The final countdow

Bola to presne táto hláška, ktorá mi v hlave zaznela keď som uvidel jeden článok o tom, že padli obvinenia ohľadom privatizácie atómovej elektrárne V1 Jaslovské Bohunice a druhý v Pravde o tom, že Kiska sa parádil s právoplatne odsúdenými vrahmi. Žiaľ, nie je to originálna téma, ale prevzatie z alternatívy. Tieto 2 články samo osebe sú skvelé, ale spolu v kontexte aktuálnych procesov priam bombastické.

 

Prečo?

Za 1. vlády Dzurindu dostali sa do rozhodujúcich pozícií kádre so „správnym demokratickým názorom“ t.j. prebehli personálne čistky, rozbila sa ekonomika, sociálny systém a predala sa časť „rodinného striebra“. Za 2. Dzurindovej vlády sme sa s konečnou platnosťou stali otrokmi. Dôležité v tomto prípade je, že zmluva o predaji V1 Jaslovských Bohuníc bola finalizovaná za jeho vlády a skompletizovaná v 2007 t.j. vtedy, keď Fico nemal reálne páky na to, aby ich získal späť. Podotýkam, že Kiska je z toho istého sorosovského hniezda ako Dzurinda, či Radičová.

To je priama príčina toho následku, že urobili záťah na Pavla Ruska, ktorý zaspieval aby si zachránil zadok. Takže veci sa budú diať salámovou metódou, tu jedného sprava a tam druhého zľava, pekne pomaličky osobu po osobe.

Asi to len tak ľahko nepôjde, že?

Samozrejme, že nie. Dotyční sa budú pokúšať zvrátiť proces všemožnými spôsobmi, ich pokusy týmto smerom sa nekončia ani pri vražde manželky košického šéfa NAKA, ale ani pri pokusoch odstrániť Fica.  Našťastie proces sa nedá zastaviť a odstránením Fica svoje problémy nevyriešia (ten pokus bude neúspešný a tu je aj dôvod). Fico nevydal rozkaz „trhaj“, ten vydalo globálne zákulisie. Pritom Fico urobil len jednu vec. Spolu s Kaliňákom dali dokopy kádrový korpus NAKA a dbali pri tom aby to boli patrioti, na slovo vzatí odborníci a zvyšok ide takpovediac samospádom. A dotyční páni môžu sa pokúšať o hocičo, ale prakticky nič im nepomôže, lebo ten kto im ide po krku je globálne zákulisie, jeho miestna periféria a slovenské orgány činné v trestnom konaní sú ich nástrojom. Ak nebudú môcť použiť tento nástroj, tak použijú iný, hoci môže to potrvať nejaký čas.

S pozdravom

Oracle 911

3 thoughts on “The final countdow

  1. Dobre sa to číta, ale nedvojak mi prišlo na myseľ:
    “Ak vznikne ilúzia objektivity procesu, vznikne aj ilúzia riadenia(manažovania, tvorenia, strojenia).
    Avšak vytriezvenie z tejto ilúzie je vždy plne reálne.”
    Alebo sa opierate o niečo, čo ste nemohli napísať?

    Páči sa mi

    • “Dobre sa to číta, ale nedvojak mi prišlo na myseľ:
      “Ak vznikne ilúzia objektivity procesu, vznikne aj ilúzia riadenia(manažovania, tvorenia, strojenia).
      Avšak vytriezvenie z tejto ilúzie je vždy plne reálne.”
      Alebo sa opierate o niečo, čo ste nemohli napísať?”

      Z akej metodológie poznania, identifikácie procesov, skladania mozaiky alebo výkladu faktov vychádzaš ty, ak nie si schopný vidieť reálny proces, o ktorom je reč v článku?

      Páči sa mi

      • Trocha ostrejší tón akoby som použil ale odpoveď na tvoju otázku by ma tiež zaujímal.
        Čo sa týka mňa, mne stačí kvikot liberálov a ich obviňovanie Fica, že zneužíva orgány činné v trestnom konaní aby som vedel, že sa ocitli v mlynčeku na mäso. Naposledy začali kvičať o ohrození verejnoprávnosti kvôli tomu, že pár ich súkmeňovcov prepustili z RTVS.

        Páči sa mi

Pridaj komentár