Otázky a odpovede č. 154

Do uzávierky, ktorá bola v nedeľu 22.01.2022 som dostal dosť otázok. Tieto otázky sú tak z mojich Patreon-stránok, ako aj z môjho blogu. Odpovede budú vždy uverejňované 1. nasledujúceho mesiaca, pre február je to streda. Predtým než začnem, potrebujeme rozobrať jednu vec:

Publikačný poriadok

Napriek tomu, čo som napísal, nebudem ho meniť a mám k tomu tri dôvody:

  • Syndróm vyhorenia, toto mi hrozilo v minulosti a takmer som sa kvôli tomu vzdal blogu.

  • Rýchlosť akou sa veci dejú a menia, t.j. v priebehu týždňa sa toho deje viac, než predtým za rok, a preto sa zameriavam skôr na všeobecný chod vecí.

  • Karma, lebo takto by som pestoval závislosť čitateľov na sebe cez vytváranie dojmu nespochybniteľnej autority (čo v tejto komunite je zlý nápad), a tým pádom by som bral na seba zodpovednosť aj za nich a toto nie je mojim cieľom, lebo opak je mojim cieľom.

Otázky a Odpovede

Posol mieru 17 sa pýtal:

Ahoj Ori , určite si už počul o hnutí Q-anon ,aký máš názor na to hnutie resp. Myslíš že v pozadí operuje ozaj nejaká vojenská frakcia ktorá bojuje s Anglo.americkym močiarom alebo je to len psyop rozprávka pre udržanie ľudí v kľude ? Ďakujem za odpoveď prajem všetko dobré

Najskôr ďakujem za prianie. A k otázke – existuje Q a existuje hnutie anon, ktoré analyzuje vyhlásenia Q (ako to iana napísala). A teraz je Q bod v americkom vojnovom manuáli (vydané v 2015 a aktualizované v 2016 – rok, keď zvolili Trumpa a začala aktívna časť tejto vojenskej operácie), kde sú uvedené nariadenia a príkazy, ktoré nespadajú pod predošlé body. Inými slovami, Q je operácia niektorej zložky amerických ozbrojených síl. Otázka je, že ktorých a na koho sa cieli. Vzhľadom na to, že je to psychologická operácia, tak ide o niektorú rozviedku ozbrojených síl, podľa všetkého je to námorná rozviedka (najstaršia v USA, ktorá pôvodne vznikla preto, aby nikto nekrátil dane a tarify). Čo sa týka tej otázky, na koho je to zamerané, tak odpoveď je relatívne jednoduchá, lebo vieme, na koho zameraná nie je, t.j. nie je zameraná na prebudených resp. „konšpiračných teoretikov“, ktorí majú aspoň trochu duchaprítomnosti, aby si spätne veci preverovali a nehltali bez rozmyslu to, čo sa im servíruje. Takže je to zamerané na spáčov/ovce/“normálnych“ pre ktorých sa odhaľuje zločinnosť systému a zločiny anglo-amerického močiara s centrálou v Londýne a jeho okultného vedenia. Inými slovami, stojí za tým globálne zákulisie (GP), ktoré sa takto zbavuje močiara.

Palušo sa pýtal:

Zdravím ťa Oracle,

na internete som narazil na stránku Slovenského Podielového Družstva ROD. Je to zaujímavý odvážny až rozprávkový projekt. Čo si o tom myslíš? Je to, to nové čo nás čaká v budúcnosti?

Zdravím ťa aj ja, a myslím si, že si si aj zodpovedal vlastnú otázku, lebo je to rozprávkový projekt a aj keď to znie veľmi dobre, tak to nie je pravda, t.j. daj od toho ruky preč, je to podľa všetkého pyramídová hra/Ponziho schéma.

jozef orech sa pýtal:

Čo je dýchanie? Čo o ňom vieme a čo reprezentuje.

Prečo sa pýtam takú blbú otázku? V poslednom čase som zistil o ňom viacero zaujímavosti:

1.) s dychom pracujú breathariani, podľa ich slov akoby dýchali tekutinu

2.) Wim Hof pracuje s dychom

3.) vraj sa pomocou dychových cvičení, dychu viete dostať do stavu ako keby ste užili drogy – že budete “lietať po Galaxii”

Nie je to blbá otázka, zaujala ťa právom a pravdepodobne je za touto fascináciou aj niečo hlbšie a osobné. Čo sa týka tvojej úvodnej otázky, tak o biologickej funkcii dýchania bolo toho napísaného dosť a niektoré dychové cvičenia (ako si to napísal) sa zameriavajú na tento aspekt, ale ja sa chcem zamerať na duchovný aspekt dýchania. Ide totiž o to, že cez dýchanie sa nielen napájame na okolie a lokálne polia (atmosféra miesta – v jazykoch neexistuje náhoda), ale je to aj iný spôsob napojenia sa na Zdroj (slovo inšpirácia-vdych).

jozef orech sa pýtal:

Mam ešte druhú otázku:

Na Instatnom Grame som narazil na video kde žena vysvetľovala, že anglicky jazyk je okultny jazyk a je plný čar… Jediné čo som si zapamätal je že pozdrav HELLO (ahoj) od zadu znamená O HELL (o peklo)

Viete niekto niečo viacej o tomto?

Diky

Asi viem, ktoré video myslíš a tá pani je dosť blízko pravde, lebo napríklad čarovanie a hláskovanie v angličtine má rovnaký koreň slova, státie pod niekoho vlajkou a porozumenie má podobný pôvod atď. Lenže nebolo povedané to „B“ a ani to vtedy nemohla povedať, lebo nebol na to priestor. Ide totiž o to, že stará angličtina (príbuzná západnej fríštine) bola obeťou systematického útoku práve od predchodcov anglo-amerického močiara a jeho okultného vedenia, lebo oni potrebovali nejednoznačný jazyk, kde klam a pravda božia sa ťažko rozlišuje, a tým pádom mätie poslucháča a zároveň kryje bludára a luhára.

Tarch sa pýtal:

Zdravím Ori. Z událostí kolem Kosova mám čím dál větší pocit, že se v Evropě připravuje otevření druhé fronty a pro Rusko by bylo dosti obtížné Srbům pomoci. Kéž bych se pletl. Podle srbského ministra zahraničí Dačiče jsou Bruselské dohody mezi Bělehradem a Prištinou asi tak kvalitní jako dohody z Minska o Ukrajině.

Jak to vidíš, děkuji.

V Kosove sa bude upratovať vo veľkom a na to sa pripravuje, lebo je to centrum pre pašovanie drôg, orgánov, žien, detí a ilegálnych aktivít, a na to už polícia nestačí, na to treba armádu. Otázka je len, že kedy.

Neo sa pýtal:

Zdravim Ta, Oracle, skromne poprosim o Tvoj nazor, resp. odpovede na zopar mojich otazok.

Podla aktualnych informacii sa chysta v Rusku mobilizacia az 2 milionovej armady (uz o tom pisal aj mainstream). Za akym ucelom sa chysta taka obrovska vojenska sila? Teoreticky by mohlo ist o uplne obsadenie UKR ruskou armadou, ale skor ma napadlo, ci sa nechysta uz davnejsie spominana denacifikacia Europy, t.j. ci sa tato armada neplanuje zastavit az niekde na zapadnych hraniciach Francuzska.

Takisto su indicie, ze mociar sa v buducom roku pokusi rozputat dalsi plandemiu so vsetkym co k tomu patri a mam dojem, ze tato denacifikacna operacia je jediny sposob ako to zastavit.

Ako, prosim Ta, do tohto diania zapadaju aktualne prebiehajuce procesy v SSA (Elon, Bidenove tajne dokumenty + Hillarin server, Hunterov NB, Kevin McCarthy, Fauci atd.), prip. v EU (vysetrovanie korupcie v EU parlamente, Pfizer, Orban, atd.)

Vopred dakujem za odpovede, budem rad aj ked zodpovies len tu cast o RU armade.

Vsetko dobre prajem

Zdravím aj ja teba a ďakujem. Takže k prvej otázke poviem len toľko, že nejde len o Ukrajinu a zabratie jej časti, ale aj vyslanie signálu močiaru a jeho nástroju NATO o tom, že ak chcú horúcu vojnu, tak ju dostanú (močiar sa rozhodol poslať americké tanky s muníciou z ochudobneným uránom a Rusi povedali, že ak to urobia, tak je to priznanie sa k vojenským zločinom a tak aj s korporáciou USA naložia).

Odpoveď na tvoju druhú otázku je, že ďalší pandemický cirkus je pasé, lebo dovtedy len tomu, kto žije takpovediac pod kameňom a kto ignoruje nepríjemné správy nedôjde, že kto a čo je za týmto.

Odpoveď na tvoju poslednú otázku je to, že sa chystá veľká čistka, ale predtým treba prebudiť veľkú časť spiaceho davu, aby boli na strane armády a aby sa takto predišlo zbytočným stratám na životoch.

Andreikoh sa pýtal:

OTAZKA

ahoj Ori, preco si myslis, ze nejaka cast GP precitla? ako si dosiel k tomuto zaveru?

osobne si myslim, ze GP nikdy neprecitlo a nikdy neprecitne, z principu. to, ze docasne pomahaju je sposobene situaciou. okamzite ako sa situacia zastabilizuje budu pokracovat vo svojom doterajsom plane. to v podstate aj stale robia, sice pomahaju Rusku posilnit aby nedoslo ku globalnej katastrofe, ale nie zas prilis, aby Rusko nebolo prilis suverenne a silne, aby ho neskor mali dost sil dorazit.

dakujem

ak som polozil otazku po termine ospravedlnujem sa

Andrei

Zdravím, začnem tak trochu zoširoka, jadrom GP sú potomkovia a dediči atlantických a egyptských žrecov a sú to aj ľudia, ktorí robia aj chyby, a jednou z chýb bolo to, že sa spolčili s temnými silami a ich prisluhovačmi (močiar a jeho okultné vedenie). Každý ostatný žrečský klan vedel, ako sa takéto spolčenie skončí: tvrdým nárazom na realitu (ktovie čo ich zaslepilo a zablokovalo ich rozlíšenie). Konkrétne im to došlo asi pred 30 rokmi, že temné sily a ich prisluhovači im prerástli cez hlavu a temné sily sa chystajú žrecov odstaviť (svojich prisluhovačov dokážu opiť rohlíkom ilúzie moci).

Ďalšia vec je, že v praxi bolo dokázané, že všetky modely usporiadania spoločnosti, ktoré nie sú postavené na súbornosti (kooperácia a konsenzus) sú odsúdené na smrť (hlavne v prichádzajúcej ére) a teraz všetci budú riešiť resp. riešia aké kultúrne vzorce použiť pre dosiahnutie tohto cieľa. Dodávam, že do takého manévru, ktorý odpisuje močiar a jeho okultné vedenie, kde odstavuje temné sily, sa nedá spustiť bez toho, aby človek mal aspoň hmlistú predstavu ako to bude vyzerať po tom, lebo opak sa skončí katastrofou.

Tarch sa pýtal:

Ori, ke svojí otázce výše bych po výsledku 1. kola presidentských voleb v ČR měl ještě jednu. Volil jsem Babiše, vyhrál generál podle stejné šablony jako obvykle – v momentě kdy vyhrává nevyhovující kandidát a je spočítáno 60% hlasů se situace najednou tzv. dopočítáváním ve velkých městech prudce mění a “ten pravý” kandidát začne dotahovat a ejhle včera dokonce předběhnul o chloupek Andreje.

Osvědčený model z posledních parlamentních voleb a dvojí volby presidentské kdy proti Zemanovi stáli dva “praví”. Výsledek voleb fatálně rozděleného národa je žalostný, nicméně zaznamenal jsem kolem sebe dva zajímavé názory – a) Pavel byl záměrně infiltrován do NATO a jeho skutečná mise – práce na rozkladu NATO teprve začne stane-li se skutečně presidentem b)Pavel na poštovní známky a Babiš premiérem – co si o tom myslíš. Děkuji

Ja si myslím, že je to príprava na čistky aj v ČR, ktoré prebehnú globálne, takže tam dosadili „hlupáka“ alebo hlupáka , cez ktorého sa dá celá vec odpísať. Ide totiž o to, že ten „generál“ je výveska, pod ktorú postavili všetku špinu, ktorú sa dá nájsť v ČR a čiastočne aj na Slovensku, bohužiaľ to znamená, že vy Česi škaredo narazíte (asi tak, ako my). Otázka teraz je, či svoju rolu vábničky prijal vedome, alebo je užitočným idiotom v rukách tých chápavejších.

S pozdravom

Oracle 911

Výzva: prosím začnite čítať knihy o riadení spoločnosti (je to fuk s ktorými začnete), ktoré môžete zakúpiť aj u vydavateľstva Torden v nadchádzajúcom období znalosti v nich obsiahnuté budeme potrebovať všetci.

Príspevok na chod: Finančne môžete prispieť tu.

Poznámka: Diskusia je nižšie a je otvorená.

18 thoughts on “Otázky a odpovede č. 154

  1. ad: anglický jazyk je okultný jazyk

    vždy mi prekážalo ako je vytláčaný náš Dedo Mráz, americkým santa klausom. Neskôr som si uvedomil, že slovo SANTA je anagram úplne iného slova. Takže asi na tom okultnom jazyku niečo bude…

    ďakujem Orimu a prajem všetko dobré

    Liked by 4 people

    • Tam nehľadaj viacej ako je.
      Santa Claus je “skrátenina” od originálu
      Saint Nicolaus. Ak to hlceš a hovoríš rýchlo, dostaneš Santa (Ni)Claus.
      Takže je to náš Svätý Mikuláš :⁠-⁠).

      Páči sa mi

      • Doplním, že slová “santa” alebo “saint” vznikli skrátením z latinského “sanctus”, ktoré znamená “svätý”. V slovanskom jazyku z 9. storočia, ktorý teraz poznáme pod pracovným názvom “staroslovienčina”, sa to písalo “sventъ”, pričom to “en” bola nosovka a písala sa jedným písmenom, do latinky sa prepisuje ako “e” s chvostíkom dole śę. Poľština má nosovky doteraz – święty. Maďari toto slovo od našich predkov prevzali v podobe “szent”, čiže ešte s nosovkou.

        Páči sa mi

  2. K tej angličtie. Samozrejme že je to oklutný nejednoznačný jazyk, ktorým sa môže čarovať. Veď samotné slovo hláskovanie teda Spelling obsahuje koreň slova Spell … čo znamenńa nielen hĺaskovať ale znamená to aj kúzlo. Spell. Takže spelovanie = kúzlovanie. Od toho je odvodená aj gematria = hodnota slov vyjadrená číselne. English is twisted. Veď preto nie je jednoznačné ani napr. v textoch skladieb kde sa spieva napr I will adore you and love you…či spievajúci myslí druhú osobu opačného pohlavia alebo nejaké božstvo napr. Baala. You znamená ty ale znamená aj vy.
    Ideálny jazyk na prekrucaovanie významov.

    Liked by 3 people

  3. Veľká vďaka Ori. Nikdy som nebola schopná sa naučiť anglicky, doslova som citila odpormoji synovia, už dospelí, sa v skole anglicky učili. T0ak som sa chcela prinútiť, ze sa budem učiť s nimi. Ale vzdala som to. Nešlo to ten odpor prekonať. Vdaka za vysvetlenie. Dalo mi to odpoveď. Duša vie.

    Liked by 1 person

    • Som na tom rovnako, tiež som sa nedokázala naučiť anglicky, vždy mi tam vychádzali nemecké koncovky a tak som to tiež vzdala. Ale trochu odbočím od angličtiny a dám taký roztomilý príbeh. Do našej firmy dorazila skupina z Kazachstanu na stáž. Raz sa rokovalo u člena nášho predstavenstva, ktorý bol rakúšan a za roky čo bol na Slovensku sa naučil po slovensky dosť na to, že začal byť pre klebetiace skupinky nebezpečný, lebo už moc rozumel. V istom momente mal kazachstanerc problém porozumieť jednej odbornej časti matérie a tak sme my dvaja prešli na ruštinu. Rakúšan nás počúval a potom hovorí. To nie je slovenčina, ktoru hovoríte, čo je to za jazyk? Znie to ako symfónia. Bol prekvapený, keď sme mu povedali, že hovoríme rusky. Ruštinu dovtedy na živo nepočul, veľmi sa mu páčila ako znie. Bol dosť kultúrne založený človek. Dúfam, že nevadí, že som trochu odbočila.

      Liked by 4 people

    • 11mata11 Presne aj moja skúsenosť je takáto… 6 rokov som sa učila nemecky (v škole, aj súkromne,rok v kurze). Moja nemčinárka na strednej škole mi vždy hovorila…”že tento jazyk viem,že je so mnou spokojná,ale,že tú dvojku mám u nej vždy istú,že na jednotku vie len ona”. Roky samozrejme išli a ja som časom pochopila,že,pokiaľ som bola k niečomu nútená,alebo zo strachu,že budem zle ohodnotená,tak som sa doslova bifľovala.
      …výsledok… Po týchto všetkých peripetiách zisťujem,že viem maximálne tak zopár slovíčok,ale súvislú vetu (navyše správne gramaticky) nie som schopná preložiť,ani vyjadriť v hovorovej nemčine.
      Mojou najväčšou skúsenosťou bolo,keď som sa s mojim bývalím partnerom ocitla v Rakúsku – 150 km od Viedne (on tam žije) a prehovorili na mňa rakúšania. No,hotovo.
      Pre mňa sodoma-gomora !!! Ten to jazyk mi znel ako,keď niekto pomieša turka s maďarčinou, chovátštinou a francúzskzym jazykom navrch.
      Bola som za pár veštcami (veštkyňami) a oni mi povadali,že čo vraj robím s nemčinou, alebo,že čo som robila s nemčinou. Že v minulom živote som v Nemecku údajne žila, hovorila a,žeby som sa aj v tomto uživote mala uberať týmto smerom. Vraj do nemecky hovoriacich krajín patrím… Hm,zvláštne… Len moja duša sa s týmto akosi nedokáže stotožniť. A ako si aj ty vyjadrila,že “duša vie”,tak ja to presne takto cítim.
      A ak som v minulom živote naozaj žila v nemecky hovoriacich krajinách,tak si myslím,že v tomto živote mám zase vedieť niečo iné. Duša ak má rásť a učiť sa (tak isto aj človek),tak by sa mala zakaždým naučiť niečo nové a nie sa vracať do minulosti.
      Ale určite každá skúsenosť v živote človeka je najlepším poznaním a rozvojom. 🙂

      Liked by 2 people

  4. Angličtina priamo podporuje svojou nejednoznacnosťou a mnohovýznamovosťou iróniu a sarkazmus. Preto si mnohí ľudia myslia, že anglosasi sú milí, stále sa pýtajú How are you, ale v skutočnosti pochádzajú z “Irónie, jednej krajine pri Sarkastickom mori”.

    Liked by 2 people

  5. To som ešte zabudol dodať, že som videl reklamu na kurz, kde pomocou dychu vstúpiš do povedomia a pozmeniš ho ( motivácia – zbavenie sa závislosti na napr. fajčení)

    Páči sa mi

  6. Čo sa týka anglického jazyka, mam čím ďalej väčší pocit že je to degeneratívny jazyk…

    V novej práci som mal možnosť hovoriť po anglicky, tak som ju využil. Výsledok? Keď som potom hovoril po Slovensky, tak som začal šušlať.
    Aby ste mali “správnu” výslovnosť v anj, tak v podstate musíte prestať artikulovať ( v sša slangu “prestať” rozmýšľať, lebo tam prestávajú už rozlišovať sg a pl osôb- jednotné a množné číslo, takzvané “ain’t”).
    Podľa môjho názoru, ak nám bolo niečo dané, tak to máme používať. Keď sa to nepoužíva, tak to degeneruje = my degenerujeme.

    Tuto moju myšlienku podporila jedna časť večernej relácie s Marcinom v polke januára, kde si pozval Slovenskú speváčku ktorá spieva po anglicky. Na konci relácie si spolu zaspievali jednú, myslím že Žbirkovu pesničku. Dievča sa mohlo snažiť ale oproti Marcinovi tam bola artikulačna priepasť.

    Páči sa mi

  7. Ako dieťa ma mamka dala na nemčinu do Domu osvety, učiteľka jej povedala, že sú to zbytočne výhodné peniaze,lebo nemám k tomu vzťah. Anglicko a ich jazyk ma nikdy nelákalo. Od malička cítim odpor k Anglicku. Mohla som ísť na zájazd,ale niečo vo mne povedalo nie. Ruština a iné slovanské jazyky mi nerobia problémy. Moje vnútorné Ja mi samo hovorí, čo je pre mňa prospešné.

    Páči sa mi

Pridaj komentár