Oznamy, striebro, Hollywood a varovania

Oznam prvý: Vstup do rubriky Otázky a Odpovede tento týždeň nebude.

Oznam druhý: Článok zajtra nebude.

Striebro: Dopyt po ňom je naozaj veľký napr. nemohol som nakúpiť okolo 10.11.2021 5g zliatok.

Hollywood: Vily mnohých hviezd, režisérov a producentov sa ocitlo na zozname na predaj. Čo podľa mňa znamená, že podstata “továrne na sny” bude čoskoro odkrytá aj pre verejnosť, a nikoho nepoteší to, čo vyjde najavo.

Varovania: Keď pôjdete na protesty, tak buďte na pozore pred provokatérmi a “špinavými” policajtmi, nechcete dostať po hlave pendrekom a nechcete aby po vás strieľali gumové projektily. To je prvé moje varovanie ohľadom 17.11.2021.

Druhé moje varovanie, že choďte na protesty, kde sa protestuje za niečo napr. za návrat sociálneho a právneho štátu a nie za proti niečomu napr. proti vláde a aktivistke zo smetiska (rátam sem aj protesty na odstúpenie vlády a prezidentky).

S pozdravom

Oracle 911

PS: Ja osobne nejdem na protesty, mám svoje dôvody.

30 thoughts on “Oznamy, striebro, Hollywood a varovania

  1. Čo sa týka protestov, pravduppovediac ani neviem kam lebo informácií je minimum a či som teraz dostal cez telegram zoznam, tak to je na zaplakanie . je ich snáď 15 … počas celého dňa a to si nerobím srandu. Už od leta som naštartovaný ako o tom hovoril aj Smer …. a teraz pozerám na tú žalostnú samo organizáciu …. nevidím v tom žiadny zmysel. Ak, tak ma prosím vyveďte niekto z omylu …

    Páči sa mi

  2. Odhhliadnuc od temy, agresivita na chatoch sa stupnuje na jednej i na druhej strane. Vektor intenzity agresivity v roznych lokalitach bude zodpovedat casu , priestoru a prebudeniu / prazdnemu tanieru?/.
    Toz, pevne nervy a nepriestrelne infopole.

    Liked by 2 people

Pridaj komentár