Pfizer, krvné zrazeniny a satanizmus

Nedávno boli odovzdané hudobné ceny Grammy. Bol tam show a uviedli aj meno sponzora:

Keď človek na to pozrie, tak v podstate v celej paráde nielen vyzradia, že kto prevzal hudobný priemysel a prečo propaguje tie najnižšie veci a disharmóniu, ale aj to, že kto stojí za farmaceutickým priemyslom a korporátnymi médiami: satanisti a pedofili.

Preto sa nečudujem, že:

  • Alanis Morrissete v asi rok starom dokumente HBO hovorí, že bola nútená do sexu s mocnými mužmi z hudobného priemyslu od 15 rokov a nikto v priemysle jej nepomohol.
  • Prečo Madonu, ktorá v 64 vyzerá hrozne a ktorú naháňajú za obchod s deťmi v Afrike (zmazala všetky svoje príspevky ohľadom svojho sirotinca):
  • Prečo Gréta propaguje transgender resp. ním je:

photo_2023-01-25_07-13-04

  • Prečo sestra Kim Kardashian má tak divné ruky (dúfam, že je to photoshop inak mám otázky):

photo_2023-02-03_14-45-18

  • Prečo človek priberie v Amerike (prísun stálych zákazníkov s nadváhou kvôli nezdravému jedlu je v záujme nielen Pfizer, ale aj ostatných farmaceutických firiem):

photo_2023-02-07_11-13-39

  • A prečo slovenské korporátne médiá mlčia o tom, že Pfizer robil ilegálne pokusy a covid vakcína okrem iného spôsobuje u žien problémy s menštruáciou a plodnosťou ako nato poukázal mladý Kaliňák:

S pozdravom

Oracle 911

Výzva: prosím začnite čítať knihy o riadení spoločnosti (je to fuk s ktorými začnete), ktoré môžete zakúpiť aj u vydavateľstva Torden v nadchádzajúcom období znalosti v nich obsiahnuté budeme potrebovať všetci.

Príspevok na chod: Finančne môžete prispieť tu.

Poznámka: Diskusia je nižšie a je otvorená.

35 thoughts on “Pfizer, krvné zrazeniny a satanizmus

  1. Hudobné klipy je až škoda komentovať. Neuveriteľné je, ako to spoločnosť v pohode konzumuje a nevnímajú to negatívne. Dokonca aj deti sa nielenže na to môžu pozerať ale nik im nepovie, že to nie je vhodné nasledovať.
    V Amerike som bola. 10 rokov dozadu, ale predsa. A schudla som. Veľmi. Neviem čo tam majú vo vzduchu, vo vode a v jedle, ale asi od nasledujúceho dňa po pristátí som mala zvýšenú teplotu a po mesiaci sa mi na tele začali robiť červené svrbiace fľaky. K stravovacím návykom na kontinente – nevedeli, či voda z kohútika je pitná, nikdy to neskúšali, vodný kameň bol zelenomodry. Obchody so základnými surovinami boli pešo nedostupné, a vlastne bolo náročné ich aj v tých obchodoch zháňať. Polotovary do mikrovlnky bola ta správna strava a jedno jablko stálo dolár.
    M Donald je pre najnižšie vrstvy obyvateľstva, najčastejšie pri dialniciach. Dievčatá tam asi do 14 vyzerajú ako tak a potom priberajú. Ak ste ešte niekto nevideli Bckovy film idiokracia, tak odporúčam. Mala som pocit, že tam to zažívam v realite.

    Liked by 3 people

    • Cez vzdelanie,kulturu,umenie nastupuje degradacia,totalny hnoj.Neznalost tridsiatnikov a dokonca aj stiridsiatnikov je katastrofalna ludia bez mozgu dokazu druheho nazvat breznevovim dietatom bez zakladnej znalosti historie.Ludia bez zakladnych znalosti formuju a urcuju hodnoty.Mam napad nebude prospesnejsie radsej prestat chovat tento spolocensky odpad a znizoavat ich pocet?Za prve znizime uhlikovu stopu vsak Gretka?A za druhe nemusime farmarov posielat na dlazbu mozu chovat hovadzi dobytok dalej,ved znecistenie sme odstranili.A to myslim vazne,slepe crevo ked sa zapali tiez je vyrezane a nikto sa nad tym nepozastavuje.

      Páči sa mi

    • tak ja som bola 20 rokov pred tebou,tiez riadna sokova terapia,mam 2 setry vydate za 2 bratov,takze ona tam bola akoze na navsteve,a uz sa jej nechcelo,tak nabrala odvahu a predlozila mi tuto moznost,takto som bola 3x vzdy na rok-peniaze,bo nam tatko zomrel,dlzoba zaplatena,tak som doslova donutila syna,dovolenku,a kedze mal aj hluchy tyzden,tak este mexiko som mu ,tyzden,dceru pozval brat,no tolko tucnych ludi uz nikdy neuvidim,na jednej strane obchody,na druhej bezdomovci,mam tam aj sestru zubarku,svagor tu 2 atestacie z pediatrie,tam nostrifikoval,lebo ma praha karlovu,no kolko mal kto casu,tak nas zobral,rostropovic daval 1 koncert v chicagu-bola som,tiez chceli ,aby som videla niagaru z kanady,tak sme presli 14 statov,vsetko manyblus,sapingmol,lenze ja som u tych babiek varila,takze strava bola nasa,a s mojou maturitou som tam bola za hviezdu,este mam sestru vydatu za mexicana,bol tu pre firmu bosch,byvali roky v mexiko city,teraz su v texase,ale syn ostal v mexiku-15 minut cez most,no este dopisem-vsade citit skryty aj otvoreny rasizmus,a stalo sa raz som v noci volala 911,lebo mi babka vyliezla z postele cez dosku

      Páči sa mi

  2. Stiahnutie šarží Fraxiparinu- dlhodobo na SR nedostupny liek, ktorý slúži na predchádzanie tvorby krvných zrazenín v krvných cievach (trombóz), alebo na liečbu už vytvorených krvných zrazenín. Tento druh lieku sa nazýva antitrombotikum (expiracia stahovanych šarží r.2025)- Dôvodom stiahnutia uvedených šarží lieku je potenciálne riziko, že niektoré injekčné striekačky môžu byť prázdne(naco ich potom stahuju?) Možno konspirujem, ale zda sa mi, akokeby chceli odoprieť zapichnutym este aj posledné lieky.

    https://www1.pluska.sk/rady-a-tipy/slovaci-uzivate-tento-liek-vratte-ho-lekarne-vyzyva-sukl-dovod-vas-sokuje?utm_source=fbINTERN&utm_medium=p1d&utm_campaign=fanpageP1d

    Liked by 3 people

    • na tu zrazlivost,pokial ti uz lekar nic nepredpisal,tak staci najmensiadavka anopyrinu,ja mam tiez svoj sposob,pretoze sme sice predviedli detom ako sa postarat o rodicov,ale clovek by nerad nabural detom zabehany zivot,po slovensky -byt na tarchu

      Páči sa mi

  3. Malá poznámka k obezite. Myslím, že som to čítal kedysi dávno na politikus.ru, ale nie som si istý.
    Jedna Indka kdesi napísala, že jej štíhly strýko, ktorý nehovoril anglicky, sa z nejakého dôvodu presťahoval do USA a tam strašne pribral. Príčinná súvislosť je jasná – jeho obezitu spôsobila angličtina, ktorú sa tam musel naučiť..

    Liked by 1 person

Pridaj komentár