sme si spravili poriadok a vytycili nejaku statnu strategiu sa babreme v historii a roznych, egregoroch. Ja mam rad predkov , preto si vazim ZEM-Matku. Nikdy by som na svojej pode nedopustil take dopustenie ako sa deje u nas. Nam staci, ze supermarket ponuka cheap junk food a nikoho nezaujima, ze poda pod nim sa davno odviezla a nikdy tam uz nic nenarastie. Ved usetrime a dovezieme si. V CSSR boli tieto otazky(esencialne) davno vyriesene nomenklaturou, my sa tu patleme s teoriami a realita nam unika. Lebo nase nomenklatury riesia vsetko ine a nie to, co maju.

        Páči sa mi

        • Milan, budem veľmi zdržanlivosť v odpovedi.Ak myslite posledný odstavec vážne, asi ste nepostrehol že dnes parlament schválil progr. vyhlásenie vlády. Čítal ste? Fascinujúci 80 strán.
          Bolo všetko v ČSSR ôk? Prečo sa potom rozpadla,keď bolo všetko fajn?
          Co tak školstvo vychovavajuce ku svedomiu, nie podľa hesla kto nekladie, okráda rodinu?
          A nebolo všetko zlé, no nie, ČSSR áno ČSFR sa už nevráti.
          A týmto túto tému uzatvoríme, lebo toto je tlačenie agendy pražákov a to skončí len hádku a banom pod článkom.

          A ten začiatok Pjakin tiež nie ké presný. Ale to je účel. vháňat ovečky do košíka. Koľko je dosť 5M, 10M, 40m ľudí? Poľsko ma 40 miliónov a stačí 1 mesiac bez ruského paliva alebo plynu a nepohne sa tam ani koliesko. 40 miliónov Ukrajincov stačila diverzita na 2 priorite, Ukrajina vykonala čierne more (prehnane do absurda) a ani 40m ľudí nestačilo…
          A máme tu 5m ľudí, ktorých by pán pjakin rád “potrestal”, ktorí urobili par krokov…
          Potom je na mieste otázka, čo z jeho teórii sa mu dá veriť..

          Ad poznámka o teoretizovani tu na blogu, je rozdiel teoretizovanie a reálne formovanie info poľa.

          Vdaka za odpoveď.
          P.S. otázka, mate ešte ten full bacon o ktorom hovoril vcera Danny Kollar?

          Páči sa mi

  2. Pjakin hovorieva – získajte znalosti, uplatňujte ich v praxi a mňa potrebovať nebudete.
    Pjakin má veľký rozhľad, ale nemusí vidieť presne do každého kúta sveta.
    A to čo hovoril, vo všeobecnosti mi sedí. Detaily týkajúce si Slovenska si ponechávam v karanténe …

    Liked by 6 people

    • Jox hovorieva, že Pjakin sa nemýli, on otvorene a premyslene pracuje proti Slovenskej republike a voči jej Národu. Hore som dal argumenty, prečo si to myslím.
      To nie je o overovaní, to je o cielenej práci.
      Otázka znie. Prečo Pjakin vždy ide po každom, kto používa KSB v praxi? Čo je dôvod jeho vojny s Veličkom? Čo je dôvod vojny voči ľuďom, ktorí začali najskôr prekladať a následne používať v praxi ksb?

      Liked by 5 people

    • Ja s tymto nazorom suhlasim.Treba hladiet na vyjadrenia Valerija s nadhladom- nepozna detaily…nie je SLOVAK.
      My vieme svoje , o nasich dejinach, on len povrchne.
      Ale o tom to je…je to VSEOBECNA TEORIA…
      Joxu, netreba virit vodu…
      Co potrebujem, si zoberiem, co je neznalost- dam do karanteny 🤣….Moooc a mi to paci ten zvrat slovny 🤣🤣🤣🤣.

      Liked by 3 people

    • Tiez mam ten pocit, ze Pjakin ma o Slovensku nedostatocne znalosti. Mysli si, ze to tu je podobne ako v pobaltskych vymiratoch a tak to aj v tom videu komentoval. Na jednej strane sa mu niet co cudovat, predchadzajuca vlada a jej servilne lizanie zadku americkej ambasade mu iste dali za pravdu. Na druhej strane prebehli u nas serie pochodov za mier, protivladne protesty a nedovolili sme zburat pamatniky nasim osloboditelom, co bolo prezentovane aj v Ruskych mediach a mal by to zohladnit.
      Uz po tom prvom jeho videu s panom Buzekom sme sa na fore dohodli, ze mu napiseme analyticku spravu, kde mu to podrobne vysvetlime. Mam pocit, ze sa to nedotiahlo. Ukazalo sa opat, ze takato analyticka sprava je objektivne potrebna. Treba mu vysvetlit ako je to s dejinne sformovanym statom Uhorsko a jeho nastupnickymi statmi tak ako to pred par dnami sformuloval Popolvar. Zaviest do rustiny slovo Ugorščina (Uhorsko), aby sa to odlisilo od Vengrije (Madarsko) atd.

      Liked by 3 people

      • otazka znie inak. Ak má take hlboké znalosti dejín, ako to, že nevie o týchto udalostiach. Keď vie o všetkom od.egypta, cez Benátky, Rím, Holandsko, Londýn o všetkom, ako to, že práve uhorsko nevie.
        Ako to, že nevie rozdiel.medzi českým kráľovstvom a hornými Uhrami. Keď vidí sev. a juž. Kóreu, banderovský ukrajinský scenár, ako to, že nevidí diverziu reči zo slovenčiny na maďarčinu, kde sa n 19 storočí pridavalo 10 000 slov, aby bola použiteľná pre masy. Atď atď atď… Keď vidí jedno a stále nevidí druhé, no stále do druhého kope, je to zámer.

        Liked by 5 people

        • Ja si myslím tiež, že nevie. On je tiež forma narcisa, zároveň zanieteného národovca. Ja ho dlhšie nepočúvam, kvôli nádychu demagógie (o pravde sa nediskutuje) jeho videí.
          Na druhej strane urobil kopec dobrej práce. Je to o komunikácii. Moja žena vraví, lepšie ako 100 článkov a správ je osobné stretnutie a vytvorenie si vlastného názoru. Platí to aj o politikoch.

          Liked by 4 people

        • Ak aj po zaslani a precitani nasej spravy bude Slovensko hodnotit rovnako tak tym potvrdi, ze to robi zamerne. Osobne si myslim, ze je to jeho nevedomost. Ved ja sam som o tychto dolezitych osobach a udalostiach v nasich dejinach donedavna vobec nevedel, dozvedam sa to az teraz v poslednej dobe (par rokov) a to tu zijem. Zrejme sa to k nemu este nedonieslo.
          Dovod preco vie malo o Uhorsku moze byt v tom, ze Uhorsko v minulosti posobilo na Rusko minimalne. Vyssie uvedene krajiny sa priamo alebo nepriamo ucastnili vojen proti Rusku, a to moze byt dovod preco ma o nich viac informacii.

          Liked by 2 people

          • “Ak aj po zaslani a precitani nasej spravy bude Slovensko hodnotit rovnako tak tym potvrdi, ze to robi zamerne.”
            Podľa ma to ani vtedy nemusí robiť zámerne. Človek môže potrebovať istý čas, aby danú informáciu vložil do svojej mozaiky.

            Liked by 1 person

  3. Ja som si z toho tretieho rozhovoru s Valerijom Viktorovičom o Československu odniesol poznatok, že víťazstvo Róberta Fica bolo umožnené silnými hráčmi preto, lebo títo silní hráči potrebujú obrat. To znamená, že ho budú, aspoň istý čas, podporovať. To je dobrá správa.

    Použil prirovnanie so psom. Mal som viacero psov, malých i veľkých. Malý sa správa úplne inak ako veľký. Kým doga uvažuje, či jej stojíte za zavrčanie, ratlík vás už trikrát kúsol. Je slabý, ale je ostražitý, rozhodný a vrtký. Realisticky hodnotí svoju situáciu a preto prežije. Valerij Viktorovič má pravdu. Nie je znakom múdrosti zatvárať oči pred skutočnosťou, že napríklad do takého Šanghaja sa Slovensko zmestí šesťkrát.

    A KSB prináša aj recept: Dospejme do fázy človeka. Buďme na Božej strane (buďme morálni, vnímajme Božieho ducha) a potom bude Boh na našej strane. A potom určite nebudeme malí.

    Ste dobrí, nech sa vám darí!

    Marian Smolík

    Liked by 7 people

    • Souhlasím s Tvým pohledem. Je to prostě realita, že malý stát si nemůže moc vyskakovat.To však neznamená, že politik pod tlakem lidí zdola nebude na to reagovat a pracovat pro stát.

      Páči sa mi

      • On to Pjakin i v tom příspěvku řekl, že nadnárodní řízení kontroluje rovnováhu sil v dané zemi, tedy i nálady lidí.
        Proto je důležitá angažovanost a zájem o politiku u jednotlivých lidí. Aby vytvářeli tlak na politiky.
        Já s Pjakinovým pohledem nemám problém.

        Liked by 4 people

  4. Rodina, komunita, obec, národ, etnická skupina národov, ľudstvo, život. Národ nemožno a neslobodno vynechať ani preskočiť. Doporučujem Ján A. Komenský: Štěstí národa z r.1654, preložené z latinčiny Dr. J.V.Novákom r.1901, znovu vydané v Prahe Národným pedagogickým múzeom a knižnicou J.A.Komenského r.2023

    Liked by 2 people

      • Nie som žiadny analytik,ale v živote by som takto verejne nikomu neodpovedala! Čo to je za reč? Vraj sme malí psi,bezvýznamní…. A MJ (modrý jeleň)sa len usmieval…ďakujem Vám,že ste takto priamočiaro zareagovali, Jox. Okrem toho,nezaujímajú ma iba ľudské príbehy, ale aj zvieracie, psie. Malí psi,taký jazvečík napr. možno nemá fyzickú silu,ako doga,ale srdce obrovské.
        Alebo Slovenský kopov… legenda. Len to by musel pán Pjakin o Slovensku vedieť trochu viac.

        Liked by 4 people

        • Kazdy je analytik.
          Ked mas nafuknute brucho ,/ rozne pocity , informacie a empiriu/ musis zanalyzovat ci ide o plyn, alebo vacsiu udalost🤣🤣🤣🤣…
          Na to moc knih netreba…🤣
          V pripade spolocenskych dejov treba “Hrube knihy”🤣🤣🤣🤣🤣

          Páči sa mi

  5. Pripomenulo mi to jeden stary vtip:

    Traja Slováci stoja na kopci ku ktorému sa valí státisicová turecká armáda. Ten prvý hovori:
    – Hej, tých je ale veľa!
    Druhý hovorí:
    – Ej bisťu. Veruže máš pravdu.
    A tretí hovorí:
    – Kam ich len všetkých pochováme!

    Liked by 8 people

      • Porošenko byl zvolen 25.5.2014. V r. 2014 Irena ještě nepřekládala Pjakinova videa, resp. první přeložené video je ze září 2014. Mohl bys najít video, kde Pjakin trvdí, “že ak by na ukrajine prišlo dostatok ľudí ku voľbám a ak by dostatok ľudí odmietlo čokoládového kráľa porošenka, nedošlo by ku proti teroristickej operácii.”
        Prošla jsem si stará videa z předvolebního období. Volbám se nevěnuje, i když se ho lidí na to ptají. Jedině, co jsem našla, je video z 21.4.2014, kde říká:
        Na Ukrajině kyjevská banda stále vede [situaci] k válce. Potřebují na Ukrajině rozpoutat válku, čím dříve, tím lépe. A nemyslete si, že potřebují nějakou legitimizaci, a k tomu [potřebují] uspořádat volby. O nic takového nejde. Potřebují volby, aby mohli vyčkávat, přeskupit síly a ještě dovést zemi k válce.

        Kdyby potřebovali nějakou legitimizaci, jednali by přesně v rámci dohody podepsané s Janukovyčem 21. února. Ale pro ně bylo zásadně důležité převzít moc v zemi nelegitimním způsobem, aby otřásli všemi základy a přivedli do země válku. Taková je situace. ”
        https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-21-aprelya-2014-g

        Páči sa mi

      • Porošenko byl zvolen 25.5.2014. V r. 2014 Irena videa Pjakina ještě nepřekládala, resp. první přeložené video je ze září 2014. Mohl bys najít to video, kde Pjakin říká, co píšeš?
        Hledala jsem ve starých videích na FCT-Altai a v období před volbami Pjakin o volbách nemluvil, i když ho o to žádali. Jen jedno vyjádření jsem našla z 21.4.2014:
        “Na Ukrajině kyjevská banda stále vede [situaci] k válce. Potřebují na Ukrajině rozpoutat válku, čím dříve, tím lépe. A nemyslete si, že potřebují nějakou legitimizaci, a k tomu [potřebují] uspořádat volby. O nic takového nejde. Potřebují volby, aby mohli vyčkávat, přeskupit síly a ještě dovést zemi k válce.

        Kdyby potřebovali nějakou legitimizaci, jednali by přesně v rámci dohody podepsané s Janukovyčem 21. února. Ale pro ně bylo zásadně důležité převzít moc v zemi nelegitimním způsobem, aby otřásli všemi základy a přivedli do země válku. Taková je situace.”
        https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-21-aprelya-2014-g

        Páči sa mi

        • Hned po volbách 2014 vydal Pjakin zvláštní video – О текущем моменте, kde k volbám říká (překlad deepl):
          “Kdyby potřebovali nějakou legitimizaci, jednali by přesně v rámci dohody podepsané s Janukovyčem 21. února. Ale pro ně bylo zásadně důležité převzít moc v zemi nelegitimním způsobem, aby otřásli všemi základy a přivedli do země válku. Taková je situace.”
          Globální prediktor má tedy ve vztahu k Ukrajině jiný cíl, a to vynést ve volbách k moci více či méně vhodnou osobnost, která bude mít více či méně legální legitimitu. Opakuji, více či méně, protože tam je legitimní prezident a ústava Ukrajiny nebyla změněna, a podle této ústavy a zákonů Ukrajiny jsou volby nelegitimní, kyjevská parta je nelegitimní – je to všechno uzurpace (podle zákonů, které na Ukrajině platí!). Když dojde k revoluci, [dřívější] zákony se zruší a vše se děje podle nových zákonů. Tady se nic nezměnilo – tady se pracuje [na základě dřívějšího] právního rámce a vládnutí je postaveno na [dřívějších] principech. Takže globální prediktor potřebuje přivést [k moci] někoho, kdo bude plně zapojen do globální politiky, kdo bude schopen víceméně obnovit pořádek na Ukrajině, a tato osoba by neměla být někde příliš [hluboko] zakotvena. Kdo je tou nejoptimálnější postavou? Porošenko. Takže volby neznamenají vůbec nic, potřebovali si přivést svého.

          …A že Porošenko vyhraje, bylo jasné hned. A proč třetí místo obsadil buzerant Ljaško? “Tse Evropa.” Ale Evropa už je “Conchita”, a oni stejně chtějí do Evropy. Ljaško je jim vnucen, je jim ukázáno: Ljaško bude! Kličko vypadl z úvahy. Co jsme si řekli? Pokud se budou konat volby, zvolený prezident bude průchozí figura. Průchozí figura. A kdo měl následovat kyjevskou partu (za předpokladu rozdělení Ukrajiny, nebo možná dokonce jednotné Ukrajiny)? Je to Kličko, o němž se mluví jako o starostovi Kyjeva. Porošenko teď nebude moci být populárním prezidentem, jehož legitimita bude uznána, protože potřebuje [vyřešit] otázky přechodného [období]: potřebuje teď nějak vyřešit otázku s jihovýchodem… A jak teď vyřešit [tuto] otázku? Je to jenom válka. Nemá žádnou legitimitu, protože ho nevolila celá země. Navíc v celé zemi proběhly volby s nepředstavitelnými porušeními. Koneckonců, co by se mělo vzít na vědomí? A kolik lidí na jihovýchodě země chtělo hlasovat v lidových volbách, aby si zvolili prezidenta. Lidé nevyhodnotili, že tam došlo ke státnímu převratu, že se k moci dostala banda, že byly porušeny všechny zákony. A oni se chtěli podílet na volbě vůdce gangu pro sebe.”
          https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-26-maya-2014-g-o-tekushchem-momente

          Páči sa mi

  6. Valerija mam rad. Je to dobry Clovek.Zivot, alebo niekto, ho potrapil.
    Sice je to Gosudarov ” rabin”, no miluje svoju vlast.
    Nikto nie je 100% ny…Kazdy si naplnuje subjektivne ciele v ramci objektivnych udalosti.
    I ti zazmluvneni vojaci na fronte su tam pre peniaze a vyhody, az v druhom rade pre ochranu vlasti.
    Dolezity je balans medzi tym….
    Koresponduje to s pointou KSB.

    Páči sa mi

  7. Na otázku: “Durak ili vrag?”, som si po pozornom počúvaní, ale aj pozeraní odpovedala už dávnejšie. Obraz síce doteraz nie je úplne ostrý, ale pocit je jednoznačný. Zarazila ma však reakcia, žiaľ prevažne, zpoza Moravy. “On to tak nemyslel…, on nie je informovaný, ste príliš emotívny…, neberte to osobne… Akoby som počula ozvenu z minulých liet.

    Liked by 2 people

  8. Doležité je si uvedomiť, že VVPjakin analyzuje procesy z pohľadu globálnej politiky resp. z úrovne globálneho (nadštátneho) riadenia používajúc pritom tzv. procesné myslenie.
    Čiže:
    popisuje a analyzuje procesy tak ako prebiehajú z úrovne globálneho /nadštátneho/ riadenia a len niekedy “predbehne” vývoj a vysloví predikciu … a práve v tejto súvislosti ešte v prvom rozhovore s p. Buzkom hovoril o tom,
    že ak (keď) Rusko (ako jeden z dvoch subjektov globalizácie) obnoví svoju suverenitu (suverenizačný proces akceleruje práve teraz na poli ŠVO na Ukrajine) a stane sa plnohodnotným subjektom globálnej politiky, ktorý bude realizovať svoju koncepciu globalizácie “ruský svet”, projekt Intermarium sa nezrealizuje… (aj keď v danej situácie je zvolenie R.Fica výsledkom práve tejto politiky a to je to, čo konštatoval Pjakin)
    jednak preto, že vedľa seba nemožu existovať dva tak silné globalizačné subjekty a jednak preto (a to je osobitne doležité), že malé národy to bude ťahať smerom k Rusku, pretože Rusko ponúka príťažlivejší civilizačný model – ruský svet, kde všetky národy žijú v mieri, družbe a bratstve, kde sa dobre starajú o starých a vychovávajú mladých, kde je človek človeku друг, товарищ, брат.
    A nie stározávetné (biblické) : “Ty budeš vládnuť… a oni nad Tebou nebudú.”
    to isté sa už deje v súvislosti s národmi utlačovanej a kolonizovanej Afriky (dva samity Rusko-Afrika).
    Takže obviňovať Pjakina, ktorý pracuje a v podstate bojuje za “ruský svet” v zmysle uplatnenia ľudskej, sociálne spravodlivej koncepcie života pre VŠETKÝCH, je minimálne bezpredmetné.
    To, že sa predtým musí suverenizovať Rusko, je objektívna a nevyhnutná podmienka … čo, pravdaže, neznamená, že my ostatní (aj píslušníci malých národov) sa nemáme snažiť … v Rusku tiež podporuje Putina “len” národ (teda tá pracujúca vačšina, ktorá sa vzoprela diktátu parazitujúcej menšiny v globálnom aj regionálnom zmysle slova).

    Liked by 3 people

    • Z príspevkom súhlasím. Je to presne to, čo potrebujeme, pragmatický pohľad bez emócií. Tým emóciám a nie malým sa mnohí nevyhli a možno preto, odbočili od pohľadu globálnej úrovne riadenia systémov a prebiehajúcich procesov. Ja som napr, ten príklad so psami pochopila úplne inak ako niektorí prispievajúci, vobec nie dehonestujúco. Tak, ako ho v kontexte pán Pjakin použil.

      Páči sa mi

      • Vesna a Katja dovoľte otázku. Ak súhlasíte, že riadenie je proces informačný. A ak súhlasíte, že vytváranie videí je informačný proces.
        A ak sa zhodneme, že tento proces začal v kľúčovým časovom období pre zmenu pre Slovensko. A ak sa zhodneme, že tento proces vyšiel z Prahy a nebol riadený Slovenskom.
        Potiaľto fakty.
        Tak ak sa pozriete na tieto fakty vo svetle obsahu tejto informačnej kampane, kde sa cez “autoritu” analytika následne snaží riadiť proces v inom štáte práve dávaním mätúcich informácií na 2 priorite, teda faktologicko-chronologickej, potom je to jav, ktorý je nebezpečný pre tu krajinu…

        Dôvod? Autoritu analytika začnú preberať ďalší. A ak sa takého niečoho chytí aj väčšia skupina ľudí, dopadne to asi takto:

        – Ukrajina bola vždy našim susedom. O Podkarpatskej Rusi pomlčím, čia bola a je. Lebo ta je hlavne ľudí tam žijúcich.
        – Ukrajina mala obrovský priemysel, hovorilo sa tam Rusky s prízvukom, kde sa g menilo na h.
        – Mala tam skvelú akadémiu vied, s ktorou Neumyvakin toľko spolupracoval na skvelých projektoch

        Potom prišla faktologicko-chronologická vojna na 2 priorite. A stačilo 25 rokov a z krásnej obilnice sa stalo miesto, kde slovo Rus je nadávka. Kde za ruštinu ľudí bili. Kde nenávidel brat brata…

        Preto dámy sa zamyslite ešte raz, čo sa tu začalo diať s týmto analytikom z Ruska, ktorý analyzuje niečo, čomu nerozumie, alebo rozumie až moc dobre.
        Výsledkom je zmes lží a polopravdy vo faktologickej rovine, ktorá pôsobí na podvedomie čitateľa/diváka.

        A ide hlavne o nových ľudí, mladých, ktorí sa možno nadchnú ku téme ksb, no potom prave na nich je namierené takéto.riadenie…

        Liked by 1 person

  9. Pjakin sa vyjadruje len do tej miery, do akej rozumie dejinám. Dejiny strednej Európy (Slovenského Uhorska) boli v 19. storočí prelepené maďarskou nálepkou. Uhorsko – Slovenská zem bolo od nepamäti významným mocenským hráčom v Európe, preto po páde / zničení Tartarie (cca. začiatkom 19. storočia ) vznikla potreba rozbiť Uhorsko, čo sa aj Trianonom úspešne zavŕšilo. (Na rade je teraz Rusko.) O tomto však Pjakin zjavne nemá ani páru, ako ani väčšina Slovákov. A aby som len tak nerozprával, “podhodím” na zamyslenie výňatok z francúzskeho výkladového slovníka z rolu 1762. Tu pod pojmom HONGROIS nájdeme vysvetlenie: „Hongrois je jazyk, ktorým sa hovorí v Uhorsku. Pochádza z Tartarie, presnejšie povedané, je to dialekt sclavónskeho (rozumej slovenského) jazyka. Len na vysvetlenie, Hongrois boli Hungari, teda Uhri.
    Bez znalosti skutočných dejín nie je možné robiť žiadne vážne analýzy.

    Liked by 9 people

  10. Zdravím. Ja si skôr myslím, že to Pjakin vysvetlil veľmi solídne aj s ohľadom na kompetentnosť a gramotnosť štylizácie otázky, kedy musí sprostredkovane bez prípravy zhodnotiť obsahovú úroveň svojej odpovede, vzhľadom na predpokladanú úroveň chápania subjektu, ktorý má záujem o informáciu obsiahnutú v požadovanej analytickej odpovedi, aby tento subjekt a jeho psychika dokázala túto informáciu spracovať v požadovanej kvalite, blízkej skutočnosti, vzhľadom na všeobecný chod vecí a stav svojej morálky a etiky…
    Taktiež si nemyslím, že je toto celé úplne šťastná a takpovediac vďačná téma, vzhľadom na serióznosť tohto webu…

    Liked by 1 person

  11. Zdravia všetkým.
    Ďakujem za skvelý príspevok Jox.
    VV Piakyn už dávno nie je tým čím býval. Zlomovou udalosťou bola smrť jeho manželky. Jeho odpoveď bola nebola vyslovená v nevedomosti. Kým som ho ešte počúval vyjadril sa aj ku domnelej krivda Trianonu ktorú madaronske elity stále oplakávajú. Ak teda pozná okolností Trianonu , určite pozná aj súvislosti ktoré k tomu viedli.
    Navyše mnohé technologické prvenstvá ohľadom metarulgie a baníctva boli výsledkom prác práve obyvateľov Slovenska, ako príklad môžem uviesť prvý vnútro banský odstrel, prvý banský výťah a ďalšie. Keďže Pjakin je už momentálne korekčným nástrojom GP nie je zvláštne ak útočí na procesy nad ktoré nechce GP str

    Liked by 4 people

    • Dopĺňam. Písal som cez mobil a nechtiac som stlačil odoslať.
      Keďže Pjakin je už momentálne korekčným nástrojom GP, nie je čudné ak útočí na procesy ktoré sa vymkli spod kontroly GP. To bude jeho hlavný dôvod prečo rozpráva tie svoje osobné očakávania ohľadom Slovenska. Síce nás označil za malého psa. Lenže my sme skôr malý kamienok na strmom svahu. Nebolo to tak dávno keď to malé,”bezvýznamné” Slovensko tvrdo zasiahlo proces Islamského Kalifatu v Európe. Veď na základe Ficoveho NIE kôtam došlo k extrémnemu časovému sklzu ktorý prinútil aj GP pozmeniť jeho stratégiu. Preto si myslím že to povedal kôli bezpečnosti svojich najbližších.
      S pozdravom Peter.

      Liked by 6 people

      • V tomto “ Keďže Pjakin je už momentálne korekčným nástrojom GP…” je správne pokračovanie toto: “nie je čudné, ak bagatelizuje význam procesov na Slovensku.”
        Ak to bagatelizujem, tak odvraciam pozornosť. Slovenskú vládu treba nechať nerušene pracovať v neľahkom prostredí a čase.
        Nepriamo mi potvrdzuješ, čo mi minule doťuklo, no nie je ešte čas to ozvučovať.
        Indícia: GP a jeho vektor cieľov treba posudzovať v rámci článkov “Hello, Adelle”, “Odpoveď Adelle”, nie v starej KSB paradigme.

        Liked by 5 people

  12. Pjakina (aj tohto posledného) som počúvala a s tým Slovenskom to naozaj prehnal. Už som sa voči tomu vyhranila v predošlom príspevku od Oracla. On by chcel potrestať slovákov za dodávanie zbraní na Ukroruinu… Bežní slováci s tým nemajú nič spoločné (on o tom asi nevie) zato naša podpindosnícka elita,ktorá tu “kraľovala”,zapredané médiá a “naša”
    p-rezidentka by mali byť určite potrestaní.
    A druhá vec (čisto môj osobný názor)… Pjakin síce kde čo povedal,či napísal,ale podstatné je to aký je človek a aká bola jeho kariéra,či aký mal politický život. Možno nemá rád slovákov,možno zažil nejaké životné traumy a zlé skúsenosti.
    Trošku som pátrala po internete a vysnorila som toto…

    Sociálna a politická osobnosť Valery Pjakin vyvoláva zmiešané recenzie svojimi vystúpeniami v programe „Otázka-Odpoveď“. Nie každý súhlasí s jeho teóriou Conceptual Technology Foundation. Mnohí používatelia internetu však pravidelne sledujú a počúvajú programy s účasťou politika.

    Životopis
    Valery Pjakin sa narodil na jarný deň 7. mája 1963 v dedine Lugovskoye na území Altaj. V rodnej dedine chlapec vyštudoval strednú školu. V roku 1989 získal vysokoškolský diplom. Vyštudoval Barnaulskú štátnu pedagogickú fakultu cudzích jazykov. Na internete nie sú žiadne ďalšie informácie o detstve a mladosti spoločensko-politickej osobnosti.

    Kariéra
    Pjakin stál pri zrode LDPR, založenej v roku 1990 v ZSSR. Valery bol zodpovedný za koncepciu verejnej bezpečnosti v strane. Obdobie 1991-1996 – pôsobil ako podpredseda altajskej pobočky LDPR. V polovici 90. rokov však Pjakina a jeho podobne zmýšľajúcich ľudí vylúčili zo strany z iniciatívy samotného Žirinovského. V roku 1997 bol Pyakin aktívnym členom tímu, ktorý vytvoril NDKB vo svojej vlasti, na území Altaj. Zastával funkciu predsedu Altajskej NDKB a bol členom súčasného prezídia Ústrednej rady. Rok 2000 sa niesol v znamení účasti na organizácii Koncepčnej strany „Jednota“. Politik zastával funkciu predsedu regionálnej pobočky Altaj do roku 2002. Od roku 2001 sa v biografii a kariére Valeryho Pjakina objavujú odkazy na redakčné aktivity. Nastúpil na pozíciu šéfredaktora oficiálnej stránky KPI, ako aj koncepčnej a analytickej tlačenej publikácie „Measure for Measure“. Ďalej, v rokoch 2004-2017 bola Pjakinova biografia úzko prepojená s organizáciou Foundation of Conceptual Technologies, ktorej hlavné sídlo sa nachádzalo v Petrohrade. Politik v týchto rokoch viedol zastupiteľský úrad v rodnom kraji. Od roku 2017 sa hlavné zastúpenie organizácie presťahovalo do Moskvy.

    Osobný život
    Valery Pjakin bol ženatý. Je šťastným otcom troch detí – syna a dvoch dcér. Ale v roku 2017 došlo v rodine k tragédii. Manželka zomrela pri nehode. Preto počnúc týmto časom otec vychováva deti sám. Musí sa vyrovnať s mnohými ťažkosťami. Veď v čase smrti manželky mala najmladšia dcérka len 7 mesiacov.
    V súčasnosti Valery Viktorovich Pjakin zastáva pozíciu vedúceho nadácie Conceptual Technologies Foundation. Medzi širokými masami ruského obyvateľstva je táto osoba známa ako populárny blogger. Epizódy otázok a odpovedí sledujú milióny používateľov na YouTube . Politik vo svojich prejavoch prístupnou formou dáva ľuďom podnety na zamyslenie, pričom sa snaží každého prinútiť, aby myslel sám za seba a nepočúval propagandu z televíznych obrazoviek.

    Liked by 1 person

        • Je to podstatný rozdíl. Poslechněte si to video ještě jednou.
          A není snad pravda, že Slovensko ( stejně jako ČR ) dodávalo na Ukrajinu zbraně, které zabíjí ruské lidi? Připadá Vám to v pořádku?

          Páči sa mi

          • Jano, šľapla ste na mínu. Mína má ľudí mrzačiť a tým, že sa iní o noch musia starať, zdržiava to celý útok.
            Skúsim vám pomôcť odtiaľ preč.

            Viete,.čo je zaujímavé? Nová vláda okamžite
            1. zastavila ďalšie kolo proti ruských sankcií
            2. zastavila vojenské dodávky na Ukrajinu (náboje, del. granáty atď) v hodnote 40 miliónov EUR, čo je cca 900 Miliónov CZK

            a prečo bolo toto možné? Ignorujete Joxov komentár s tým, ako k tomu došlo. Pretože naozaj nastalo SNP 2.0.A ľudia to zariadili sami…

            A nejaký analytik z Ruska, PO VŠETKÝCH HOREUVEDENYCH UDALOSTIACH, nie pred nimi, začne odpovedať na otázku o voľbách na Slovensku, že sú malé psy a veľké psy, malé psy len štekajú a sú bezvýznamné, významné je okultné centrum ČR (ako to súvisí z voľbami v SR?) a začal rozprávať o potrestaní Slovenska.

            A vy si Jano selektívne vyberiete, že veď Slovensko dodavalo zbrane..

            Slovensko po voľbách ako prvú vec zastavilo dodávku smrtiacich zbraní. A stoplo balík sankcií. Čo robí analytik z Ruska?
            Krásne to popísal v tomto komentári kolega Irkaruius

            Pjakin ako imitačno-provokačný projekt

            máte šancu z míny zostúpiť, rozhodnutie je na vás.

            Liked by 1 person

          • Tak teraz Vám ušla moja pointa… NIKDE som nenapísala,žeby som sa tešila zo zabíjania ľudí ! A už VÔBEC NIE z dodávania zbraní ! 😱 Napísala som o treste. Žeby sme mali byť potrestaní,nie však bežní ľudia. A v akom časovom horizonte, tak to je už jedno. Podstatou je trest. Rusko to samozrejme malo urobiť na začiatku,ale vieme ako to tam majú (samozrejme i u nás je to rovnaké) podpindosníci sú všade.

            Páči sa mi

    • Asi jste neposlouchala dobře. Pjakin mluvil o tom, že bylo třeba Slovensko potrestat hned na začátku, což by odradilo ostatní země od dodávek zbraní, a ten trest by Slovensko ani nepocítilo.

      Páči sa mi

  13. A ešte jedna vec,ktorú som postrehla (možno sa mýlim)…
    “V polovici 90. rokov však Pjakina a jeho podobne zmýšľajúcich ľudí vylúčili zo strany z iniciatívy samotného Žirinovského.” – liberálnodemokratická strana ??? 😮
    PREČO ho vyhodili zo strany a navyše spolupracoval so Žirinovským. A Žirinovský bol tiež pekné “kvítko”…

    Žirinovskij tvrdí, že v lete 2013 prešiel na vegetariánsku stravu. V novembri toho istého roku oznámil, že členovia LDPR postupne prejdú na vegetariánske jedlo, pretože mäso je veľmi nezdravé.
    Navrhuje legalizovať polygamiu v celej krajine, a to aj pre nemoslimskú populáciu, ako prostriedok riešenia demografickej krízy, ako aj manželstva osôb rovnakého pohlavia.
    Vyjadril presvedčenie, že zákon o manželstve osôb rovnakého pohlavia sa jedného dňa v Rusku prijme. Na adresu homosexuality povedal: „V každej krajine na svete to bolo historické. Je to súčasťou biologickej podstaty človeka. To nie je kultúra, to nie je choroba. To je nemožnosť harmónie sexuálnych vzťahov medzi mužom a ženou, a príroda dáva cestu von.“ Politik zároveň poznamenal, že legislatívne pokusy o zákaz homosexuálnej propagandy majú opačný účinok.
    …navrhol popremýšľať o novej funkcii vo vláde – „minister propagandy“.

    Liked by 1 person

    • Vedela som, že toto rozprúdi diskusiu …. môžem len povedať, že ako hovorí Pjakin… nemusíme tomu veriť, ale máme hľadať odpoveď sami… a tak to je so mnou… hľadaj odpoveď… v našej historii…

      Liked by 1 person

  14. Klobúk dole Joxi, odvážil si sa na tenký ľad. Teraz môj krátky koment, ktorý je len mojim osobným názorom.
    ˇVcelku faux-paux s tými psami, to fakt nemusel. Pritom dobre vie že v SR a CR ma pomerne silnú komunitu priaznivcov. A asi už zabudol ako mu posielali aj peniaze keď bol psychicky zroneny a finančne na dne aby mu pomohli pozviechať sa. Ja som na ňomm frčal v rokoch prvej bitky o Donbass ale po tom čo sa takmer vo všetkom zásadnom nakoniec mýlil /uznanie Krymu západom, Novorosia ako nástupca Ukrajiny a vzorova šablóna a zárodok budúcej ukrajiny … som to vzdal … Myslím že na špičkového analytika silno neodhadol a nedocenil reálnu situáciu predovšetkým na strane krajiny a západu.

    Liked by 5 people

  15. Milí vzácní a ctění bratři Slováci,
    já i mnoho z nás se zatajeným dechem sledujeme a spoluprožíváme Vaše probouzení, odpor, informačně řídící vzrůst i individuální odvahu novodobých rytířů v době covid-tyranie (u vás mnohem brutálnější) i válečného štvání (u nás podobné). Ještě více sledujeme s přející závistí skutečnou změnu posledních týdnů a navíc bez násilí! Jste nám příkladem i nadějí.

    No a “velký” Pjakin si nevšiml, však on si všimne…

    A ano, z pohledu zvenčí působilo/působí Naďovsko/Fialovské štěkání na medvěda v souladu s tím přirovnáním. Pokud kdokoli označí za malého vzteklého psa vnější politiku ČR za současného vedení, nebude to urážka mne, národa ani země, vždyť mnozí z nás máme zevnitř mnohem ostřejší hodnoceni současných podpantofelníků “močálu”.

    Když sledujeme “vyčíňanie” globálního bahniště beze cti k lidskému životu zvláště po dosazení chlípného starce do Bílého domu a rozpoutávání válek, kde se dá, působí až zázračně, že vůdci jako Trump, Orbán, Fico aj. nebyli umlčeni natrvalo. Jinak než mocnou ochranou to vysvetlit nelze. Nijak to nesnižuje jejich osobní integritu a odvahu, neb žadnou ochranou uprostřed války si nikdo nemůže být 100% jistý.

    VVP je dlouhodobě afektovaný, tak proč v reakci tuto jeho “slabost” napodobovat?
    Hlupák nebo nepřítel, pravdu nic jiného? Co prostě člověk … omylný a nedokonalý?
    Copak jsme se během covidového globálního tříbení informací a názorů nenaučili na všechny i důvěryhodné zdroje hledět opatrně a kriticky?
    Kolik pravdivých skutečností odhalilo qanon, ale zároveň z jeho okolí vyšlo nespočet nenaplněných proroctví a fantaskních snů.
    Aj vážený Ori se netrefil v některých časových rámcích předpovědí.
    Já osobně nečekal tak dlouhou setrvačnost moci bažiny a odkládání finančního krachu.
    I clif_high ho myslím už očekával.
    Řízení je korigováno a člověk pokorný omyly vidí a vize koriguje také, pokud nechce zůstat stát opodál.
    Osobně se mi líbí rčení důvěřovat “with a grain of salt in the eye” tedy se zrnkem soli v oku. A to platí i pro takové inspirátory jako jste tu. Zadní vrátka v morálních postojích jsou bezpáteřní, ale u vědomostí jsou pochybnosti či “karanténa” na místě.

    Spory o to “pravé” následnictví VP je vnitroruský problém, nechme to na nich a nepleťme se jim do toho. Původní kolektiv je ojedinělým historickým výtryskem vědmácké moudrosti (možná staro-hyperborejské) uprostřed zaprodané a ideologické nomenklatury z čehosi podobného jako byl “náš” prognostický ústav, prostě “zázrak”. Sehráli historickou neopakovatelnou úlohu a jimi inspirovaných větví v nových generacích je mnoho třeba i tato stránka, ovlivnění politici… a je to dobře.
    Máloco popisuje technologie bezstrukturního řízení tak jako scifi romány Nadace a Duna (knihy, filmy jen pro oddych), přestože autoři nemohli číst ani Mrtvou vodu.
    A budeme snad potomkům vědmáků (do toho slova se vejdou žreci i znachaři, blízko je staré slovo mudrc či sanskrtské rishi) nebo dokonce HNŘ bránit v nových formách sdělení a vychovávání jiných výhonků moudrosti?

    Skládejme dál podrobnější mozajku vědomostí ze všech stran, aniž bychom někoho stavěli do pozice neomylného gurua.

    Omluvte mnoho slov…

    S hlubokou úctou,
    Váš spolu-hledající

    Liked by 5 people

    • no a tu je jadro pudla, čo popisujete kolega. tohto analytika z Ruska, ktorý nebol v tíme VP SSSR a napriek tomu sa práve po smrti Vladimíra Zaznobina snažil hneď dostať ku značke VPSSSR a urobil niekoľko rokov trvajúci informačný útok na zvyšok tímu VP. vysledkom takéhoto stavu je zvyčajne obmedzenie pôsobnosti bezštrukturneho riadenia subjektu VPSSSR a straty, či spomalenia riadiaceho manévra objektu C subjektom VVP/FCT Altai.
      to mohlo v kritickej miere brzdiť nízkofrekvenčne procesy v Rusku.
      a teraz sa stalo čo na Slovensku? Súborný manévre súvisiacich aj nesúvisiace priamo subjektov ZP spoločného Slovenského egregoru najskôr hrozilo (prvé Buzkove OO pre ČSR komunitu) a následne už reálne bolo vytvorené súborom veľkého množstva nesúvisiace malých, resp. slabých manévrov synchronicita a vzniknutá amplitúta, ktorá spoločnou rezonanciou vytvorila silný manéver bez zničenia objektu riadenia a tento neporušene začala viesť do nového rovnovážneho stavu s, pre okolité supersystémy ťažko uchopiteľnym vektorov cieľov.
      Výsledkom bola podľa môjho názoru aj matricno-egregorialna odozva.

      No ňu nenechala čakať odozva matrično-egregorialna z druhej strany.
      Kolegovi Buzkovi, Irene a ďalším Pražákom (nie Čechom, myslím naozaj vás kolegovia z Prahy) vrelo odporúčam brániť ČR voči ďalšiemu postupu tam, kam vás manekín z masarykovskými fúzmi vedie, po boku s fialovým profesorom, ktorí obaja okrem otvorenia Benešovych dekrétov, momentálne makajú podľa info z tlače, čo dostávame na Slovensko, na zatváranie za názor. Poznáme. zo Slovenska.
      A kolegovia z Prahy, prestaňte biť do Slovenska.
      Ako tu masala a ďalší kolegovia, potrebujú skôr zosúladiť, nie pozerať tieto veci o Slovensku.
      Pretože ak chcete používať značku VP CSR a robiť OO pre CSR komunitu, zasa tp dopadne ako vždy…. Nebude to rovný s rovným…

      Liked by 4 people

      • Prečo asi je Slovensko bité dookola a marginalizované pri akejkoľvek snahe nielen o samostatnosť , ale akúkoľvek snahu o suverenizáciu? Viď rad záhadne zomrelých národných dejateľov za dlhé obdobie. Akú rolu v tom hralo globálne zákulisie? Ako je možné, že na území Ruska sú obyvatelia s DNA stredoeurópskeho typu? Kto sme ak ti žijeme na jednom mieste minimálne 7000 rokov?
        Niekedy si robím srandu, že obyvatelia Slovenska majú v krvi viacej “midichlorianov” , čo je mýtická zložka krvi Jediov…:-)). A ani nevedia načo im to je..

        Liked by 1 person

        • Ako čítam túto diskusiu plnú dobrých otázok ,odkial sa berie táto “pýcha a predsudok”voči nám,teraz napíšem iečo,čo ma bude možno mrzieť,ale napadlo ma to. Pjakin nás nemá rád,lebo na nás žiarli. A možno len na Fica :).

          Liked by 2 people

        • Slovensko je bite, ale zaroven chranene. Prezili sme Turkov, Habsburgov, C&K, CSR, SR, CSR, CSSR, CSFR, SR, SR-EU a prezijeme aj dalej. Sme Bohom chraneni na cas, kedy budeme plnit nasu historicku ulohu vo vyvoji celeho ludstva. Tu ulohu musime prijat a verim ze aj splnit. Som toho nazoru, ze jej cas nastava. Drzme si klobuky.

          Liked by 2 people

  16. 1. Pjakin = kňazská košeľa = hierarchia, sľúbil niekomu poslušnosť, a môže konať odtiaľ – potiaľ. Kedysi som čítal preklady, ruštinu som sa však takýmto spôsobom nenaučil.
    2. Slovensko ako pes, na to by som sa neurazil. Od detstva mám obraz Slovenska ako psa, kde na východe je jeho hlava – ospravedlňujem sa, ale je to môj obraz. Kedysi tu bola ešte Podkarpatská Rus, a bohužiaľ tá nám chýba. Zostalo jej najviac znakov pôvodnej bukvice zo staroslovienčiny. S týmto poznaním by sme boli podstatne ďalej, a veľká, preveľká škoda. Len niekto toto vedel, tak nás vedomostne odzbrojil. Veď pravoslávne obrazy nevedia čítať ani napr. bulhari.
    3. Či sme Slováci alebo Rusi? To je na dlhú diskusiu. Existuje poľská legenda o bratoch Lech (t.z. Poliak), Čech a Rus, ktorí sa vybrali hľadať nové územia: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cech,_Lech_a_Rus
    V Poľsku existujú 3 kopčeky s týmito názvami: https://sk.mapy.cz/zakladni?l=0&x=16.3534694&y=50.4292793&z=13
    Koľko bolo názvov na starých mapách napr. Uhorská Rus, Podkarpatská Rus, Karpatská Rus, Rusovce, atď?
    4. Bratislava ako korunovačné mesto. Koľko kostolov na svete je s korunou namiesto kríža? Bratislava skrýva svoje tajomstvá, bola centrom, a teraz je položená na 2 hraniciach…
    5. Čítam knižku od Jaroslava Dušeka První dotek, kde rozoberá problém jedinečnosti každého z nás, a jeho jedinečného prínosu pre ostatných. Bohužiaľ tejto jedinečnosti sa venuje iba kriminalistika (dokazovanie DNK). Škoda, kde sú tie 3 sudičky?
    Vďaka Jox za fantastický článok, a Oraclovi info, že ten medzigalaktický štandard je v každom z nás, len ho musime správne použiť.

    Liked by 3 people

  17. Niektoré “neodvolateľné tvrdenia” VVP vyvolávajú u mňa viac otázok, a či si to, čo tvrdí, naozaj myslí.
    Môj otáznik k Československu : Československo – znamená Praha. Praha je okultným a ezoterickým centrom globálneho prediktora / hierofantov už veľmi dávno. (Niektoré z kníh, ktoré obsahujú poznanie hierofantov sú ukryté v Prahe ). Praha bude riadená z Číny (dá sa predpokladať, že hierofanti sa svojho poznania len tak nevzdajú) eurázijským krídlom GP. To znamená, že ČR zrejme nebude súčasťou ruských národných záujmov.

    Páči sa mi

    • Atevi a je to naozaj tak? Je to pravda alebo je to ďalšia z fabulácii analytika z Ruska? Lebo.ked ss nieco takto ozvucuje, je to pozvánka pre všetkých. A keď je vedomosť, že je poklad, tam už poklad dávno nie je…

      Liked by 1 person

      • S tým, čo so napísala spomínaný analytik z Ruska nemá nič spoločné. Chcela som napísať viac o rozporoch v jeho neodvolateľných tvrdeniach. Odpoviem Ti teraz takto: V Atlantíde bolo 44 hierofantov. 22 sa stalo stúpencami Satana (preto koniec Atlantídy) a po odchode z Egypta riadia svet. A tí zvyšní 22, ktorí zostali verní bohu a majú rovnaké vedomosti – tí sa zrejme nestratili a vyvažujú rozhodnutia tých prvých.

        Liked by 1 person

  18. Vysoko oceňujem Joxa, že sa k Pjakinovi a Pražským súvislostiam vyjadruje takto otvorene. Na doplnenie názorov na Pjakina odporúčam prečítať “М.В. Величко о нравственной деградации В.В. Пякина”…

    “… Пякин действительно человек талантливый. Если не принимать во внимание это самое нутро. Но вот оно, как это всегда и случается, всё же, наконец, проявилось в полной мере с достаточно неприятными и неприглядными последствиями. Пякин скатился до уровня „лжеца, клеветника, сплетника и пустобрёха” – именно так его публично охарактеризовал представитель ВП СССР Величко… ”

    https://ss69100.livejournal.com/5472784.html

    Liked by 1 person

  19. dá sa podporiť fin. aj joxa? takto má znieť hrdý Slovák.. mimochodom vnímam Pjakina v priebehu času veľmi podobne až na to že ja som sa dokázal po rusky naučiť len chápať a nie rozprávať..

    Páči sa mi

    • Vďaka. Joxa najlepšie podporí tým, že začneš so znalosťami nadobudnutých časom a diskusiou formovať informačné pole pre blaho Slovenska jeho národa a menšín, žijúcich tu spoločne v mieri.
      A vďaka za milé slová. K tej ruštine, ak nájdeš partnera, s ktorým budeš donútený aj hovoriť, ja mám takého v práci, on po slovensky, ja po rusky a vzájomne sa dopĺňame a ide to…

      Páči sa mi

  20. Vysoko oceňujem Joxa za jeho tvrdý postoj k Pjakinovi a „niektorým pražským kolegom“. V archíve mám viacej kritických postojov k práci V.V. Pjakina – aj zo Slovenska. Na opodstatnenosť Joxových postojov odporúčam: „М.В. Величко о нравственной деградации В.В. Пякина“ :

    https://ss69100.livejournal.com/5472784.html

    Stručný výber:

    Vnútro človeka sa skôr či neskôr prejaví bez ohľadu na to, ako veľmi sa to človek snaží skrývať. Hoci aj v tých najušľachtilejších skutkoch a snahách. Keď som sa pred 5-6 rokmi spýtal Michaila Viktoroviča, ako on a VP ZSSR hodnotili činnosť V.V. Pjakina, dostal som dosť zdržanlivú, ale vo všeobecnosti priaznivú odpoveď. Ako „nie je bez „červov“, ale talentovaný“. Pjakin je skutočne talentovaný človek. Ak neberiete do úvahy práve to jeho vnútro. Ale tak, ako sa to vždy stáva, napokon sa naplno prejavil s dosť nepríjemnými a nepeknými následkami. Pjakin klesol na úroveň „klamára, ohovárača, klebetníka a prázdneho táraja“ – takto ho verejne opísal predstaviteľ VP ZSSR Veličko. Ale pred niekoľkými rokmi dostal Valerij Viktorovič signál, tvrdý, veľmi tvrdý signál z Matrixu, keď sa stala tragická dopravná nehoda s členmi jeho rodiny. Dekódovanie udalosti nie je ťažké: čím viac príležitostí máte na ovplyvňovanie ľudí a zároveň viete, že Matrix nie je nečinný, tým tvrdšia bude odplata za nespravodlivé aktivity. Psychológovia si pravdepodobne všimli, že úzka spolupráca Pjakina so Žirinovským zanechala stopu na jeho psychike. A objavila sa latentná túžba stať sa vodcom bezmyšlienkového davu. Toto bol možno motor degradácie kedysi talentovaného analytika. A ak skôr autorita V.M. Zaznobina nedovolila vodcovi FKT vystupovať sólo, v posledných rokoch sa však tendencia vytvárať akúsi sektu začala viditeľne presadzovať aj v reálnych akciách. A zároveň sa objavuje pokles kvality analytiky. Koniec koncov, o čom Pjakin neustále hovorí, od problému k problému, zlomeným hlasom? Ak to nie je rúhanie sa VP ZSSR „po 18. júni“, potom určite existujú dlhodobé sentencie o tom, že niektorí vodcovia bieleho hnutia pozitívne hodnotili úspechy boľševikov pri posilňovaní Ruska, že globalisti vždy prekonajú „stranovikov“, že v Rusku sa chystá prevrat. Toto je chrbtica drvivej väčšiny výstupov Valeryho Viktoroviča. Výkony, ktoré majú každým rokom menšiu a menšiu hodnotu. Vo všeobecnosti bola Veličkova zdržanlivosť v tom čase týkajúca sa Pjakina úplne opodstatnená. A v tomto blogu sa za posledných niekoľko rokov občas objavili naše priateľské, kritické publikácie o Pjakinovej odchýlke, aby mu pomohli vyhnúť sa významným chybám. Žiaľ, nepomohlo…

    Nižšie sú komentáre od M.V.Velička pod videom V.V. Pjakina „Otázka a odpoveď“ z 8. februára 2021


    uvediem iba zo záveru:

    “U nás vo VP ZSSR niet pesimizmu.” Nikto nenavrhuje vytvorenie gangsterskej skupiny. Ale to nekonečné – nezáväzné – klebetenie o témach KOB medzi ovečkami KOB je únavné. Musíme sa naučiť samostatne vnímať život a samostatne chápať to, čo vnímame, osvojiť si vedomosti a pretaviť ich do zručností, aby sa Putin mal vo svojej tvorivej činnosti na koho spoľahnúť. Nemožno sa spoliehať na bľabotačov, ktorí nič nevedia a nedokážu v sociálnom manažmente nič robiť, len brýzgajú emóciami.“

    М.В. Величко

    Páči sa mi

  21. Řeč o hypotetickém potrestání Slovenska za dodávky zbraní zabíjející Rusy je podobně adekvátní, jako hypotetické potrestání Česka za to samé a navíc nahrazování pomníků hrdinů za vlasovské. Protože Rusko je ale konceptuálně někde jinde a dále než naše státy, k potrestání nedošlo. Přineslo by to zřejmě ty samé miny jako v 68 roce. Kdo ale místo pochopení a vytváření snahy o kooperaci a konsenzu zneužívá tuto otázku k vyvolávání konfrontace s následky konkurence, páchá podle mne nacionální diverzi s následným tříštěním národní jednoty! Následky jsou zjevné ve všech komentářích výše.

    Liked by 2 people

    • Moc hezky řečeno. Nechci se nikoho z diskutujících dotknout a respektuji názor druhých, ale popravdě řečeno jsem z toho tématu a většiny příspěvků docela dost překvapen.
      Takto šmahem odsoudit práci FKT Altai (a lidí, kteří v našem prostoru pomáhají šířit s vypjetím sil jeho myšlenky a práce)? A nechť se na mě nikdo nehněvá, ale z výše uvedené diskuze by se nacionalismus dal skutečně ždímat (berte to ale prosím čistě jako subjektivní názor jednoho zdejšího pravidelného čtenáře, který přesně tento typ konverzace nemá v oblibě).
      Jinak na závěr děkuji autorovi webu za jinak velmi podnětné články.

      Liked by 1 person

      • Nejde o nacionalizmus, ale o to, ako je prirovnanie ku psovi v našej kultúre ukotvené. Proste, hrklo vo mne, keď to Pjakin vyslovil. Tak to si vyprosím, aby sa moja vlasť prirovnávala k malému izbovému psíkovi. Tí, ktorí to obhajujú, hovoria, že Rusko z toho vyšlo ako veľký pes. Tak, či onak, v našej kultúre je prirovnanie ku psovi vnímané ako hanlivé a bolo to nevhodné. Tiež potrestanie za dodávku zbraní po voľbách, ktoré ukázali, že Slováci nie sú nepriateľsky naladení proti Rusom. A tiež hodnotenie volieb, akože výsledok bol umožnený zhora. No aký význam má potom boj miestneho významu, tak si sadnime do krčmy nalejme si a všetko sa nejako samo usporiada aj bez nás (takú charakteristiku vystavil onehdy nebohý Chelemendik). Čo je potom iskra, ktorá môže zapáliť veľký oheň, čo je kameň, ktorý pohne svah?
        Mne pri Pjakinovi nesedí určitá povýšenosť s akou hovorí napríklad o “ruskom ostrove Mancmaj (ostrov Hokkaidó), Anatolijskom federálnom okruhu (Turecko), pobaltských vymirátoch (akoby Rusko nemalo demografické problémy). Tiež mi z jeho slov vyplýva, že nerozlišuje Uhorsko a Maďarsko, ale chápe to pod jedným pojmom Vengria so všetkými dôsledkami, ktoré z toho vyplývajú. Pokiaľ sa tvári, že vie, ako vzniklo Luxembursko a podobné malé štátiky, tak by mal vedieť ako sa rozdelilo územie Uhorska po bitke pri Moháči, kto ostal a kto sa dostal na x generácií pod Osmanskú okupáciu a čo z toho vyplynulo.
        Nechcem ho tu len kritizovať, bol pre mňa vstupom do KSB, sledoval som každé vydanie O-O, teraz akosi menej, lebo ma nejako nebavilo počúvať tiráže o vlajkách a neustálej hrozbe prevratu v Rusku. Pjakina si vážim, ako talentovaného analytika, preoseje spústu informácií. Tu som napísal, čo ma vyrušilo v poslednom videu a čo mi nesedí na jeho niekedy až moc expresívnom prejave.

        Liked by 2 people

        • Ano, s tím bych určitě také souhlasil. Ne vše, co VVP prezentuje je bezchybné. V někom jistě jeho příměry mohou rezonovat více, v někom méně. Nicméně i on přece neustále vybízí ať si lidé vytváří svůj vlastní názor a studují sami. To co prezentuje jsou přece především jeho vlastní názory/závěry (stejně jako tyto v diskuzi), s těmi lze souhlasit i nesouhlasit.
          Nazývat ale jeho dlouholetou práci (a vlastně všech, co se na ni podílí) provokačně-imitační činností? Co pozitivního z takových soudů může kromě dalšího rozkolu a osočování vzejít?
          Kdo mimo Rusko vydává takové množství publikací, dělá pravidelné pořady, nutí svou prací posluchače ke studiu a přemýšlení?
          Z mého pohledu se vždy lepší z rozvahou a trochou pokory brzdit emoce a neuchylovat se k černobílému vnímání. Nakonec každý přece nese také svůj osobní díl viny na tom, jak ten svět/společnost dneska vypadá a kam směřuje.

          Liked by 1 person

          • Kolego. Odporúčam jedno. Prečítajte si môj článok časť 1 o tom, čo sa stalo v Rusku po smrti Zaznobina, čoby tváre VPSSSR. Už 6 rokov robí jasne kroky voči KSB a tímu VP SSSR, ktorého členom nikdy nebol

            Liked by 1 person

  22. Spätné upozornenie: O činnosti Fondu konceptuálnych technologií “Altaj” po smrti V.M.Zaznobina | Blog o verejnom živote a problémoch Slovenska

  23. Spätné upozornenie: O činnosti Fondu konceptuálnych technologií “Altaj” po smrti V.M.Zaznobina 2 časť | Blog o verejnom živote a problémoch Slovenska

  24. Spätné upozornenie: Malý a veľký pes, medzinárodné právo a Podkarpatská Rus | Blog o verejnom živote a problémoch Slovenska

Pridaj komentár