Bolo to bezočivé vydieranie hlupákmi

Keby som nevedel, že Michal Šimečka je členom progresívnej liberál-fašistickej čvargy, koho jediná kvalifikácia je to, že je synom Martina Milana Šimečku, ktorý je priateľom Georga Sorosa, tak by som sa ho pýtal, že či je naozaj takto obmedzený alebo ho platia veľmi dobre za to, že hrá veľmi presvedčivo hlupáka.

Dôvodom toho, že prečo otváram tento môj článok takto je Šimečkova ponuka o zmieru na 100 dní. Oni to predstavili tak, že vláda odloží všetky rokovania na sto dní a oni im dajú pokoj. Tak s takouto ponukou mohli prísť naozaj hlupáci a politickí amatéri, lebo koalícia toto nemohla prijať už z princípu, hlavne keď Fica a vládnu koalíciu obvinili z toho, čo oni sami robili od roku 2018:

photo_2024-05-22_11-07-55-HS Hate

Čo si myslí o tomto pán poslanec Rudolf Huliak zdieľa veľa voličov koalície:

Zdroj: https://t.me/slovenskymedved/6296

Skratka, progresívna liberál-fašistická čvarga sa chová ako výpalníci, možno ako teroristi, čo potvrdil aj Michal Šimečka svojimi slovami, lebo po tom čo koalícia odmietla jeho “ponuku” o zmier na 100 dní, tak nevylúčil pokračovanie v protivládnych protestoch.

Ďalší dôvod prečo by som ho pýtal tú otázku je to, že koalícia primäla ich odsúhlasiť uznesenie v ktorom odsudzujú atentát na Fica, ktorý môže byť pekne hrubou a dlhou politickou palicou v prípade, keď progresívna liberál-fašistická čvarga začne raz šíriť nenávisť a rozdeľovať spoločnosť. Pretože akonáhle to skúsia ešte raz, tak môžu rozpútať občiansku vojnu naostro, ktorý v konečnom dôsledku dokáže zapáliť celú Európu na dlhý čas. Ďalšia vec je, že ak tu vypukne občianska vojna pred tým, než Rusko politicky a ekonomicky zlikviduje NATO výhrou na Ukrajine, tak NATO tu bude “robiť poriadok” raketami.

S pozdravom

Oracle 911

Výzva: prosím začnite čítať knihy o riadení spoločnosti (je to fuk s ktorými začnete), ktoré môžete zakúpiť aj u vydavateľstva Torden v nadchádzajúcom období znalosti v nich obsiahnuté budeme potrebovať všetci.

Príspevok na chod: Finančne môžete prispieť tu.

Poznámka: Diskusia je nižšie a je otvorená.

20 thoughts on “Bolo to bezočivé vydieranie hlupákmi

  1. Taký môj postreh ohľadne udalostí posledného týždňa, nikde som nepostrehol nejaké výraznejšie vyhradenie sa proti atentátu na nášho premiéra, proti dôsledkom konania opozície zo strany Republiky. Proste žiadna výrazná podpora koalície z ich strany. Už pred atentátom sa Uhrik správal ako člen odnože PS, keď vyťahoval rôzne kauzi na koalíciu a snažil sa ich očierňovat bez toho aby si overil fakty, čiže evidentne zavádzal spôsobom ako to robí liberálna fašistická čvarga….

    Liked by 9 people

  2. Dobry vecer.Ja by som to povedal takto,ked sa im nepaci Slovensko take ako ho chce mat vacsina,tak naco su tu naco nariekaju.Umoznime.im odist,ved.ich aj na cestu pobalime.nech nemaju tolke starosti.Tak ci tak kopu za cudzinu tak nech si v nej aj ziju.Treba im len na kazdom kroku davat najavo ich zbitocnost.

    Liked by 1 person

  3. Ja len poznámku k ponuke zmieru na 100 dní. Je toho ďaleko viac, čo stojí za touto vychcanou ponukou opozície, pričom níč z toho nie je v prospech vlády. Pritom odsunutie zákona o RTVS je tým najmenším zlom. Po prvé, ide o pokus primárne eliminovať tzv. “momentum” /efekt primárne známy z burzového prostredia/, ktorý po zverskom čine hrá silne v prospech vlády a nejaký čas, najmä do leta ešte bude pôsobiť. Po druhé, je priama ponuka vláde, aby sa vzdala na 100 dní vládnutia a ukrojila si tak z cenného času v prospech opozície, ktorá by isto tento čas využila naplno, aby za asistencie mozgov z Bruselu vymysleli čo najviac deštrukčných schém namierených proti vláde. Tie by naplno udreli po 100 dňoch. Takže ja to vidím že opozícia sa snaží zabiť hneď 2 muchy jednou ranou. Lenže vláda neni tak blbá. Na rozdiel od tej predchádzajúcej sú to profesionáli ťažkej váhy a zároveň si dobre uvedomujú že čas hrá dôležitú úlohu a majú ho ako spojenca … Ale OK no, skúsili to. Bol to logický ťah zo strany opozície.

    Liked by 5 people

      • 🙂 a vieš že ma napadlo niečo podobné po odoslaní? Resp. som sa zamyslel nad tým “logickým” konaním a zrazu som si povedal že som to nemusel sformulovať tak jednoznačne, nakoľko logika na ich strane dlhodobo vajatá, resp. miestami aj úplne absentuje. Súhlasím že spôsob akým to uchopili, je až príliš “jednoduchý”. Dobre, povedzme že v ich zámere je prvok logiky.

        Páči sa mi

      • Nie Ori, nejde o tvoj článok. Ale o článok, ktorý zverejnil majiteľ Dráčika na svojej stránke a zamýšľa sa tam, ako určite aj my ostatní. Tak jeho článok bol označený ako Hoax. Tak som sa len spýtam, že prečo? Nemáme právo sa pýtať, prípadne kritizovať?

        Liked by 1 person

        • To nie je vecná kritika postavená na informáciách ale citový výlev. Tam kde to ide do faktografickej roviny zase svojim spôsobom zverejňuje informácie ktoré sú predmetom posudzovania v rámci vyšetrovania. To informačné embargo má svoj význam. Netreba podsúvať informácie 2 strane. Spravodlivosti to nepomôže. Skôr sa divím Dráčikovi že takéto niečo vypustil. Mal by zostať nad vecou a zbytočne nekonšpirovať.

          Liked by 5 people

Pridaj komentár