Disciplinárna komisia a JUDr. Peter Weis – Aktualizácia

Dnes chcem cteného čitateľa požiadať o matrične-egregoriálnu podporu jedného z našich slovenských ochrancov práv Človeka, ktorý je podľa Joxovho názoru šikanovaný nasledovným spôsobom. Dovolím si interpretovať dôvody disciplinárneho konania voči JUDr. Petrovi Weisovi. JUDr. Peter Weis podľa SAK znižoval svojimi vyjadreniami v blogu na akw.sk/blog, úctu ku advokátskemu stavu. Čím to, podľa SAK, toľko Joxova interpretácia, robil?

– v čase p(l)an-démie, teda všeľudskej udalosti produkoval články, v ktorých vysvetľoval ľuďom svoju interpretáciu práv a povinností občanov a štátnych orgánov,

– v čase p(l)an-démie, teda všeľudskej udalosti, konzultoval s lekármi a vedúcimi predstaviteľmi lekárskej vedy, vrátane nositeľov nobelových cien, dáta a následne tieto interpretoval pre laickú verejnosť,

– v čase p(l)an-démie, teda všeľudskej udalosti, kvalifikovaným spôsobom kritizoval orgány štátnej moci za to, že porušovali Ústavu Slovenskej republiky, Zbierku zákonov Slovenskej republiky a medzinárodné dohovory,

– v čase p(l)an-démie, teda všeľudskej udalosti, podal podanie na Medzinárodný súd pre ľudské práva, s úmyslom, aby tento súd vydal predbežné opatrenie, v ktorom by zastavil p(l)an-démiu, teda všeľudskú udalosť tým, že by zakázal aplikáciu experimentálnej génovej terapie pan demos, teda všetkým ľuďom.

V čase najvyššej krízovej situácie, ukázal teda rozhodnosť a duševnú silu, zostať verný princípom ľudských aj Božích zákonov, napriek tomu, že predpoklad exemplárneho potrestania hrozil, viď prípad Mgr. Dalibora Miľana, sudcu okresného súdu Zvolen, či advokátky JUDr. Adriany Krajníkovej a mnohých ďalších.

Ctený čitateľ sa pravdepodobne teraz usmeje s otázkou, kde je to zníženie vážnosti advokátskeho stavu. Vysvetlím to asi takto. Keďže JUDr. Weis robil všetko horeuvedené, je, spolu s dalšími horeuvedenými príkladom toho, ako má človek s vzdelaním v oblasti práva konať. Toto ale poukazuje na nekonanie iných členov, alebo bývalých členov a členiek, advokátskej komory. A tým, v očiach verejnosti, naozaj prišlo ku zníženiu úcty ku členom SAK, no dôvodom bolo nedodržiavanie základných principov práva zo strany niektorých členov SAK a nie, kvôli pro bono informačnej a argumentačnej činnosti advokáta a právneho zástupcu JUDr. Petra Weisa.

Dnes o 9.2 (11) o 13:00, je pojednávanie disciplinárnej komisie SAK s JUDr. Petrom Weisom. Očakávam od členov komisie ospravedlnenie sa JUDr. Petrovi Weisovi a oslobodenie v plnom rozsahu. Len upozorním na matricu, ktorú som vysvetľoval v jednom z posledných Joxových článkov, cca pred 2 tyždňami.

Boh dal ľuďom slobodnú vôľu rozhodovať sa a aj páchať zlo. O tom je slobodná vôľa. No Boh dáva, aj prostrednictvom matrično-egregoriálneho riadenia najavo, čo je správne a čo nie. A v prípade nesprávnych rozhodnutí, prichádza následne odpoveď, v zmysle židovského porekadla “vďaka Bohu, že mi vzal peniaze”. A aby to bolo dovysvetlené, budem pokračovať Buddhom Šakiamunim, ktorý povedal “Buďte vdační, keď ste sa ponaučili a ak ste sa neponaučili, aspoň ste neochoreli. A ak ste ochoreli, aspoň ste nezomreli. Preto buďte vdační.”

Chcem požiadať cteného čitateľa aby dnes o 13:00 vyslal k Bohu krátku motlitbu za JUDr. Petra Weisa a aj týmto dopomohol k tomu, aby očividná svojvôľa SAK, skončila.

Aktualizácia: JUDr. Peter Weis bol dnes v časti blogovej činnosti na pôde SAK kompletne oslobodený. Prevážila argumentácia judikatúrou ESĽP. Ďakujeme všetkým za podporu.

Joxove doplnenie ku aktualizácii. Vďaka Bohu a všetkým, ktorí Petra podporili.

S úctou a vďakou,

Jox

10 thoughts on “Disciplinárna komisia a JUDr. Peter Weis – Aktualizácia

  1. Buď pozdravený Jox13. JUDr. Weis je jeden z mála (aj keď ja poznám zatiaľ okrem JUDr. A. Krajníkovej len jeho ako verejne bojujúceho advokáta) právne vzdelaných ľudí, ktorý bojoval a bojuje za nás všetkých, a naše RODové pokolenia a preto potrebuje egregoriálny dáždnik, ktorý si mu dnes v blogu roztvoril. Verím, že JUDr. Weis dnes vyhrá nad politickou inkvizičnou Hydrou, pretože argumenty práva a jeho konania sú na jeho strane.

    PS: Kto ste z Bratislavy a okolia a môžete, choďte ho podporiť, prosím.

    Liked by 3 people

    • Ja poznám tiež jednu, len ona nechce byť nikde medializovaná zatiaľ. od 3.9.2021 sa handrkujem z hygienou kvôli rúšku. Už mi prišiel aj list od samotného samveľkého Mikasa, že pokutu musím zaplatiť. Takže idem ďalej. Nebudem platiť za to, že aj sám Sabaka v Tv povedal, že sme si škodili s tými rúškami. No ja som si neškodila, nezaťažovala som zdravotný systém ničím.. Pána Weissa som osobne stretla na stretnutí poslucháčov Infovojny. Je to naozaj bojovník. Veľmi mu držím palce. A sebe tiež. Zaujímavosťou toho všetkého je, že stanovili pokuty pre živnostníkov, podnikateľov sumou 1660 až 20000eur. Mám pocit že to ešte liberálko Pele zaviedol. Odrazu stačí 200 euro. Zaujímavé. Lenže ide tu o princíp. Som Človek a mám svoje základné ľudské práva a dýchanie je predsa to najzákladnejšie.

      Liked by 1 person

    • Tých lekárov …. som fakt doteraz nepochopil. A to mám v rodine 4roch. Aj oni boli jak zmyslov zbavení, pritom špičkoví odborníci a poctiví v štúdiu aj praxi. Myslím že 2 dokonca červené diplomy. Neviem čo za zatmenie rozumu. Pravdupovediac som práve od lekárov čakal že sa vzoprú pokusným vakcínam a postavia sa do čela odporu. Predpokladal som že keď nič iné tak vlastné zdravie si dokážu vážiť. Hmmmm.
      P.S. Pánu Weissovi všetko dobré, som v duchu s ním.

      Liked by 1 person

      • Sam som z lekarskej rodiny a mam podobnu skusenost…
        Problem je v celom systeme, aj pre lekarov ako inteligentov mociar vytvoril specialny kosiar v podobe systemu “autorit” a ich nespochybnovania, univerzitneho systemu, cez system zvysovania si kvalifikacie cez vedecke studie a ich zverejnovanie (kto rozhoduje o temach tychto prac a ich zverejnovaniu v renemovanych casopisoch) a na to naviazany system odmenovania. Cize aj komunita lekarov je vlastne komunitou oviec a sem tam sa najde nejaka cierna, ktory system zatracuje a tieto cuerne ovce su potom hufne vyhladavane pacientami, ktorym system nedokaze pomoct…
        Cca pred rokom som k tomu vzhliadol jedno video, kde to jeden pan dopodrobna vysvetloval (zial uz ho neviem najst…)

        Liked by 1 person

      • Ide o jedincov, ktorý sa dajú popísať ako fach-idioti. Systém si ich podmanil, postupne sami uverili vo svoju vlastnú virtuálnu autoritu a na svoju debilitu sú hrdí. Takíto sú v každom obore, no pri lekároch je to tragické. Mám pocit, že to má do činenia s fašizmom, ktorý bol nahratý do spoločnosti, boli odstránené mantinely spätnej väzby, ktoré by bránili šíreniu takejto poruchy. Naopak, najvyššími autoritami v každom obore je ukážkovo presadzovaný elitársky a neľudský prístup.
        Ja som od lekárov čakal to najhoršie, a presne sa aj stalo.
        Pánovi Weisovi patrí všetka vďaka a úcta za vykonanú prácu pre ľudí.

        Liked by 2 people

Pridaj komentár